Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jenga_8 schreef:Dat weet ik wel zeker, als je zelfstandig wilt crossen, kan je beter bij ons komen. Bij ons op stal heb je meer hindernissen en is de staat beter, ligt er ff aan of je gericht ergens op wilt trainen(piano hebben we nog niet,komt wel en de waterbak heeft nog geen rare tirelantijnen/wel in en uit springen).
Ik heb die knoeperd nog niet gesprongen nee. Ik ga er eerst ff omheen rijden, en rijdt m aan als ik me zeker voel
jenga_8 schreef:Nou, dat zou leuk zijn! Maar ik wil dit jaar zoiezo een SGWboktdagje organiseren bij ons op stal. ff kijken of ik bij de eigenaar een gereduceerd terreinvergoeding voor jullie kan regelen als ik dat doe.
Als het goed is komt er ook een website van de stal en de crossweide en komt er ook een vermelding op de sgw-site.
jenga_8 schreef:Nou, dat zou leuk zijn! Maar ik wil dit jaar zoiezo een SGWboktdagje organiseren bij ons op stal. ff kijken of ik bij de eigenaar een gereduceerd terreinvergoeding voor jullie kan regelen als ik dat doe.
Als het goed is komt er ook een website van de stal en de crossweide en komt er ook een vermelding op de sgw-site.
Vieva schreef:dat zu leuk zijn![]()
als ik iets heb gevonden zou ik graag mee willen rijden als het geregelt is
Citaat:Stalgenootje heeft vanochtend Lips deken afgedaan. Vandaag voor het eerst in zijn nakie naar buiten
Straks na het eten nog maar even lekker rijdenSchool was niet echt veel boeiends opzich. Gewoon gewoontjes
Vieva schreef:Jenga: tegen wie heb je het ? en ik snap niet wat je er mee bedoeld..
Altos schreef:Vieva schreef:dat zu leuk zijn![]()
als ik iets heb gevonden zou ik graag mee willen rijden als het geregelt is
Jij gaat iig niet bij de pakken neerzitten![]()