Is de bodem nog een beetje te doen? Op filmpjes van gisteren lijkt het hier en daar niet al te best, en ik weet niet of er vannacht nog meer water gevallen is?
Zo meteen gaat "jongste" voor het eerst een oefenparcoursje in. Op 50 en 60, dus het is nog struikelhoogte, maar je moet ergens beginnen. Afgelopen maandag en vrijdag pakte peerdje het in de springles best pittig op voor een Houston x Inspekteur ( ), dus ik ben benieuwd.
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 10:54
Cross gelopen, ziet er goed uit. Bodem op sommige plekken al wel wat slecht Noor je kan het.
Mootje
Geplaatst: 22-04-12 10:58
Geert heeft voor zijn doen (toch? Of was dat voor het andere paard ) een nette dressuurscore Noor is middenmoot, ik ben benieuwd of hij zich heeft gedragen
Leliaardje
Geplaatst: 22-04-12 11:07
Ik ga nu op pad de hele dag en heb geen Iphone of zo, dus kan het niet volgen . Veel succes allemaal!!!!
Vooralsnog iedereen foutloos, maar niemand binnen de tijd! Echt super leuk dat je het zo kunt volgen
viefdepief
Geplaatst: 22-04-12 12:17
Vond het als deelnemer ook erg leuk om het zo even bij de trailer op je telefoon te kunnen opzoeken
Texelse: Wat spannend voor het eerst op oefenparcours! Hoop dat het goed is gegaan
Gister deze foto nog gekregen van een bokker. Was op de eerste hindernis en daar moest toch echt het zekere voor het onzekere genomen worden aldus Woll. Ze stopt ze gewoon bijna in haar neus haha.