Ik moet nodig maar weer eens een lesje plannen. Heb al heel lang geen les meer gehad. Ja paps heeft een beetje geholpen, maar dat valt niet echt onder les

En aangezien ze nu praatjes genoeg heeft en haar conditie al een stuk beter is lijkt het me nodig tijd worden!
Gisteren in het donker met Wol gereden. Deden de lampen het niet, wat een soort van Gomir-tafereel opleverde.
Toen ging mijn vader de auto zo parkeren dat er toch nog iets licht was. Wol vond het maar spannend. Zo'n brommende auto en een felle lichtstraal. Maar na een poosje "Braaf Wol!!" ging ze er toch wel goed langs
Later kwamen de mensen van stal gelukkig thuis en zij hadden het licht weer gemaakt
Dus nog even wat fanatieker gereden. Ging wel fijn tot we gingen galopperen. Ze is echt stout. Want ze ging als een kip zonder kop rondjes rennen met het bit tussen haar tanden.. Werd op het laatst een beetje gevaarlijk in zo'n gladde bak en niet al te veel licht was echt bang dat ze ergens tegenaan zou rennen.. Dus ik ben maar gestopt met galopperen. Ze was wel heel erg moe maar heb haar toch nog even flink aan het werk gezet. Werd ze later wel een beetje kriebelig en nukkig van. Op stal was ze wel weer super braaf. Dus denk dat ze wel door had dat ze niet zo lief was geweest
Wel jammer dat het nu ook weer donker is. Wacht met galoperen wel weer tot morgen met daglicht is het toch net wat makkelijker allemaal.En deze had ik geloof ik nog niet laten zien. Vond hem wel gaaf
Wol lijkt alleen zo'n ukkie haha!

Als ik wil rijden, moet ik eerst al naar de manege stappen (10 min). Verder heb ik donderdagavond les, bij dezelfde vereniging als Ladyzwien (zelfs in dezelfde les)

Ok, en anders de week erop bij de Nieuwe Heuvel ?