Biertabje schreef:ga maar na, ik mag nog 11 punten hebben
en ik wil eigenlijk tot de kampioenschappen M blijven(of moet ik nu maar dressuur gaan rijden...??
)
Wij mogen nog 2 parcoursjes meer springen
Ik heb eigenlijk nog niet echt een wedstrijd planning gemaakt voor de winter, mss ook pa na de regiokampioenschappen overstappen. Iig eerst lekker wedstrijdritme maken en als dat fijn gaat dan overstappen.

Die moet juist heel aanvallend gereden worden.
see you later
). Ollie kan het allemaal makkelijk maar is heel kijkerig in het parcours dus kan wel wat hulp gebruiken. Ik schommel dan een beetje tussen te veel terugrijden (en dus stoppen) of zonder controle door het parcours scheuren. De parcoursjes voor de cross zijn een goede oefening (de eerste keer dat ik de ring weer in moest voelde ik me echt ellendig!!!) en ik denk dat dat kijkerige ook wel steeds minder zal worden. Als je terug geplaatst wordt krijg je dan de stand L+15? Da's wel een uitkomst! Ik houd jullie op de hoogte!! (en ga jullie helemaal gek zeuren om tips waarschijnlijk!!!!!
Heb nogal een dipje gehad van de zomer en de laatste keren steeds twee fouten dus dan kan het lang aan

. 2x eerste met 178 en 192 punten. Er was wel erg streng gejureerd, ik had de enige winstpunt van alle proeven.