[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sabertje

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 20:25

Gefeliciteerd Starremans! Mooie prestatie.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 08:21

Super Starremans!

Wij hebben onze rentree in het springen gemaakt na meer dan een jaar. Dubbel 0 en een 9de plaats van de 50 starts, en vooral een super fijn gevoel!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 08:51

jullie zijn goed bezig!!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:06

Starremans: wat goed!

Splashislief: klinkt ook heel goed!

JennyS: imo heb je daar wel het meeste aan, als de lat wat hoger ligt. Mijn man vraagt altijd of hij nog een keer moet, reactie is dan standaard "was het perfect?". Dat antwoord is meestal nee, dus moet hij nog een keer tot het helemaal goed gaat.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:17

@susan: ja dat is helemaal waar hoor, ben ook altijd wel weer trots wat we gedaan hebben. had het wanneer ik alleen zou zijn nooit gedaan. moet wel af en toe gepusht worden ;)
goed voor zelfvertrouwen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:53

Dat is mooi :D

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:15

Mooie resultaten dames!

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 23:05

Jeej ik heb ook weer leuk nieuws. Vandaag is mijn nieuwe paardje goedgekeurd!
Een merrie van Carambole.
T is nu nog echt een puppy, maar hopelijk groeit ze uit tot een toekomstige crosstopper :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 23:16

Wat leuk Loes, gefeliciteerd! Hoe oud is ze?

Top gedaan hoor, Starremans! Echt heel stoer!

Lekker dat het zo goed gaat C en G!

Geen ervaring met verschillende paarden. Ik heb met de heetste paarden altijd gewoon met een dubbel gebroken trens gereden. Ik hou niet van scherp inwerkende bitten :o

Ik heb zondag weer lekker gecrosst met Daimler in Moordrecht. Hij begint echt leuk aan te pakken, krijgt er lol in!
Al doet hij de op en afsprongen nog wat ingewikkeld :+
Afbeelding
Afbeelding

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 23:31

Dank je! Ze wordt in mei 4 jaar.

Haha leuke foto's, paard vindt het erg leuk zo te zien!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 08:20

Wat een leuk nieuw paard loesvan!

En fijn dat Daimler zo goed begint aan te pakken heleenxx! Ja die afsprongen :') Dat gaat bij mij soms ook nog zo :P Maar is altijd leuk om te merken dat ze er lol in beginnen te krijgen.

Wauw wat goed starremans! *\o/*

Wij mogen volgende week weer op cross training, zin in!
Wilde ff gaan rijden nu...maar komt met bakken uit de lucht steeds... :+ dan vanmiddag maar doen :j
Heb zondag een enjoy The ride rit gereden met een vriendinnetje die aan de andere kant van t land woont. Dus konden ff gezellig bijkletsen. Maar het leuke was, onderweg kwamen we nog een paar cross hindernissen tegen, en ja daar hebben we even gebruik van gemaakt natuurlijk! := :D

Jo85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:25

heleenxx schreef:
Wat leuk Loes, gefeliciteerd! Hoe oud is ze?

Top gedaan hoor, Starremans! Echt heel stoer!

Lekker dat het zo goed gaat C en G!

Geen ervaring met verschillende paarden. Ik heb met de heetste paarden altijd gewoon met een dubbel gebroken trens gereden. Ik hou niet van scherp inwerkende bitten :o

Ik heb zondag weer lekker gecrosst met Daimler in Moordrecht. Hij begint echt leuk aan te pakken, krijgt er lol in!
Al doet hij de op en afsprongen nog wat ingewikkeld :+
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Grappig ik was zondag ook op crossles in Moordrecht! Zat in de les van 13:00. Vond het ook erg leuk! En paardje was lekker enthousiast!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:19

Oh dan heb ik jullie wel zien rijden. Jullie hadden wel een erg grote groep met een paar echte beginners. ik was zelf blij dat ik een les later zat :o

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 08:40

Hallo Dames :)

Weekendje Castenray?

Ik ben 5e uiteindelijk geworden na een teleurstellende punten aantal dressuur maar wel ene foutloos parcour en foutloze cross :)

Hier ook super aan het balen dat mijn L debuut Maarsbergen niet doorgaat.
Ik had me na 2 nachten opblijven ondat ze de inschrijfdatum opeens verplaatsen om 00:24 ingeschreven, ik heb gewoon nog niet eens de wachtlijst gehaald :'(
Gaat toch gewoon nergens over!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:43

Jeetje wat balen, man... Ik vond dit ook wel een hele knullige manier... Waarom openen ze niet gewoon om 06.00 uur?? Dan kun je in ieder geval gewoon op tijd je nest in, de vroege vogels hebben een makkie en de rest moet gewoon de wekker een uurtje eerder zetten.

