miss_jumpy schreef:maar ja, lieve koekjes worden niet gebakken
Nee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:maar ja, lieve koekjes worden niet gebakken
Lielle schreef:jullie bouwploeg doet aan trio's MJ?
miss_jumpy schreef:maar dat zijn ze dus al gewend![]()
altijd 's avonds in ploegen van minimaal drie werken als ze hindernissen bouwen
Lielle schreef:vind de baas niet goed denk ik
miss_jumpy schreef:nou ik vind de uitspraak "doet aan trio's" toch wel erg suggestief en ben vast niet de enige die zo denkt![]()
Lielle schreef:miss_jumpy schreef:nou ik vind de uitspraak "doet aan trio's" toch wel erg suggestief en ben vast niet de enige die zo denkt![]()
verdorven geesten zijn jullie
floor01 schreef:Dan is die van mij ook al aardig verdorven!!!
Rowo: ik had wel iets ingestuurd, maar dat was niet veel. Mijn doel voor komend jaar is gewoon lekker blijven paardrijden.
Lielle schreef:ik denk dat ik wel weet wat ze daar uitspoken, alleen wil ik het niet wetenEr zijn hier ook meerdere, de politie in Best geeft tegenwoordig de mogelijkheid om de bekeuring ter plekke te betalen ipv acceptgiro thuis
rowo schreef:floor01 schreef:Dan is die van mij ook al aardig verdorven!!!
Rowo: ik had wel iets ingestuurd, maar dat was niet veel. Mijn doel voor komend jaar is gewoon lekker blijven paardrijden.
Stom dat ik je er niet tussen heb gezet, sorry!
Nickeltje schreef:Wat wil je nu eigenlijk precies hebben voor die begin post?
Heb er al vaker iets over gelezen, maar ben te lui om exact op te zoeken wat de definities van je zoektocht zijn...
rowo schreef:Nickeltje schreef:Wat wil je nu eigenlijk precies hebben voor die begin post?
Heb er al vaker iets over gelezen, maar ben te lui om exact op te zoeken wat de definities van je zoektocht zijn...
Jou doelen voor dit jaar/komende tijd. En een wist je datje(s) van jezelf of je paard, of beide. Foto mee sturen is ook zeer gewenst. Het liefst een ander als die in de collage staat.