Klinkt heel mooi Kim!
Nou zeg Epona
Het is echt een eng weggetje, alleen maar fietpad, geen auto's, en dan door het weiland, nergens verlichting. Brrr. Er is in het voorjaar ook nog wat gebeurd: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/32442 Deze man is wel opgepakt nu.
). Van mijn instructeur moet ik al wat oefenparcoursjes gaan springen na een paar springlesjes
Gelukkig wordt hij over anderhalve week weer geschoren, want het is echt een enorme teddybeer.
echt niks voor Zoe, die stopt nooit. Daarna sprong ze wel, maar nam ook de balk mee.
Toch was ze wel erg rustig en sprong ze verder wel fijn. Maar dat goeie gevoel is nu wel weg, ook na sommige reacties van anderen. Snel vergeten dus! Helemaal als er 17 vd 30 foutloos zijn.
, zat er echt goed doorheen.. Hoef alleen morgen nog een avonddienst en heb dan 3 dagen vrij en schoolweek... En gelukkig staan er weer leuke dingen gepland met vriendinnen
... Door het deuntje moest ik wel lachen en ook wel om de tekst... en vervolgens moest ik weer janken
... echt zo stom!!
Op naar het volgende rondje
, echt een vreselijk pad
, altijd enorme tegenwind en in het donker wil je daar niet fietsen.. Toen mijn zus en ik nog heel jong waren moesten we altijd voor het donker weer terugfietsen. Op die hangplek in het midden zitten wel eens van die rare lui!! Ik rij daar overigens ook wel eens buiten met Wo, wellicht ben ik wel eens langs je huis gereden in het dorp