[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 10:37

Lotte: :(:) Neem inderdaad even lekker wat tijd voor jezelf. Kan me best voorstellen dat het allemaal een beetje te veel wordt!

Over stalling: Ik ben ook heel blij dat ik thuis alles zelf kan doen maar nu ben ik toch aan het twijfelen. Wil misschien de twee paarden die ik rij ergens anders zetten waar een binnenbak is want thuis rijden schiet momenteel niet zo op. Het nadeel is alleen dat ze dan niet meer zo veel buiten kunnen als thuis en dat ik niet alles zo tot in de puntjes kan regelen als hier. Alternatief is steeds op en neer rijden met de trailer naar een binnenbak maar dat kost ook zo veel tijd!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 11:18

:(:) Lotte. Zoals iedereen al zegt, gewoon even een paar dagen rustig aan doen.

Rowo: Heel veel succes straks op Expo!!

Wij hebben net de diagnostische toets van wiskunde nagekeken en die heb ik gehaald :D Helaas telt die dus niet mee, maar wel een goede motivatie

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 11:42

Morgen :wave:

Mo: Jammer dat dat onderdeel niet zo goed ging :(:)
Anthea: Super van je diagn. toets :D
Marloes: Dat is inderdaad heel snel gegaan! Beetje dubbel gevoel denk ik nu..
Lotte: Inderdaad even wat tijd voor jezelf nemen :(:)
Benthe: Wat een rotwerkje zeg... :\ Lukt dat wel een beetje met je hand?
Mandy: Succes zo :)!

Ik had gisteravond gala. Was super leuk!! :D Beetje jammer alleen dat ze vanochtend met de brandweer voor 10 uur in mijn kamer stonden om de rookmelders te testen en ook het brandalarm keihard af te laten gaan %) Ben er dus maar uit gegaan, de koude douche ('t was schijnbaar spitsuur geweest) kon er ook nog wel bij, dus ik ben iig goed wakker := :+

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:17

LOtte: Even een time-out nemen. Zeg tegen je ouders dat je met ze wil praten en gewoon alles eruit gooien.

Marloes: Dat is idd snel gegaan die verkoop! Maar goed als je klanten hebt en ze willen hem...

Rowo: Succes vandaag!

Ik had gisteren echt een rare dag. in de ochtend 2 paarden gereden, inde middag college tot 17.00 uur. Toen om 19.00 les op Hetje en om 21.00 zelf weer lesgeven.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:21

Druk dagje PB!
Mandy: Succes!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:24

Pb, Ik vind het echt knap van je!! Als mijn dagen zo vol zouden zitten, zou ik niet weten hoe ik het zou moeten plannen. Ik ga 's ochtends om half 8 naar mijn werk. Dan ben ik rond 5 uur, half 6 op stal, 8 uur thuis en dan mijn huishouden nog! In het weekend moet ik echt altijd wel een half dagje bijtanken, oftewel, lekker hangen op de bank :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:33

Goeiemorgen :wave:

Vief: fijn dat het zo leuk was. Wel balen van de brandweer en de koude douche :+. Dat is nooit leuk.

Ik ben blij dat we thuis de paarden gewoon hebben kunnen staan. De buitenbak is nog wel in te rijden (met andere paarden nooit last met dit weer om er te rijden, maar Sofietje houd echt niet van een beetje natte voeten. Terwijl we met crossen nergens last van hebben :+. Ik vond eerst dat ze zich niet aan moet stellen, zelf de kleinde D pony heeft nergens last van, en de bak is ook echt niet super nat ofzo. Maar het wou gewoon echt niet. Ze slaat d'r achterbenen gewoon tegen d'r buik aan :=. Dat is dus echt niet te rijden). Daarom heb ik 2x in de week les. 1x prive en 1x met nog 2 paarden. Verder zoeken we de binnenbak op. Ben dan in totaal met er na toe rijden, daar rijden en weer terug wel bijna 2 uur kwijt. Maar dan kan ik iig wel lekker rijden. Verder vind Sofie (en ik ook) het heerlijk om minimaal 1x in de week lekker even een rondje buiten te maken :D.
Straks heb ik weer 2 paarden om te trainen dus dan word het weer wat lastiger. Dan moeten ze beiden maar mee naar de binnenbak ;).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:37

Onze bak is nog steeds super droog. Alleen als het gaat vriezen nu ben ik wel de pineut. Gelukkig is op 7 min afstand een binnenbak en geef ik daar ook wat les.

