[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:21

Jeminee Vief.. Dat is schrikken! Hoe gaat ie nu met je?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:22

kimdepim: Ik zat net ff in je profiel te spieken.. Zag dat je na de Hogere Hotelschool wou in Leeuwarden.. Gaat dat nog door???

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:24

Jemig Vief, dat is toch ook wat!
Sterkte!

Ik heb net een trainingsweekje Ermelo (SGW) achter de rug.
Was heel leuk en leerzaam. Mijn paard is helemaal dapper geworden op het water.
Ik kan het niet laten even een paar fotootjes te plaatsen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:37

Leuke foto's Heleen! Volgens mij was er nog een bokker naar de trainingsweek in Ermelo afgelopen week...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:04

Dat weet ik Rowo, maar de staleigenaresse belde dat we ze binnen moesten halen.
Tjemig Vief, dat is schrikken! Beterschap Ach gut

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:13

vief: Beterschap meid, was zeker wel ff schrikken..

Ik ben 1x knock out gegaan van pure witte wodka, was met oud en nieuw.. Ziek Lekker aan de borrel en dat wegspoelen met gluhwein en daar zat ook al wodka doorheen.. En ook niet veel gegeten ervoor.. M'n vriend heeft me in bed gelegd en erbij gebleven.. De volgende middag werd ik wakker en heb de hele dag een bloedneus gehad.. voor mij geen sterke drank meer, wel af en toe een glaasje met stappen maar dan met mate..!! Vingers aflikken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:26

Thanks voor alle beterschapjes Lachen! Was inderdaad echt even schrikken.
En een wijze les voor de volgende keer. Wat er ook gebeurd, altijd goed blijven eten..

Heleen: Mooie foto's! Lachen Fijn dat je paardje zo'n stuk stoerder op het water is geworden!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:31

Heleen: Ziet er goed uit hoor!
Vief: Jeetje, das wel heftig allemaal! Idd... eten is heel belangrijk bij het drinken. Persoonlijk moet ik altijd eerst eten, en daarna pas beginnen met drinken. Als ik wat op heb, krijg ik ook geen eten meer naar binnen, heb dan helemaal geen honger. Moet zeggen dat ik afgelopen weekend ook een beetje teveel op had, heb de hele week nog last van mijn knie en enkel gehad omdat ik gevallen was Bloos

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:40

Jezus Vief!! Scheve mond Dat is inderdaad schrikken!! Verder geen klachten meer nu?

Ben een keer niet goed geworden van de drank, van alles door elkaar gedronken.. Ben toen tegen zo'n bartafel aangeklapt, kreeg gelijk geen lucht meer.. Meteen naar huis gegaan. Dag erna heel mijn rechterzij bij m`n ribben helemaal blauw. Huisarts: "Tja.. gekneusde ribben.. Wezen stappen ofso?" Rolleyes

Heleen: Gave foto;s!! Heb je het naar je zin gehad? Pling

Gister Wolin weer gereden, wilde eerst zonder te longeren erop gaan.. Tot ze tot twee keer toe aan de hand de lucht inging omdat ze zo rillerig was Bloos .. Toch maar even gelongeerd; alsof ze zadelmak werd gemaakt ging ze door de bak!! Nors opkijken Ik er achteraan hobbelen; dacht je dat ze terug kwam naar de draf... welneeeee.. huppa turbo werd aangezet, partij aan de kletter en bokken Nagelbijten / Gniffelen .. Met rijden was ze dan wel weer braaf, maar na verloop van tijd merk ik dat ik minder geconcentreerd ben en dan ga ik dingen versloffen (*zucht* Bloos ), waar zij weer handig gebruik van maakt Haha! ..: Het bordje C ligt al 100 jaar naast de bak.. Ze kijkt naar links en ze maakt echt zo'n kattesprong naar rechts.. ROFL ROFL
Daarna nog even lekker buiten uitgestapt Lachen.. Het is zo'n lekkerding.

En op de terugweg vlak bij huis heb ik voor het eerst auto gereden Haha! , heb helemaal in een deuk gelegen met m`n moeder. Op een T-splitsing slaat de moter af, komen er van twee kanten auto's aan, staan ook echt te wachten tot was opgehoepelt ROFL .. Ik lag helemaal in een deuk :"Oooh mam.. zeg ff dat ze om me heen gaan hahhahah"
Uiteindelijk ging het heel goed en heb ik de auto keurig schuin op de stoep pal voor de fietsenmaker geparkeerd Bloos . M`n moeder en ik in de slappe lach ROFL , liep er een jongen langs: "Everything Ok?" ROFL

Bloos Heel verhaal haha..

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:52

Haha Lotte! Ik zie ik je profiel dat je al 18 bent, maar dus nog niet begonnen met je rijbewijs? Clown Ik ben trouwens bijna precies een jaar jonger als jou. 4 sept Knipoog

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:56

Nee, was nog niet begonnen aan rijlessen.. Had eerst kliniekkosten van Wolin te betalen, dus rijbewijs moest nog even wachten Lachen.. na mijn vakantie wil ik gaan beginnen. Haha!

Edit: Voorlopig durft m`n moeder het aan om met mij op lege parkeerterreinen en vlak bij huis een beetje rond te tuffen.. Bloos

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:57

BuenaVista schreef:
kimdepim: Ik zat net ff in je profiel te spieken.. Zag dat je na de Hogere Hotelschool wou in Leeuwarden.. Gaat dat nog door???

