Nou ik zal gaan, moet enquetes afnemen in de stad..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

g0otje schreef:ik ben heel druk!!
gisteren bruintje alleen door het bos gereden, resultaat: gebroken slof, maar geen ongelukken gebeurd!!!

_Jitske_ schreef:Jiska's profiel had ik laatst al eens bekeken(die van margo ook, maar die was toen nog leeg)
Nou Jiska en Margo; nu nog foto's.. maar die komen vast zsm?!
wel onvrijwillig maar goed!
Dus wij aan het einde van het land door een boswal gegaan en liepen we over een fietspad. Als die man door gereden was moest hij daar ook langs komen en wij zagen hem niet. Maar hadden afgesproken als we een auto hoorden direct de bosjes in. Nou op het laatste moment hoorden we een auto dus wij snel de bosjes in. reed hij daar langs op 5 meter afstand! Maar hij had ons niet gezien! dus toen zijn we maar naar huis gegaan terwijl we daar waren met de vrachtwagen.

Scum schreef:Gebroken slof? Tssss Margo, je mag je tuig wel eens wat beter bijhouden
niet alleen voor gootje maar ook voor de slof

al 100m van stal af, waar de ellende ook mee begonnen is, maar daar kreeg hij de kans niet voor wat gootje had slof en pesoabit, maar hij trok vrij hard ent oen brak het waarmee de slof aan het leertje aan de singel vast zit!!

hij heeft met namelijk 3 x wat geflikt!Maar ik ben in opkomst, vandaag weer!!
maar vanavond gaat huub er misschien op