Evie, Bam ziet er toch goed uit? Bij de afrikaan is vooral veel rund- en lamsvlees, vis, linzen, zoete aardappelen, okra en kool te vinden. Allemaal net iets minder pittig dan bijvoorbeeld de toko, maar erg lekker! Ik ga maar slapen, morgen vroeg op, want ik heb weer een dagje paarde kijken voor de boeg!
bianca1980
Geplaatst: 31-07-10 22:57
EVIE @ vind je paard er goed uit zien hoor !!! en verbeterpunten en doelen die we beter willen maken hebben we allemaal toch ??
Slaap lekker allemaal! Ik ga nog even met Berend (Beer voor intimi .... ) knuffelen, die wordt steeds braver en aanhankelijker, volgens mij snapt hij dat hij hier, zijn 3e eigenaar (!!!), mag blijven .. Het is een absolute waterrat! Heb dan ook een zwemvest voor hem besteld voor als hij mee gaat op de zeilboot!
viefdepief
Geplaatst: 31-07-10 23:05
Dan is het inderdaad maar oppassen dat hij niet overboord springt Fijn dat hij zich al steeds meer thuis voelt!
Hallo allemaal, ik lees morgen even bij want moet zo weer naar stal om te gaan ringmeesteren op ons concours.
Heb gisteren zelf gereden. Is wel moeilijk om op eigen terein te rijden. De paarden komen achetr de stal uit en zien opeens vlaggen, vrachtwagens, trailers etc. Midnight vond de tenten een beetje eng. Hij was met losspringen al behoorlijk aan het stieren. In het parcours was hij super sterk. Denderde echt gewoon door waardoor ik geen afstanden kon rijden, was meer meeliften wat ik deed. Daardoor had ik 1 balkje. Wilde terug rijden voor een goede afstand maar meneer drukte door. Verder wel oke gereden maar met te weinig controle. Was een 2 fasen parcours dus ook geen winstpuntje.
Ik had vandaag springwedstrijd (2 rondjes BB) met stiefpaard. Hij was heel braaf en liep eigenlijk erg goed rond. 1e rondje jammer genoeg 2 weigeringen op de laatste. 1e keer aanrijden vond hij gewoon de sprong heel eng. Knalblauw met een muurtje er onder. 2e keer wilde ik hem alleen de hindernis laten zien maar hij dacht dattie door moest dus liep de hindernis omver. Daarna ging hij er gewoon braaf over. 2e rondje was foutloos maar een beetje traag. Toch heel tevreden!
Sannnn
Geplaatst: 01-08-10 14:31
Netjes toch voor de 1e keer Simmie!
Ik vind je paard er ook goed uitzien hoor Evie Wou dat Vero er zo uit zag. Mooi paard!
Haha, die BP. Benieuwd of iemand er me gaat rijden!
Net weer heerlijk ouderwets bosritje gemaakt met vriendin. Vero kan lekker alles weer! Denk dat ik dan ook naar Renswoude ga zaterdag, mits de wond nog niet dicht is. Dan kan ik er denk ik geen crossbescherming om heen doen. Tijden voor de Gelderse staan er ook op. Mag nu eindelijk eens als 1 van de laatsten starten. Moet heel vaak als 1 van de eersten. Nu ook wel eens lekker, vooral omdat het eindje rijden is. Waren ouders blij mee, moeten de komende maanden er vaak genoeg vroeg uit ivm SGW.
Jazeker, ben absoluut tevreden hoe paard aanpakte! Fijn dat je weer lekker aan de slag kunt met Vero, Sannn! Dan zie ik je iig zaterdag in Renswoude. Maken we gelijk een date voor het bos.
caro29
Geplaatst: 01-08-10 15:27
Ik ben terug van CC. Hoeveel wp ik nu heb is onduidelijk. Vraag het aan 10 mensen en 5 zeggen 1 wp en 5 zeggen er 2wp. Heb maar de KNHS gemaild. Reglement is ook niet duidelijk. Op de tekening stond start 1e manch en start 2e manche waarvan de 2e manche de barrage was. Op vp staat dat het een klassiek parcours was maar het schijnt 2 fase te zijn geweest. 1e parc foutloos en in de 2e manche/barrage 1 balk. 2e parc zei ik bij H3 HO en dat nam paard voor het eerst in haar leven letterlijk en stond stil . Normaal reageert zij nooit op HO. Verder nog een balk maar ben tevreden.