Overigens was Maarsbergen al voor 00.00 uur open, want ik zat knikkebollend voor de pc op de refreshknop te drukken en om half 12 kon ik al inschrijven!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:53

Dat is ook niet eerlijk! Als je te vroeg inschrijft dan wordt je inschrijving niet in behandeling genomen (volgens het reguliere systeem dan) en nu opent de organisatie het systeem eerder dan aangegeven en dan schrijf je (vlak) na 00:00 in en dan pis je naast de pot.......

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:54

Altos schreef:
Dat is ook niet eerlijk! Als je te vroeg inschrijft dan wordt je inschrijving niet in behandeling genomen (volgens het reguliere systeem dan) en nu opent de organisatie het systeem eerder dan aangegeven en dan schrijf je (vlak) na 00:00 in en dan pis je naast de pot.......

Ja klopt... maar met dat inschrfsysteem, blijf ik gewoon net zo lang refreshen tot het opengaat. Ik heb bij Maarsbergen voor de zekerheid om 00.00 uur wel 'nogmaals' ingestuurd, voor het geval het niet in behandeling zou worden genomen :')

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:00

Groot gelijk Suelza, je kan maar beter zeker zijn ;).

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 09:01

Pff serieus! Ik vond het al raar dat het systeem in 5 min al meer dan 210 inschrijvingen gehandeld krijgt..
Ja dan krijg je idd niet de kans als het eerder opengaat!

Echt balen!
Maak er dan twee dagen van. Ipv de L en M op 1 dag.
Die inschrijvingen krijge ze toch wel vol, dat zie je wel

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:11

ja het inschrijven is een hele sport. En die hype om al om 24.00 in te schrijven is eigenlijk te zot.

Maar om de wedstrijd geregeld te krijgen is ook een sport op zich. het is tenslotte een ploeg mensen die het moet organiseren naast hun andere bezigheden en daarnaast heb je te maken met grondeigenaren, gemeentelijke verordeningen en wat voor regeltjes nog meer (KNHS)
Het valt niet mee om vrijwilligers te krijgen hoor ik op veel wedstrijden. En de hele dag hindernisjury zijn is met slecht weer best een lange zit.
Dus 2 dagen is misschien helemaal geen optie

voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:14

Het valt al niet mee om voldoende vrijwilligers te vinden voor een dag. Dus laat staan voor 2 dagen. En je wilt het vaste trouwe groepje ook niet zo vaak vragen dat ze uiteindelijk ook afhaken.
Edit: zie dat de poster boven mij al iets soortgelijks zegt.
Laatst bijgewerkt door voet op 05-05-14 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:16

Zijn er trouwens nog crosstrainingen te doen komende tijd? Heb internet al afgespeurd maar kom, behalve Moordrecht, niet zo heel veel boeiends tegen...

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:42

Voor de liefhebber: inschrijving Ermelo is ook open!

Ik heb me vorig jaar aangemeld als vrijwilliger in Diepenheim, maar bleek vlak voor tijd toch niet nodig te zijn. Blijkbaar vrijwilligers genoeg (gelukkig voor hun!).

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:44

Ik baal onwijs van Maarsbergen -O- Bah

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:53

Gatver wat gaat het jammer zo met Maarsbergen, hoor hier op Bokt en in mijn omgeving bijna alleen maar treurige verhalen met niet op de startlijst en daarbij ook niet op de wachtlijst. Snap heel goed dat je daar van baalt (SplashIsLief). Je maakt toch je planning en als er dan zo kort voor een datum ineens geen wedstrijd is dan valt er weer zo een gat tussen, Maarsbergen is dan ook nog is heel leuk om te rijden!
Wat me opviel op de lijst is dat er veel 'bekendere' ruiters er op staan met meerdere paarden, wel toeval dat die allemaal wel optijd hebben ingeschreven (misschien wisten die dat het half 12 stiekem al open ging??). Ik snap goed dat 2 dagen wedstrijd organiseren niet zo simpel is, maar waarom niet maar 1 of 2 starts per ruiter toelaten, zo kan iedereen een paard kiezen die die meeneemt en kunnen er toch een hele hoop verschillende ruiters genieten van zo een mooie cross....

Naja, ik heb me vannacht opgegeven voor Ermelo, heb mijn planning gemaakt en wil sowieso zeker zijn van startbewijzen op deze plekken...dus dan toch maar met de hype mee. Heb al genoeg gemist nu ik met mijn gebroken enkel zit...Grrr Nog 1.5 week en dan ga ik weer flink aan het rijden! :P