Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker aan de borrel en dat wegspoelen met gluhwein en daar zat ook al wodka doorheen.. En ook niet veel gegeten ervoor.. M'n vriend heeft me in bed gelegd en erbij gebleven.. De volgende middag werd ik wakker en heb de hele dag een bloedneus gehad.. voor mij geen sterke drank meer, wel af en toe een glaasje met stappen maar dan met mate..!!
! Was inderdaad echt even schrikken.
Fijn dat je paardje zo'n stuk stoerder op het water is geworden!
Dat is inderdaad schrikken!! Verder geen klachten meer nu?
.. Toch maar even gelongeerd; alsof ze zadelmak werd gemaakt ging ze door de bak!!
Ik er achteraan hobbelen; dacht je dat ze terug kwam naar de draf... welneeeee.. huppa turbo werd aangezet, partij aan de kletter en bokken
.. Met rijden was ze dan wel weer braaf, maar na verloop van tijd merk ik dat ik minder geconcentreerd ben en dan ga ik dingen versloffen (*zucht*
), waar zij weer handig gebruik van maakt
..: Het bordje C ligt al 100 jaar naast de bak.. Ze kijkt naar links en ze maakt echt zo'n kattesprong naar rechts..
.. Het is zo'n lekkerding.
, heb helemaal in een deuk gelegen met m`n moeder. Op een T-splitsing slaat de moter af, komen er van twee kanten auto's aan, staan ook echt te wachten tot was opgehoepelt
.. Ik lag helemaal in een deuk :"Oooh mam.. zeg ff dat ze om me heen gaan hahhahah"
. M`n moeder en ik in de slappe lach
, liep er een jongen langs: "Everything Ok?"
Heel verhaal haha..
Ik ben trouwens bijna precies een jaar jonger als jou. 4 sept
.. na mijn vakantie wil ik gaan beginnen. 
BuenaVista schreef:kimdepim: Ik zat net ff in je profiel te spieken.. Zag dat je na de Hogere Hotelschool wou in Leeuwarden.. Gaat dat nog door???
. 
rowo schreef:@ Wolin: beetje rondtuffen zou ik ook zeker gedaan hebben. K had zelfs al met trailer gereden voor ik mijn rijbewijs had
Wauw!! Nou, zover ben ik nog niet
.. Bij mij is het nu nog shock en horror als ik de weg opga..

das schrikken zeg !! beterscahap

Ik ben wel blij, want hij komt zeker goed terecht 
Welterusten 
.. Wolin ging even kijken wat zo'n fiets met zo'n fietsmandje nou precies inhield.. en ik was een beetje aan het kletsen met een stalgenoot, hoor ik in ene 'krrkkk' zet ze vol d'r tanden in m`n fietsbel
en ze keek er ook echt quasi-onschuldig bij..: "Hij maakte net nog geluid!!
"
.. Ben benieuwd hoe de foto's worden
. 
viefdepief schreef:Ik werd vanochtend in het ziekenhuis wakker
Avondje is een beetje raar gegaan en mijn vriendinnetjes kregen me gewoon niet meer wakker en hebben toen de ambulance gebeld.
Drank viel blijkbaar helemaal verkeerd en achteraf heb ik het wel een beetje kunnen verklaren, maar ben wel heel erg geschrokken. 't Was echt niet dat ik zo heel veel gedronken had. Schijn in het ziekenhuis niet eens mijn naam meer te hebben geweten. Weet nog dat ik me op de kroeg echt niet lekker voelde, naar de wc ben geweest en de rest is allemaal helemaal weg. 't Is ook echt niks voor mij.. Was nog nooit dronken geweest, gekotst door drank of iets. Was echt heel raar om in het ZH wakker te worden zonder precies te weten wat er gebeurd is. Geen hoofdpijn, voel me ook helemaal niet brak ofzo, echt heel raar.
Snoekiej schreef:Jammer dat Bambi zo vervelend doet Jetske. Was het die haag bij de longeerkraal, naast het lage boompje? Tips heb ik niet echt, sorry.
), zegmaar.
):