Goeiemorgen! Hilde: Wat een schatjes, zou er zo 1 willen hebben, ik krijg alleen een beetje ruzie hier thuis dan Rowo: Gelukkig dat Calypso zijn oog weer bijna normaal is. Snoekiej: Fijn dat je les goed ging.
Ik heb gisteren nog met het 6-tal geoefend, in het begin waren we allemaal aan het prutsen, later ging het wel netjes. Iedereen is al helemaal zenuwachtig voor morgen. Gelukkig hoeven we niet vroeg weg, dus dat is wel lekker. Ik ben vandaag vrij van school, maar moet wel vanmiddag werken. Ik heb dus wel even een beetje uit kunnen slapen. Zometeen even Nika rijden. Dan is die alvast klaar.
Welkom Dela, en idd wij zijn nieuwsgierig! Ik zit nu op school, 2e uur Natuurkunde... Naja, snel weer eraf voordat ze het ontdekken en ik moet corveen haha.
dat jullie nieuwsgierig waren aangelegd had in ondertussen gelezen in het beginstuk Achter de naam Dela schuilt, Delanie Sterken! ik ben 21 jaar en woon in Almelo, ik heb meerdere paarden gehad, maar nu heb ik een 9 jarige merrie, genaamd Roos, op wedstrijden is het Revenge het is een lancelot X nimmerdor. Ik heb nog nooit een officiele cross gereden, maar wel cross hindernissen op de zomerweken in Ermelo en op het cross terrein van Madeleine Brugman geoefend. Mijn paard lijkt het ook leuk te vinden en ik ken deze takt van de sport niet, maar wil deze ook ontdekken. ( als ik mijn zenuwen onder controle kan krijgen ) Zodoende heb ik mij opgegeven voor de SGW in Vasse, 7 oktober!
Ik ken de cross van Vasse ook niet echt, maar waarbij ik op stal sta, die rijdt zelf ook fanatiek cross, die vond het een redelijke makkelijke cross, alleen wat aan de hoge kant..