Bah wat een flut weer.
Ben zeiknat geregent en waaide bijna van me fiets.
Kom ik zeiknat op stal, is dat paard ook nog is irritant.
Nouja ik moest longeren want je zag het nu al hij staat 2 dagen buiten en hij loopt meteen te klooien.
Nouja sta ik daar in de pis regen in een zwembad, wat ze als het droog is longeerring noemen
Me jas helemaal doorgeregent, en Voll werkte ook nog is niet mee.
Heb ik een half uur gelongeert toen was ik onder tussen als zo chagerijnig dat ik geen zin meer had, en dat dat paard ook niet meer aan wilde doen.
Toen heb ik hem helemaal afgespoten want hij zat onder de blubber, daarna onder de 'zonnebank' gezet.
Toen uitgemest. Kreeg ik ook die kruiwagen weer is het ijzeren loop padje niet op omdat het zo glad was.
Dus gleed bijna met kruiwagen en al weer naar benede
Ik paard onder de zonnebank vandaan gehaald, dus weer door de regen terug naar de andere stal.
Was wel zo slim om een regendeken op te doen, anders zou die weer even nat zijn als daarvoor.
Dus liep buiten ging die helemaal flippen, weet ook niet waarom, had die blijkbaar zin in.
Nouja kon der ook nog wel bij. Sprong die zo in een plas vlak naast me. Allemaal water in me schoenen
Daarna moest ik ze voeten nog doen en ze zalfie op ze voeten smeren.
Nou probeer dat maar eens te doen bij een flippend paard.
Hij was helemaal uit z'n doen, zal wel door het weer komen.
Nouja dat deed het ook niet zo goed bij me humeur.
Daarna op stal gezet deurtje dicht en klaar.
Trof ik in me kast ook nog een rekening van de veearst aan zo hoog dat ik het eerst 3 keer moest lezen voordat ik het snapte.
Werd ik ook erg vrolijk van. Doen wilde ik kijken hoelaat het was.
Mobiel weg, zat niet meer in me broekzak. Kon der ook nog wel bij.
Dus ik dat ding zoeken. Ja hoor daar lag die midden in de longeer ring in de blubber
Wie neemt er dan ook z'n mobiel mee als die gaat longeren
Nouja gelukkig was het me oude mobiel, dus de schade is niet zo erg.
Nouja toen wilde ik net naar huis gaan, komt de stal eigenaresse naar me toe of ik alsjeblieft wil helpen de jaarlingen uit het land te halen.
Liep ik daar in dat moerras, sloot was overstroomd dus dat hele stuk was net een zwembad.
Alleen daar mogen de paarden s'winters buiten anders is van de zomer alles stuk.
Dus nouja probeer maar eens zo'n leuk vrolijk paardje te vangen die natuurlijk geen zin heeft om naar binnen te gaan
Was ik weer een half uur verder, voordat we alle 7 paardjes hadden gevangen.
Toen was ik toch al zeiknat dus ging ik ook nog maar ff helpen voeren.
En daarna ging ik naar huis met me kapotte mobiel en me zeiknat geregende onleesbare rekening en een slecht humeur
De hele dag is het droog en net als ik besluit om op de fiets te stappen gaat het regenen, vind ik altijd zo banketstaaf.
Denk dak maar ga verhuizen later naar een lekker warm land.
Ben die Hollandse pis regen een beetje zat
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 21-01-08 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt