madelein schreef:Ooooo ik ben zo trots!! Springen ging echt super goed! Rondje BB 1 weigering, maar bij opnieuw aanrijden gelijk weer gesprongen. Verder foutloos.
Rondje B dus toch gedaan, en gelukkig maar! 1 balk en 58 stijlpunten ( zo laag omdat ik een aantal keer niet goed mee kwam boven de sprong) dus als het goed is 1 winst toch?!
Hij was wel enorm heet, wat ik in de B wel spannend vond. Maar wel gelijk over mijn oxer 'angst' heen want stonden er 4 in. Ik bleef een aantal keer te lang wachten met de verlichte zit, vandaar een 5,5 voor houding en rijstijl. Maar alsnog voldoende
.
En Ed had het niet beter kunnen. Echt super trots op ons dat we dit gedaan hebben!
Heb een aantal mooie foto's, maar moet nu gelijk naar een verjaardag, dus die houden jullie tegoed.
Hey, je hebt inderdaad 1 winstpunt. Is vanaf 55 stijlpunten (met een balk, foutloos vanaf 55 stijlpunten was 2)
https://www.knhs.nl/kenniscentrum/sprin ... rubrieken/
. Ik bleef een aantal keer te lang wachten met de verlichte zit, vandaar een 5,5 voor houding en rijstijl. Maar alsnog voldoende
.
schijnt dan
. Mijn houding snap ik helemaal dat ik daar een 5,5 voor krijg, maar ritme was goed, galop was goed, en Ed was ontspannen. Lijnen waren netjes, en de afzet en sprong techniek is naar mijn idee erg goed geweest. Nou ja, ben hier al heel blij mee dus prima hoor! Volgende keer beter! Ik had echt niks meer van Ed kunnen vragen, dus die punten zeggen me dan ook weinig eerlijk gezegd. Was ook wel een heel apart mens hoor, erg nors en kattig in haar manier van communiceren.