Zo druk weekend gehad.
Vrijdag met vriendin en aantal vrienden wezen disco zwemmen

Zaterdag nog uit geweest, was ook weer leuk.
Zondag was ik dood, 2 nachten rond 3 uur gaan slapen en om 8 uur al weer wakker, tja dat werkt niet echt. Dus zondag alle spullen schoongemaakt voor vandaag.
Vandaag concours gehad in Hoogland, broertje ging redelijk maar weer super lage punten, 162 en 164 dus dat wil nog niet echt, en hij wil zo graag gaan springen, maar hij moet eerst zijn winstpunt hebben in de dressuur.
Zelf gesprongen in het L. Eerste parcour mooi foutloos, met een dubbel die met een *** afstand stond, had iedereen last van! Ik was als eerste in de ring dus barrage niet al te gek gereden qua snelheid, maar wel paar x mooi kort gedraaid, dus super tijd, alleen 1 pechbalkje, maar toch nog 2e:D Was maar 1 dubbel foutloos. Het 2e parcour ging eerst fase top, maar in de 2e fase werd het bagger, dus eerst balkje en toen was ik tegels kwijt en toen weigering. Achja, kan gebeuren!!! Maar ben nu wel M startgerecht

Bijleesactie:
Noor: KJ is groot zeg!! En huis is al ver!!
Evelien: Als je toch ruimte hebt, zou het geen verkeerd idee zijn.
Bianca:

Joki: Mooi dat trainen in Renswoude goed ging!
Lau: Jammer dat chal weg is, begrijpelijk dat traantje

Noor: Die foto van Katoo :p Geweldig!!
Mirthe: Fijne vakantie!!
Tientjeh: Jammer was het balkje doordat zo glad was, maar wel super netjes!!
Sannn: Mooi dat goed ging, en minder dat je er af ging, wel mooi dat je AJ het goed deed!!
Annetje: Ik zie je al rennen

Sussie: Balen van je wedstrijd!!
Sannn: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Noor & Tientjeh: Fijn dat jullie zo lekker getraind hebben!!! Ik dacht ook dat het een kei was

Lau: Klinkt niet fijn, toch maar even naar laten kijken idd!
Vief: balen van je arm!!
Evelien: Mooi dat wendel hengstig is. Jammer van eerste parcour met caap!
Marijke: Mooi dat goed ging!!! En dat je weer goed gevoel hebt!
Ik wil ook graag naar Renswoude, en Marijke leuk dat je naar Lunteren gaat, ligt er mooi bij, en aantal nieuwe sprongen, en er komt nog veel meer!!!
Zo dat was het dan wel weer!!