Oude merrie gelongeerd en liep gewoon normaal met zadel op. Niks geen rodeopartij meer. Ruin liep ook fijn aan de longe
Goeiemiddag! Ik heb vanochtend op stal gewerkt, ben daarna wezen varen met mijn oom en mijn vader. Was gezellig! Straks ga ik lekker uit eten! Vorstin voelde zich vandaag gelukkig weer beter. Ze leek alleen nog een beetje moe. Ik heb weer fanatiek met de zeis gras 'gemaaid', dus ze stond lekker te smullen op stal.
Balen Skippy! Vief, dat is zeker apart! Shrek lijkt me ook leuk Lekker dat het goed ging met je vader op Corion Mootje. En klinkt leuk dat Afrikaans eten Hopen dat Wolin's hoef snel bijgroeid Lotte! En Beer klinkt heel leuk Fijn dat je zo lekker gereden hebt gister op de regio Evie! Jammer van je balkje Marian. Succes met ringmeesteren Veel plezier nog Lielle! Leuk dat je stiefpaard het zo goed deed Simmie! Fijn dat je je paard weer op kan pakken Sannn Raar Caro! Ik zou ook niet weten hoeveel winstpunten je zou hebben!
Caro, Ik kan je ook niet helpen. Stond er ook klassiek op het gestempelde VP (op knhs.nl)? Snoekiej, Fijn dat Vorstin zch beter voelt. Veel plezier met eten. Simmie, Fijn dat je stiefpaard zo leuk rond ging vandaag! Sannn, Fijn dat Vero weer aan de slag kan. Wie weet zie ik je zaterdag wel Lielle, Klinkt leuk Ik ben een keer bij een paardenveiling in Engeland wezen kijken, echt leuk om zoiets een keer mee te maken! WL, Leuk dat het met Beer zo goed gaat Marjan, Gek hè, dat hij dan ineens alles eng vind. Ik heb al zin in dinsdag, jij ook
Vandaag een hele hoop paarden wezen kijken. Pff, moeilijk hoor. Gelukkig hoef ik niet te kiezen!
Ja dat stond er Klassiek voor punten. 2 fasen stond zelf niet aangevinkt wel eronder het blokje voor punten.
Sannnn
Geplaatst: 01-08-10 19:03
Wat raar Caro. Zou dan denken dat het klassiek is en je 2 wp hebt.. 2 fasen gaat toch ook gelijk door. Of is barrage bij jullie ook gelijk door? Bij ons is het altijd even terug naar stap etc. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Fijn dat Vorstin zich weer beter voelde Snoekiej. Eetse straks Kan je vriendin wel kiezen Mootje? Is goed Simmie, kan nu het bos weer lekker in!
Sannn, Gelukkig begint ze nu ook door te hebben of iets wel een fijn te rijden paard is of niet. Ik film alles, en we hebben een lieve instructeur die zijn oordeel velt over de filmpjes Ze vond het i.i.g. wel erg knap dat ik het allemaal alleen had gedaan... Als ik mijn instructeur had gevraagd, was ik waarschijnlijk niet met dit paard thuisgekomen Caro, Hmm erg vreemd!
bianca1980
Geplaatst: 01-08-10 19:08
Ik heb vandaag bij Tim Lips gelest bij manege de achterhoek. Vond het erg leuk, gewoon een beetje basis allemaal dus dat is prima. Tim vond Bull erg sterk ontwikkeld in bespiering en vond het een paard wat het erg leuk vond allemaal en daarbij goed meekeek en meedenkt tijdens het springen. Hij zei ik vind het een vruchtbaar (of fruitbaar ) paard ??? zal wel een uitdrukking zijn uit die streek..
Nee je ging na H8 gelijk door naar H9 barrage. Voor degene die de nieuwe VP's snappen. het gaat om Ter apel staat op site knhs op 31-7 tot 1-8
@ bianca mooi compliment
Mootje
Geplaatst: 01-08-10 19:23
I.m.o. klopt de invulling van het VP niet
caro29
Geplaatst: 01-08-10 19:34
Nee dat dacht ik ook. Ik zie tegenwoordig wel vaker dat alle rondjes voor punten zijn ingevuld ook bij progressief. Vindt de nieuwe VP's geen vooruitgang Dat heb ik ook in mijn mail naar de KNHS gezet..
Bianca fijne complimentjes! Snoek hard gewerkt dus! Caro lekker vaag verhaal idd, hij was wel goedgekeurd? dat hebben wij nog wel eens in de buurt, dat je dan je punten kan inleveren
Ben vandaag met vriendinnetje mee geweest op visasie curses! was lang maar wel gaaf, mocht daarna nog evven model spelen voor de foto graaf van model in 1 dag! was wel gaaf moet ik zeggen!! hier een foto http://94.100.123.13/1040550001-1040600 ... _uLNN.jpeg