Goeiemorgen allemaal!
Nickeltje:
SGWOllie: zielig voor Ultra en ik geloof zeker dat Ollie er niet uit zag met al dat bloed!!
Renske: Goed van je presentatie!!
Vief: Leuk filmpje!!
Heb gisteravond springles gehad. Het ging heel goed, de pony waar ik dan altijd op rij (rael) is normaal heel fel met springen, maar gister viel het wel mee. Maar toen had Wollie een geel plankje onder een stijltje gelegd. De eerste 2 pony's gingen er heel braaf overheen, alleen de eerste had 1x geweigerd. Dus toen moest ik, gewoon in een rustig drafje (stijltje was maar 40cm denk ik). Rael ging er heel braaf naartoe, totdat ze op het laaste moment het plankje zag.. Toen draaide ze (voor mijn gevoel) heel snel om en daar lag ik dan in het zand!!! Het ging echt heel snel, maar ik heb me geen pijn gedaan. Dus ik er weer op en even laten kijken naar dat plankje (Wollie moest er aan de hand meenemen omdat ze echt niet durfde). Toen omgedraaid en nog een keer in stap er naartoe en er zo overheen laten springen. Dat ging goed, dus nog een keer vanuit draf. Weer weigerde ze, dus nog een keer vanuit stap. Toen ze dat braaf deed nog een keer vanuit draf en toen ging ze er wel over heen!!! Ik ben echt helemaal trots!!