Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar iemand die maar is paard uitbrengt heeft statisch gezien natuurlijk 3x minder kans om te vallen dan iemand die 3 paarden uitbrengt).
, maar vooralsnog vind ik hem gewoon te duur.
(de meeste kennen hem al, maargoed ziet er wel weer anders uit met mij erop
)

En dat was precies in de bocht naar de laatste hindernis 10 een dubbel. Dus hij kwam helemaal binnen door en stopte dus bijna op de eerste maar gelukkig ging hij nog wel door alleen dus balkje op de achterste van de oxer. Maar toch nog 6 plek, waren 3 prijzen. Het 2e parcour ging ook goed, foutloos. En heb een aantal korte lijnen kunnen rijden, niet allemaal anders was de tijd sneller geweest. Maar 4e geworden, net buiten de prijzen (3). Maar ik mag finale rijden
Super blij, eerste keer L en ging toppie !
Vind jullie een mooie combinatie! Wanneer gaat hij verhuizen?
? ik kan pakketjes niet dicht houden 
) Maar ja....het verschil is ook ff dik 200 euries.....een emmer geld dus.
Eef_Bam schreef:Over de airjackets: Ik vind het hele veilige dingen maar persoonlijk vind ik de kosten voor iemand die maar 1 paard rijd niet opwegen tegen het risico. Als je meerdere paarden rijd loop je een stuk groter risico en dan vind ik het zeker een nuttige investering.
(Natuurlijk weet ik dat je met 1 paard net zo goed heel naar kunt vallen, maar iemand die maar is paard uitbrengt heeft statisch gezien natuurlijk 3x minder kans om te vallen dan iemand die 3 paarden uitbrengt).
Voor de wissel naar rechts heel even het aanwijsstokje erbij gepakt. Dat hielp en kon het zweepje al na twee keer wisselen weer wegleggen
Snelle leerling
genietse van je bad

Met ruby moet ik niet aan wissels denken, is ze heeel geforceerd in gereden.
Nou prima want ik moet er minstends voor hebben wat ik voor een gelijk soortig paard zelf ook zou betalen.
Iedereen was aardig en gezellig, en Vorstin was ook rustiger dan verwacht.
Hele mooie jas trouwens!
En leuke foto!