Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DenieesB schreef:Hayhay,
Een bodyprotector is inderdaad verplicht bij de cross, voor zowel lessen, trainingen, oefenwedstrijden en wedstrijden (altijd dus)
Qua bescherming is er behoorlijk wat te vinden in het topic. Voor de eerste lesjes is gewone bescherming met harde schaal op zich prima, maar het liefst iets dat niet veel water opneemt (vriendin van mij lest met de Compositi van Harry's Horse). Ik vind zelf de beschermers van PE (Premier Equine) fijn. Als je zeker weet dat je regelmatig gaat crossen zou ik wel investeren in cross beschermers (tweedehands of nieuw)
Ieder springzadel is geschikt voor de cross dus daar heb je geen speciaal zadel voor nodig
Cookie2222 schreef:Jeetje wat balen lautje
Ik heb mij vanmorgen om laten zetten naar met dressuur, waren nog enkele plekken dus dat kon gelukkig![]()
Ze waren hard aan het schuiven, blazen en harken maar het ziet er nu goed uit. Sommige stukjes wat natter maar over algemeen goede bodem.
Dressuur was ook goed te doen. Sneeuwvrij. Zelf een paar slordige dingen, geen grote fouten. Dus heel tevreden. En zie net 196,5ptn en ongeveer middenmoot. Hopen dat er geen sneeuw bij valt voor morgen.
_lautje_ schreef:Ik stond vanmorgen er voor niks.
Had om 0900 nog gekeken op mijnknhs en ben toen vertrokken.
Het was echt heel erg wit daar.
Maar ben er wel echt zuur van. Paard ruim 3uur op de vrachtwagen gestaan voor niks. Groen beestje.
€80 diesel weg.
vosje2010 schreef:Ik was vandaag in Etten-Leur, mooie cross! Weet iemand waar de stijljury's zaten?
Scum schreef:Even een vraag hier. Op 23 oktober was er een cross in Barchem. Deze is door de organisatie afgelast, volgens mij was het terrein te nat. Is er iemand van jullie die daar ook voor was ingeschreven? Heeft daar iemand zijn inschrijfgeld van teruggekregen?