Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is van de groep weg en heeft goed mogen galopperen.
De lamp hangt, nu nog uittesten welke hoogte ideaal is en of het niet teveel verblind + hoever het schijnt ivm de buren.
Maar 'k was zeker niet ontevreden ofzo!
Maar toen had ik hem nog niet zo lang en moest hij doorgereden worden met zijn puberstreken. Dan was het iedere 1e galop volop bokken.
Nu wat meer gedragen en lichter worden in de galop zelf, daarna kunnen we dan richting N1 trainen. Dat is mijn doel van 2018.

we waren al buiten maar wou nog snel eentje maken (door de draad hihi). Had beter 1 gemaakt van T met uwen tweejaar en M
. Gemanierde beesten
't Is maar 40-50cm, dat wil ik wel proberen met mijn dressuurzadel 
vasthouden in de rug en mond, kijkerig, nauwelijks in de hand te stellen, echt fijn
maar Alé, heb een bonnetje gekregen dus kan nog zien voor een ander zadel of toch maar iets anders.
vandaag gelukkig paar uur buiten gezeten. Hopelijk helpt het een beetje.
eerste parcours was wel beter naar mijn gevoel dan het tweede. het eerste parcours kon ik mooi in een vlot tempo doorrijden af en toe wat groot van afstand maar dat kon ze perfect redden.
van mijn vriend moet ik op parcours hoger kunnen springen dan ik cross :p dus moet ik 1 m parcours kunnen springen met vertrouwen.
Daarna was hij weg. Ik merk wel dat hij in de winter wat meer verschiet van vanalles. Hij kijkt niet naar de hindernissen zelf tijdens het parcours, maar eerder naar personen aan de kant die iets raar doen tijdens het inrijden of voor of na het parcours.