Dat is balen, Carmen. Hopelijk herstel je snel en goed. Beterschap.
Carmen85
Geplaatst: 05-09-11 20:02
bedankt
manic
Geplaatst: 25-09-11 19:46
Deze maar even omhoog schoppen...
Ik heb dit weekend mijn B debuut gehad in Lisse en dat beviel eigenlijk best goed. Ik had het debuut eigenlijk pas voor volgend jaar gepland, dus mijn planning stopte na Lisse.
Nu wil ik eigenlijk dus nog wel wat proberen bij te schrijven. Voor mij en mijn paard is een cross met niet al te veel aankleding het makkelijkst, dus een beetje simpel houden zeg maar. Iemand suggesties wat een fijne, niet al te afschrikkende cross is voor een beginnende ruiter?
Wil je dit jaar nog starten? Volgens mij zitten alle crossen in de Achterhoek al vol, iig bathmen. Princenhage zou ik niet als simpele (of eerlijke) cross willen bestempelen.
Ja liefst wel... We zitten nu in een lekker ritme. Tsja, dat ik er niet meer bij kan kan natuurlijk, maar ja, mischien valt er nog wel ergens een gaatje. Ik had niet gedacht mijn B debuut te maken en Lisse was de laatste BB, dus had verder niks meer gepland.
Wat is er zo verkeerd aan Princenhage dan? Ik heb dat hier al vaker gelezen, dus heb me daardoor ook niet ingeschreven.
Pff Princenhage ga ik maar afmelden. Ga het niet gokken. Nog wel oproep geplaatst in voorbesprekingstopic van PH, maar moet mijn eigen gevoel (en verstand) volgen en gewoon afmelden. Nog netjes voor de sluitingsdatum, dus ben alleen mijn startcoupon kwijt. Worden volgend jaar toch afgeschaft, dus die kan ik wel missen
manic
Geplaatst: 25-09-11 20:05
Mm, van die verhalen van princenhage wordt ik ook niet gelukkig, dus dat gaat hem denk ik niet worden. Diepenheim is nog wel aan te rijden voor me... Bathmen is al zo vol dat bijschrijven geen zin heeft?
Barchem doe ik liever niet omdat dat een NK is, dus dat staat allemaal vast nog iets meer aangekleed dan normaal denk ik. Het gaat nog een beetje om vertrouwen zeg maar.
Hoe is Diepenheim voor de beginnende ruiter?
PS mireille, dinnetje die mett een geblesseerd paard zit heeft ook al een poos geleden afgemeld, maar nog niks aan geld terug ontvangen, zelfs niet na verschillende mailtjes/telefoontjes.
Sannnn
Geplaatst: 25-09-11 20:13
Hoorde pas, als ik het goed onthouden heb, dat de wachtlijst al rond de 30 mensen voor de B heeft staan. Barchem is meestal al een lastige cross, nu met het NK denk ik nog meer.
In het voorbesprekingstopic van PH staat wel een erg prettige reactie van mamabird op mijn vraag over de aard van de cross. Heb toch besloten af te melden voor PH. Scherpe wendingen, zeker naar links, en daarachter sprongen moet ik even vermijden. Lekker 9 en 23 oktober trainen bij Michiel. Zo maar even kijken of ik op de deelnemerslijst van Bathmen sta.
Scum
Geplaatst: 25-09-11 20:28
Nouja, in ieder geval vind ik het heel positief dat ze zelf aangeven om goed op de afstanden te letten. Lijkt me dan toch dat je erkent dat er problemen waren. Hele scherpe wendingen kan ik me niet echt herinneren van P'hage. Of er moet dit jaar een heel andere cross staan dan vorig jaar.
Nou ja, ik heb Toldijk maar gemaild om te vragen of ze nog plek hebben en dat is hetzelfde weekend, dus dan tuffen we daar maar heen.
Loetie84
Geplaatst: 26-09-11 13:57
Toldijk had tot mijn grote verbazing vorige week nog plek... Hopen dat je er nog bij kunt! (en dat het van dit mooie weer blijft, zodat het ook allemaal door kan gaan )
Princenhage heeft last van een geschiedenis en dus een mindere reputatie. Elke keer dat daar dus iets "mis" is krijg je een "zie je wel ik had het al voorspeld" als reactie. Dat vind ik jammer; dat verdient de wedstrijd daar niet.
Princenhage en Diepenheim zijn inderdaad wedstrijden waar je volgens mij zonder veel problemen rond kunt komen. Toldijk ken ik niet. Barchem en Bathmen zijn (ook) voor de B flinke, uitdagende crossen. Ik vind ze wel leuke wedstrijden. Maar die zitten vol dus ...
Ik vind de B in Bathmen tot nu toe altijd heel goed te doen eigenlijk en staat bij mij niet echt als uitdagend ofzo bekend. Wel zit daar eens wat meer variatie in de hindernissen.
diepenheim is denk ik ook uitdagender dan bathmen. Daar had de B vorig jaar een trakhener, bulffin en waterinsprong. Wel allemaal met alternatief maar toch wel een uitdaging!
Bathmen heeft een coffin, maar daar kun je in de B langs de greppel. Het water met de boom ervoor heeft vaak veel stops, maar dat is volgens mij ook zo het enige wat ik echt uitdagend vind in de B daar.