Mo: Hoe drukker ik het heb hoe beter ik presteer :+
Ook als ik veel meot ridjen op concours, dan heb ik geen tijd om na te denken en gaat alles heel soepel.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:38

Goedemorgen

Fijn wakker worden vief...

Ik heb de paarden ook nog thuis staan bij mijn ouders. Mijn rijbak is 1 waterballet. Als het droog is (geen regen) of geen zin heb om naar de manege te gaan dan rij ik daar gewoon in. De ruin vindt dat helemaal geweldig. De merrie is echt een merrie daarin. Houdt ook niet van vies worden en stampt ook niet zo erg. Ze moet er maar lekker aan wennen.
Vanmiddag ga ik wel ven naar de manege (10 min rijden). De merrie wordt getraind voor de IBOP van morgen en terwijl zij wordt getraind ga ik de ruin even longeren. Daarna gelijk maar even op de manege wassen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 13:13

Goeiemorgen!
Ik heb net hardgelopen!! Maar 20/30 minuten hoor, maar toch gedaan! Nu ga ik naar college, daarna naar Vorstin.

Succes vandaag Mandy!
Lekker wakker worden Vief :=
Goed dat je hem gehaald hebt Anthea!
Wat een dag PB :wow:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:18

Alvast succes vanavond Mandy.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:20

MAAR 20/30 min ?? :+ Vind dat al veel :P. Vind dat je goed bezig bent ;).
Succes met school en bij Vorstin ;).

Mandy: succes op school en Expo vanavond :)).

Ik ga hapje eten en dan de winkels induiken :).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:49

Herkenbaar die strakke schema's PB ;)

Shanouk: Fanatiek bezig geweest dus *D

Ik heb net met een huisgenoot een kertboom gekocht.
Was wel grappig met een Micraatje, maar het paste gelukkig nog redelijk :D Nu maar eens eten en naar Woll. Lekker het bos in :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:06

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:38

Ik ben net terug van rondje paardenwinkels ;). Heb een erg mooi jasje gezien bij Divoza. Helaas was dat een speciaal jasje en hadden ze die niet op voorraad in mijn maat. Als ik die wil bestellen duurt dat 12 weken (kerst ertussen etc.). Toen nog even bij epplejack een nieuw chabrakje gekocht en sokken. Ook nog even bij Tweespan gekeken. Maar vond dat niks kwa jasjes :n.
Vanavond nog even naar Ruinerwold en dan beslissen wat ik ga doen ;). Het jasje laten bestellen op maat van Horse classics in Ruinerwold of die van divoza.
Heb ook al een hele mooie cap gezien voor bij mn springjasje O:). Maar eerst het jasje maar even :P.
Kan moeilijk al mijn geld dat ik voor Thailand gespaard heb uitgeven :=.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:25

Heb wel bijgelezen, zal daar vnvd ff op reageren. Ben beetje zenuwachtig voor vnvd :+ Vind het wel echt spannend, helemaal omdat ik voor ons team rij. Ik ben benieuwd!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:00

