[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:57

hello ik ben weer terug van concours :)

Sim: leuke titel :D
Margriet: Welkom en een leuke pony, ik had ook ooit een new forest (droomt weg, was een mooie zwarte ruin met arabisch bloed helaas niks mee te beginnen :+ )
Dienke: jammer van je concours :(:)
Noor: ben jaloers op je airjacket :oo
Jeroen: succes met je drukke programma!

Nou ik had Beat dus mee op dressuur, en die was uuh druk hahah :+
Opzadelen ging al rennend zo ongeveer, en ze vond het allemaal maar weer spannend.
Maar ik was zeker niet ontevreden, ze is pas weer acties 2,5 week onder het zadel en voor het mooie kwam deze wedstrijd nog te vroeg maar het was wel weer een mooie oefening, uiteindelijk 177 punten met fijn commentaar van de jury op de coupon waar ik echt wat mee kan :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:10

Margriet_ schreef:
Welkom Margriet! Ik heette idd eerst Minnie_ muis maar dat was mijn bijnaam hier gewoon. Ik ben niet Margriet Muis iig! :D En ik heb direct mijn profiel even aangepast, want woon inmiddels ook al niet meer in Jubbega! Leuke pony heb je!
!

Dank je.

Oke haha... nouja was een gokje. Heb vroeger een vriendin gehad in die omgeving die heet Margriet Muis, vandaar...

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:13

Wat een geklets!!

Carnaval vierders veel plezier!
Cc gangers veel succes!
Ede gangers veel plezier!!

Eef balen van caap!!
Noor fijn dat hij binnen is!!

Rest niet veel onthouden!
Net bij Apple Jack geweest von het niet zo bezonder!
ZO snel douche en richting carnaval optocht in Noordwijkerhout :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:14

Ben benieuwd naar het nieuwe topic.
Komen er nog ranzige plaatjes in de opening ;)?

Noor: Tof dat je air-jacket er is!
Jeroen: Succes met alles :D
Dienke: Jammer dat het niet zo fijn ging. Erg frustrerend als het door zoiets niet lukt..
Margriet: Welkom in het topic.

Ik heb al even boodschapjes gedaan en nog een boek gekocht dat mijn mama graag wilde hebben (de eenzaamheid van de priemgetallen). Zelf ook nog niet gelezen, dus misschien dat ik dat wel eerst even doe voordat ik hem mee die kant op neem :) Ook eindelijk een slimmerd bij de T-mobile getroffen B-) Na het 'we-kunnen-hem-opsturen-verhaal' maar even duidelijk gemaakt dat het wel heel toevallig zou zijn als een nieuw toestel precies dezelfde klachten zou hebben >;) Moest ie toch toegeven... :D Dus een nieuwe simkaart erin en toen deed alles het weer. Probleem opgelost :#

Verder maar eens wat kleren op marktplaats aan het zetten die hier maar in mijn kast hangen omdat ik ze niet goed pas of niet draag. En ook wel een beetje om het knagende gevoel dat kwam opspelen toen de postbode net een prachtige jas bracht :o Had een paar maandjes terug al een geweldige koetsiersjas gekocht, maar die bleek een maat groter te zijn dan de verkoopster had vermeld. Dus die heeft mijn mama ingepikt. Helaas was eenzelfde jas onvindbaar, maar heb nu een hele mooie van Stefanel gevonden en die past wel. In love <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:14

Weule (Jeroen begrijp ik), intensief dagje dus. Succes vanavond met de opening, let maar op met je bier haha.
Evony, klinkt als een erg mooi dier! jammer dat er niks mee te beginnen was.
Fijn dat je tocht tevreden was met je proef, ook al ging het rennend. Een goed gevoel is belangrijker dan de punten.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:16

Corien, veel plezier in Noordwijkerhout!
Ik zou eigenlijk ook gaan, maar mn bankpas is geblokkeerd vanwege skimmen... dus heb geen geld op zak...

Viefdepief, Balen dat de jas te groot was. Gelukkig heb je nu een nieuwe gevonden. Foto'tje?

