Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lene schreef:Jammer van Cas Daphne, maar er zit inderdaad niet veel anders op dan nog eventjes afwachten of het nog uitbreekt. Hoe meer foto's in trouwens van Blits zie, hoe cooler ik die vind. Helemaal mijn ding![]()
Genk wil ik heel graag nog eens naartoe, maar is inderdaad een beetje ver voor een training. Minderhout was ooooiiittt mijn allereerste crosservaring. Les van Karin Donckers, gewonnen via CAP. Vergeet ik nooit meeren daar ook besmet geraakt haha.
Klinkt inderdaad ideaal PrietPraat, zullen het maar niet te luid zeggen...Is het nu Eline die geweest is, content van?
Pony loopt momenteel thuis op goeie bodem gewoon goed, maar wil liever geen risico's nemen. Dus donderdag toch maar op controle. Dan ben ik ook weer gerustIk houd hem dressuurmatig en met wandelingetjes in het werk, als het die spat is die sluimert is beweging toch beter dan stilstaan (op advies van mijn vriend). Springen doe ik thuis sowieso zelden dus maakt weinig verschil.