Ja dat gaat door Haha!.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:29

@ Wolin: beetje rondtuffen zou ik ook zeker gedaan hebben. K had zelfs al met trailer gereden voor ik mijn rijbewijs had Bloos

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:37

rowo schreef:
@ Wolin: beetje rondtuffen zou ik ook zeker gedaan hebben. K had zelfs al met trailer gereden voor ik mijn rijbewijs had Bloos

Pling Wauw!! Nou, zover ben ik nog niet ROFL .. Bij mij is het nu nog shock en horror als ik de weg opga..

Nadat ik door Leiderdorp ben gereden... Bloos
http://www.zuidelijkewandelweg.nl/gebeu ... 220579.jpg

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:04

Vief wat naar Scheve mond

Mooie foto's heleen! Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:13

vief heben ze niks in je drankje gedaan? Gaaaap das schrikken zeg !! beterscahap

mooie foto's ik zou ook naar sgw gaan maar jah geen paard he..

morgen kijken bij een paard waarschijnlijk, en vrijdag zowiezo 2

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:19

Vief, wat een naar verhaal zeg, goed om jezelf denken!
Heleen, gave foto's
Wolin, heerlijk he zo'n maf paard Haha!
Ik heb me vandaag bij laten schrijven voor een dressuurwedstrijd voor morgen. Ik ben net terug van de vakantie dus veel heb ik niet getraind, Clown

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 21:36

Doei!

net even 2 blz terug gelezen, dit is wat ik onthouden heb:
Martine: succes met je debuut!
Vief: vervelend zeg en wel vreemd. beterschap iig Lachen
Heleen: leuke foto's, ik heb ook al zin in mijn weekje in Ermelo. Ik ga naar week 7, allround ponys, want de pony-SGW week zat helaas al vol.
Lotte: hihi Wolin was weer lekker bezig zo te lezen en klinkt als een ehm ... 'gezellig' auto ritje *LOL*

Ik kom net terug van Amaretto. Was wel weer even vreemd. Hij is echt heel anders dan Bambi.
Ik heb echt fijn gereden.
Hij is nu ook echt verkocht Lachen Ik ben wel blij, want hij komt zeker goed terecht Lachen

Afbeelding

BiemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:46

Doei!

zoo, heb het druk druk druk.. Gisteravond dimploma uitreiking gehad, was wel gezellig, en daarna nog even dr kroeg in geweest.. Moet verder 5 dagen in de week werken, en dan 's avonds heb ik nog tijd om te rijden, maar ben dan wel moe daarna.. Ik lees wel altijd braaf mee, maar het antwoorden schiet er dan een beetje bij in Knipoog
Ga vanavond ook niet uit, eerst maar eens een paar goeie nachten maken Knipoog

Vief: Jeetje, dat is schrikken!
En ben nog leuke foto's tegen gekomen Lachen

Ga nu lekker slapen, en morgen maar eens mijn kamer goed opruimen Tong uitsteken

Dromen Welterusten

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:48

Fijn dat Amaretto goed terecht komt! Dat is altijd fijn om te weten Ja

Ik ga slapen! Doei!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:03

Fijn Jetske!! Wil je hem nog gaan opzoeken hierna? Of wil je het gewoon hierbij laten?

Ik ging net Wolin binnen halen, maar was even met m`n fiets de stal binnen gegaan, begon te spetteren en mijn zadel is niet meer heel Bloos .. Wolin ging even kijken wat zo'n fiets met zo'n fietsmandje nou precies inhield.. en ik was een beetje aan het kletsen met een stalgenoot, hoor ik in ene 'krrkkk' zet ze vol d'r tanden in m`n fietsbel Scheve mond en ze keek er ook echt quasi-onschuldig bij..: "Hij maakte net nog geluid!! Rolleyes " Nors opkijken

Heb morgen een fotoshoot in de Vlietlanden van Ugenefotografie. Ze wilde graag iemand om op te oefenen en ik was toevallig vrij Haha! .. Ben benieuwd hoe de foto's worden Lachen.

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:14

viefdepief schreef:
Ik werd vanochtend in het ziekenhuis wakker Scheve mond
Avondje is een beetje raar gegaan en mijn vriendinnetjes kregen me gewoon niet meer wakker en hebben toen de ambulance gebeld.
Drank viel blijkbaar helemaal verkeerd en achteraf heb ik het wel een beetje kunnen verklaren, maar ben wel heel erg geschrokken. 't Was echt niet dat ik zo heel veel gedronken had. Schijn in het ziekenhuis niet eens mijn naam meer te hebben geweten. Weet nog dat ik me op de kroeg echt niet lekker voelde, naar de wc ben geweest en de rest is allemaal helemaal weg. 't Is ook echt niks voor mij.. Was nog nooit dronken geweest, gekotst door drank of iets. Was echt heel raar om in het ZH wakker te worden zonder precies te weten wat er gebeurd is. Geen hoofdpijn, voel me ook helemaal niet brak ofzo, echt heel raar.

jah daar gaan je hersen cellen,

kameraad van mij deed dat ook een keer eten en dan drinken(alleen dan niet naar t ziekenhuis geweest), alleen zoop ie wel te snel te veel, ik had en heb tot nu toe nog nooit iemand zo dronken gezien, hij was echt groen. Maar het kan ook zo zijn dat je iets in je drankje gehad heb, of was het niet met uitgaan?

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 22:17

Snoekiej schreef:
Jammer dat Bambi zo vervelend doet Jetske. Was het die haag bij de longeerkraal, naast het lage boompje? Tips heb ik niet echt, sorry.

nee, bij de dressuurbak(de bak met een spiegel, dat noem ik automatisch dressuur bak Tong uitsteken ), zegmaar.

deze (niet echt duidelijk welke het is Clown ):
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:31

Jemig Vief. Dat is wel een heel naar verhaal zeg. Dat klinkt alsof dat er iets in je drinken heeft gezeten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 07:17

Goeiemorgen Doei!