Ik heb net het konijnenhok schoongemaakt... zucht... die twee maken er echt een zooitje van. Konijnen en zindelijk? Nou die van mij niet.
Ga nu richting stal. Moet nog wat tuig poetsen voor morgen, heb dan een fotoshoot.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:20

Welkom Margriet! Mij ken je al wel he :))
Wat jammer Dienke!
Noor kan voortaan veilig vallen met haar nieuwe airjacket :P
Klinkt erg druk Jeroen!
'Apple Jack' Corien :') Leuke woordspeling :D

Ik heb net uitgebreid eten en drinken gehaald voor mijn Parijs-reis, we gaan daar ook wel gewoon boodschappen doen natuurlijk, maar je weet maar nooit ... straks hebben ze er alleen maar vieze, oneetbare dingen, gehe :Y)

En Koetje liep héél fijn :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:22

Jaaaa jou ken ik, en Corien en Shanouk... nog meer bekenden?
Ga je naar Parijs? Leuk! Wanneer?

Koetje als in Lasko? Gaaf dier is het toch.
Je nieuwe ook! Pakt hij het een beetje op, is hij al gewend?
Hij moet nog wel even een plekkie in je profiel krijgen he?

edit: Rowo en Mistid ken ik volgens mij nog uit het NF kletstopic.
Verder de openingspost even goed bekeken. Wat een mooie paarden allemaal zeg!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:27

Hij is er nog niet, zou een beetje onhandig zijn, want dan zou ik dit weekend paar dagen kunnen rijden en dan 5 dagen niet omdat ik dan in Parijs zit :+ . We halen hem wss volgende week zaterdag op.
Ik ga van maandag tot vrijdag naar Parijs, met school. Is de gecombineerde taal/kunst reis. Ik ga voor tekenen mee :P

Ja idd, Koe(tje) is zijn bijnaam }:0

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:40

SF: Mijn vroegere knaagdieren heb ik ook nooit zindelijk gekregen haha ;)
Jetske: Niet vervelend zo'n schoolreisje :D Snap wel dat je hem dan liever daarna pas gaat ophalen :)

Ik ga even opruimen hier en dan maar naar stal.
Heb de hoop op lekker weer inmiddels maar opgegeven.. Zit er niet meer in voor vandaag ben ik bang.

Even snel een foto gemaakt voor het idee:
Afbeelding

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:47

Heel mooi Vief!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:50

Mooie jas, Vief! Goed idee om overtollige kleding op MP te zetten. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen. Misschien heeft moeders straks wel zin om samen met mij de aanval op mijn kledingkast in te zetten :P . Ga in ieder geval wel mijn Petries erop zetten! heb net twee leuke shirts binnengekregen van Zalando. Jurkje gaat weer retour, was net een vuilniszak.
Evony, jammer van de stress. Gewoon weer wat ervaring op doen :)
Corien, veel plezier bij de optocht!

Net even een rustig rondje gejogd, ter voorbereiding van de 6 km van morgen :7 . Ga het wel volhouden denk ik, nu hopelijk nog in een acceptabele tijd! ;) Hier miezert het trouwens ook, bah. Straks nog even naar de paardjes, wilde misschien een rondje Dijkgatbos doen, maar in de regen hoeft het van mij niet zo. :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:56

Dankjulliewel :D

Jammer dat je jurkje niks was Noor.. Maar wel weer 2 leuke shirts rijker dus.
Ik heb nét een leuke op mp gezet: http://link.marktplaats.nl/428887166 mij wat te groot :P
Succes alvast voor morgen, je hebt hard genoeg getraind dus dat gaat vast goedkomen!!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 05-03-11 13:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:58

Nee Vief zeker niet :D
Die jas staat je erg mooi!

Succes morgen Noor!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:00

viefdepief schreef:
Dankjulliewel :D

Jammer dat je jurkje niks was Noor.. Maar wel weer 2 leuke shirts rijker dus.
Ik heb nét een leuke op mp gezet: http://link.marktplaats.nl/428887166 mij wat te groot :P
Succes alvast voor morgen, je hebt hard genoeg getraind dus dat gaat vast goedkomen!!

Da's wel een leuk jurkje, Vief. XS te gróót voor je?! Ik heb maat 36, maar ik denk dat dit wel wurmen zou worden :P

Edit: wil ik mijn Petries op de foto zetten... batterij camera leeg :roll: Maar even opladen, want wil ook wat foto's van Nudine maken. Die is vandaag op 310 dagen *\o/*

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:05

Als je een gewone 36 hebt, past ie denk ik wel ;) Hij is me echt te groot ja. Geen echte XS zoals het label beloofde :\

Wat super van Nudine. Spannend hoor! Ben heel benieuwd naar een foto straks :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:06

Goedemiddag.

