[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:15

dat ziet er idd mooi uit. Ik denk trouwens dat die cognacachtige ook nog wel een mooie optie is trouwens, bij mijn nieuw jasje. De kraag heeft nl aardig die kleur.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:32

Hier ook een Roeckl fan, alleen ze slijten zo snel -O-
Heb nu een stel van Eurostar bruin met cremeachtig voor de cross, zitten ook best fijn :j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:50

dat hoor ik vaker, maar doe ik echt jaren met mijn roeckls en ik gebruik ze dagelijks.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:55

HH creme kan ook nog een optie zijn Lielle, die heb ik ook omdat het dezelfde kleur is als mijn broek. Gaan nu al 2 jaar mee, maar heb ze enkel aan bij wedstrijden.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:56

Ik raak mijn handschoenen altijd kwijt voordat ze op zijn :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:35

ik gebruik mijn blauwe handschoenen alleen voor de cross dus die zitten altijd in mijn caphoes. De witte gaan alleen mee op cc dus die liggen bij de witte spullen. Anders zou ik ze ook kwijt raken ;)
Omdat ik ze niet veel gebruik heb ik dan ook huismerk handschoenen voor een leuke prijs

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:04

Roeckl is idd erg fijn! Bij mij gaan ze ook vrij snel kapot helaas. Heb ook wel goedkope van de welkoop, maar die zitten niet fijn

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:09

Mijn wedstrijdhandschoenen moet ik zeker jaarlijks vervangen, maar die heb ik ook bijna ieder weekend aan, soms meerdere keren (ben officieel een dressuurprikker).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:07

Ik heb die Roekcl geel ook en die zijn echt wel geel !!! dus beige kun je beter die tweede variant nemen.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:11

Ik heb die navy met die witte bies erlangs en die 1 boven op je hand maar die vind ik echt slechte kwaliteit!
Had ze gekocht voor bij m'n crossset en na 2 crossen en wat springlessen zie je al dat ze wat kaal worden bij m'n ringvinger! En dan draag ik niet eens ringen!

Die nepleren schijnen veel beter te zijn! Had beter die in navy met witte bies kunnen nemen maar was weer ongeduldig om op de nieuwe zending te wachten!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:57

riannhuh schreef:
Ik raak mijn handschoenen altijd kwijt voordat ze op zijn :o

Komt bekend voor haha! Net zoals zwepen, raak er minstens 4 in een seizoen kwijt.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:43

Zwepen raak ik altijd net niet kwijt, wel altijd 'waar is die zweep ook alweer gebleven???', maar die vind ik meestal wel weer terug. Maar die handschoentjes zijn echt een probleem... 's zomers rij ik dan gelukkig niet met handschoentjes, maar als ze dan weer nodig zijn dan zijn ze nergens :+ en dan denk je dat je ze in de loop van het jaar vast wel weer vindt, maar dat is dan ook weer niet zo ;(

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:10

Ik lig hier helemaal dubbel achter me pc.
Rihanne wat maak jij geweldige dingen.
Me moeder werkt ook veel met paint shop pro, super programma.

Binaca: Helemaal af, bestellen zou ik zeggen :))
Sannn: Ziet er mooi uit!

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:56

heb ook een poos Roeckl gehad, alleen handschoenen slijten zo snel bij mij :n vind het zonde van het geld dan maar een goedkopere versie van EJ

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:15

Ow nee mijn zweep is heilig. Als ik die kwijt ben dan start ik volgens mij niet. :+ Heb die al sinds mijn ponytijd en dat ging aardig goed. Was hem toen 1 keer vergeten (op indoor meppel weet het nog precies) dus daar een nieuwe gekocht en het was in tijden niet zo slecht gegaan. Dat is dus echt mijn gelukszweep. Denk ik dan hé! Het zit allemaal tussen de oren. ;)

Ik heb voor crossen nu blauwe van HV die zijn ook erg fijn.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:42

Sinds je ponytijd? :wow: Dat overleven ze bij mij echt niet, dan laat ik er weer eens een paard op staan, dan komt ie tussen de kofferbak, dan laat het handvat los ect...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 01:15

ik had in het voorjaar alleen nog een handvat in mijn hand, de rest had ik op wiso's kont kapot geslagen }:0

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 05:30

bvw schreef:
ik had in het voorjaar alleen nog een handvat in mijn hand, de rest had ik op wiso's kont kapot geslagen }:0

aaaaoaaaah wat zielig :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:45

Hier bruine kalfsleren menhandschoenen. Zijn wel wat duurder, maar is de enige die ik niet binnen 6 weken kapot krijg. En zitten superfijn!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:07

Citaat:
EvelienH schreef:
Wit is over het algemeen gewoon het mooist. Vind die broeken alleen afschuwelijk, je bent er net een olifant in. Kleed zo niet af

Had ik afgelopen week ook. heb alle witte rijbroeken uit de winkel gepast maar ze passen niet lekker of schijnen zo door dat ik me erg erg debiel in voel door zichtbare steekzakken, ritsen, onderbroeken en zelfs bobbels op benen. Juk. Ben uiteindelijk met het goedkoopste exemplaar thuis gekomen. (en met een deuk in mijn ego)Lekker soepele stof en niet zo doorschijnend voor 30 euro
}:0

Roeckl durf ik niet meer mee te crossen. Zijn de fijnste handschoenen ever maar kan ze binnen een paar keer bij het vuilnis gooien. Gebruik voor het crossen nu inderdaad gewoon goedkope huismerk handschoenen.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:07

bvw schreef:

Same here! 2 zelfs, Neede en Vasse (na Neede gemaakt en in Vasse echt kapot en kwijt...)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:25

Ik laat mijn zweep vaak naast de vrachtwagen liggen en vorig jaar liet ik hem wel eens halverwege de cross vallen zodat ik beter kon trekken, toen was mijn rem nog niet zo goed. :+ Dan gaat het snel haha! Roeckls gaan bij mij lang mee, moet wel zeggen dat ikiets van 5 paar heb liggen dus ik rij niet elke dag met dezelfde. Als je rubberen teugels hebt slijten ze wel heeeel snel.

Oh schaam, het is nog erger dan ik dacht. Heb witte, creme, bruine, cognac, mosgroene, grijze, blauwe en zwarte light en grip en bruin suprema. :o Hoef de komende jaren in ieder geval geen handschoenen meer te kopen.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 03-11-11 10:31, in het totaal 2 keer bewerkt

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:26

Ik heb handschoenen van kieffer en dan model madrid ofzo dacht ik. Hele fijne handschoenen. Daar doe ik ook heel wat langer mee, en andere zijn binnen 6 weken al door.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:27

Ik heb de roeckls besteld in champagne en in het andere kleurtje dat ik mooi vond

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:28

Ik heb dat nieuwe model van Roeckle. Die sportversie met een nummer 1 erop. Die gaan een stuk beter dan de gewone. Daar ben ik binnen no time ook doorheen.