Je leest het pas als je al gereden hebt, Mandy, maar toch heel veel succes! Zet ;m op!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:40

kimdepim schreef:
Ik ben net terug van rondje paardenwinkels ;). Heb een erg mooi jasje gezien bij Divoza. Helaas was dat een speciaal jasje en hadden ze die niet op voorraad in mijn maat. Als ik die wil bestellen duurt dat 12 weken (kerst ertussen etc.). Toen nog even bij epplejack een nieuw chabrakje gekocht en sokken. Ook nog even bij Tweespan gekeken. Maar vond dat niks kwa jasjes :n.
Vanavond nog even naar Ruinerwold en dan beslissen wat ik ga doen ;). Het jasje laten bestellen op maat van Horse classics in Ruinerwold of die van divoza.
Heb ook al een hele mooie cap gezien voor bij mn springjasje O:). Maar eerst het jasje maar even :P.
Kan moeilijk al mijn geld dat ik voor Thailand gespaard heb uitgeven :=.

Wat voor jasje heb je bij Divoza gezien Kim? Ik heb ook een jasje in Ruinerwold laten maken, helaas klopte deze helemaal niet en paste dus van geen kant. Ze gaat nu opnieuw een jasje voor mij laten maken, ik hoop dat die dan wel goed is! Ik vind het nl wel erg leuk dat je je eigen jasje helemaal zelf kan samenstellen (:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 21:23

Goedenavond!
Ik ben helemaal nat van de regen :\ De auto is naar de garage, dus ik moest op de fiets naar stal. Best wel eng zo in het donker op de terugweg, over een paardje tussen de weilanden en zonder lantaarnpalen. Ben gelukkig heelhuids thuisgekomen.

Wow wat een hoop winkels heb jij gezien Kim :P
Succes Rowo!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:38

Billy: een jasje van pikeur. Grijs ruitje met licht blauw in het ruitje. Echt heel leuk :).

Ik ben net in Ruinderwold geweest. Wou toch de stofjes in het echt zien. Heb ook een jasje samengesteld en die word dus besteld. Vond zo'n charles owen cap toch ook wel heel vet. Dus misschien dat dat ik die ook nog koop. Maar eerst het jasje maar :D.
Het is een donkerublauw jasje met streepje geworden (zit ook een lichtblauw streepje door, heel subtiel). Eneen donkerblauw flueel kraagje met lichtblauw randje. Ditzelfde randje ook bij de zakjes, ook heel subtiel. Niet dat m'n hele jasje lichtblauw word ofzo :). En de voering ook lichtblauw. Ben benieuwd :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:35

Dat is inderdaad niet leuk met zulk donker weer Shanouk :n

Klinkt mooi Kim :D Leuk dat je hem helemaal zelf hebt kunnen laten samenstellen. Moet je nu lang wachten?

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:48

Snoekiej schreef:
over een paardje tussen de weilanden en zonder lantaarnpalen.

:D :D :D Hier moest ik heel hard omlachen :D

Maar idd eng zo van die onverlichte dunne wegen!

Ik ging net rijden, mijn vader rijdt net weg ( gaat ondertussen met de hond wandelen) en dan besef ik dat mijn zadel in de koffer zat :P Stond ik daar mooi zonder zadel en natuurlijk weer zonder gsm.. Heb Unes dan maar even gelongeerd en wat losgegooid en op de harde steen gestapt
Weer zo'n domme actie van mij hehe

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:52

KLinkt chique Kim!
Heb bij hun ook de mijn charles owen besteld. Een fijne zaak en fijne mensen, ken haar zussen van het JongKWPN.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:03

Jaa ik had nooit naar die caps gekeken. Maar ze had ze liggen dus ik was toch wel benieuwd. En hij staat wel super bij het nieuwe jasje. Dus ben wel een beetje verliefd :+: .
Zodra het jasje er is zal ik er wel foto's van maken :D. En misschien de cap ;).

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:04

Klinkt erg mooi Kim!

Arme Snoek :(:) Hier heeft het helemaal niet geregend (gelukkig)

Net springles gehad, ging wel goed. Vrijdag springwedstrijd in Vies. Daar ga ik eerst een rondje BB en daarna B :)