Weule: Druk dagje dus.
Evony: Fijn dat je commentaar hebt gekregen waar je cht wat mee kunt.
Corien: Ik dacht eerst dat je het over Danny had, wel een leuke woordspeling "Apple Jack" :') .
Jetske: Gaaf zeg een week naar Parijs.
Vief: Chique jasje :j .
Noor: Fanatiek hoor dat hardlopen, ik doe het je niet na!
Stal_Fiore: Welkom! Toevallig dat je een new forest merrie van 1.35 hebt, mijn moeder heeft er eentje van precies dezelfde afmetingen gehad: http://www.mijnalbum.nl/Foto-C3FFR8OX.jpg

Qua crosskleuren ben ik er nog niet uit, wat ik erg gaaf vind is zwart/wit geblokt, nog niet bij iemand anders gezien maar wat voor dekje doe je daarbij, en bovendien is al mijn tuig al zwart dus staat dat wel?
Andere optie is iets van lichtblauw en donkerblauw, maar dat zie je al zo ontzettend veel.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 05-03-11 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:29

@ Margriet welkom. Had al eens een topic van je pony gezien. Erg leuk dier.
@ Vief leuke jas!

Ik heb net mijn 1e officiele parcours er weer opzitten sinds eind november. 3 weken geleden alleen een oefenparc op B hoogte gereden. Het ging goed. Merrielief was bloedfanatiek en erg druk. De schouder en borstspieren zijn weer los. Het parcours zelf ging ook fijn. Helaas 2 balken. Van 1 heb ik niet eens gehoord dat zij die aanraakte maar die lag heel los. Bij de andere ging ze te hard. Ze had er erg veel zin in dus ik ben helemaal happy. L stond ook lekker aan de maat!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:32

Fijn Caro!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:33

Caro: Wat fijn dat de merrie zo fanatiek was in het parcours!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:37

Margriet: het was een hele mooie :~ maar ik was te jong en het paard te lastig :+
Eef: zwart wit geblokt klinkt wel mooi, zou dan wel een wit dekje met een zwart randje ofzo doen omdat de rest van je tuig ookal zwart is!
Caro: fijn dat het goed ging :D

Heb net ruby gereden, wou proefje oefenen (gewoon B niveau) arme merrie meteen van slag, vloog in een houding wou alles tegelijk doen (travers appuyeren de hele mikmak super verzameld) ik reed rustig de diagonaal op en wist niet wat me overkwam er kwam een uitgestrekte draf uit dat ik bang was dat ik haar voor het draad niet terug kreeg :Y)

Dus daarna maar weer rustig lang en laag proberen te rijden en vooral niet de diagonaal op.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:54

Dan raakt ze dus toch nog behoorlijk van slag, Evony!
Zo, laarzen staat op bokt en MP. Goede daad van de dag weer gedaan.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:59

Dat kan je wel zeggen noor! Dat moeten we heel rustig gaan opbouwen, zorgen dat ze bij het inrijden super relaxt is dan even rustig oefenen en wordt ze druk meteen weer naar de rust en ontspanning. En vooral op dat laatste trainen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:41

Voor de bankhangers: vanaf 1530 op NDR euroclassics Bremen op TV

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 16:38

VIEF @ wat een geniale cap.. :P
NOOR @ wauw je air jacket binnen, zou ik ook wel willen, maar ik wil nog zoveel.. :(

Ik ben nu een bankhanger maar helaas geen NDR op UPC, jammer. Ik ben weer terug van Ede, heb heerlijk gereden, Bull trok heel fijn aan en moest zelfs af en toe even "tandjë" terug. ;) Het water de boomstammetjes inspringen ging ook allemaal top.
heb geweldig gelachen om de creatie van Lielle, TOP !!!! :D

Ik heb ook de Hit Air van San D aangehad en de Point Two van Laura, toch wel een fantastische uitvinding. De Point Two zat wel iets beter, voelde iets comfortbaler, maar het scheelt wel ff 200 euries en na een heel verhaal met San (nav karin Donkers haar ervaringen) blijken er in het systeem geen verschillen te zitten, even snel in het opblazen. Ik ga me er nog eens in verdiepen. Het beschermt je nek toch wel een heel stuk, maar het blijft een flinke uitgave.