Wauw tof daaph! Hoe oud is die nu? 3 worden ? Leuk kerst kadootje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het zijn dezelfde symptomen maar wel een ander been als waar hij begin dit jaar last van had. Dat heeft toen 4 maanden geduurd tegen dat hij terug op oud niveau zat. (Was een spierverrekking of scheurtje). Ik hoop dat het niet zo is deze keer. Hij heeft terug zot gedaan op de wei en er staat niets warm of dik, dus ik vermoed dat het terug uit de spieren komt. Echt manken doet hij niet, hij trekt met zijn been als we stilstaan na enkele toertjes draven.
Dus Ferro mocht last minute mee op dressuurwedstrijd. Hij toonde mooie stukken maar in de galop ook 3 mooie bokken.
De kop is er terug af, nu stilletjes aan voorbereiden op jumping binnen een dikke 3 weken. 

vind hem spuuglelijk!! Echt vreemd dat mijn man dit mooi vindt, want hij heeft voor zulke dingen normaal gezien betere smaak...
(ben ook ziek geweest beuhh, na een week nog niet 100% over maar ik voel mij niet rotslecht meer.
)
Luxor is superveel bespiering kwijt door paar weken niet te werken. Heel jammer, maar goed we werken er nu aan.
wat is hij groot zeg!
!
. Hij was wel teleurgesteld in je reactie zeker?
Maar een tok als cadeau kopen is heel erg moeilijk vind ik.
. Maar ferro werkt zoveel en dan nog zo bokken omdat er iemand springt in de piste. Hij bokt echt met zijn hele lijf, hoofd tussen zijn benen en gaat eerst omhoog met zijn voorbenen en smijt dan zijn achterbenen door de lucht (soort van zweefbok met heel zijn lijf in de lucht). Dat zijn echt smerige bokken om te blijven zitten! En als je hem dan aanpakt, en je benen er in zet dan wordt hij echt nukkig en kwaad en wordt het alleen maar erger. Ik moet gewoon even door de zure appel bijten tot de winter over is en hij weer wat jumpings heeft gelopen.
dus nog altijd wat op sukkel. Met het slechte weer kan ze ook niet veel buiten om haar zottigheid eens kwijt te kunnen :s