Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Noor schreef:Ik denk dat wij er ook maar een weekendje van maken (even kijken hoe alles loopt uiteraard), dat culinair Texel trekt mij wel!! MEETING!!??
AnkeVivaldi schreef:Nou ik heb een paard! Nu nog hopen dat die wil crossen in het najaar (alleen als die het goed aanpakt en er klaar voor is, en eerst oefencross natuurlijk)
het is wel een koele kikker met alles dus hoop ook in de cross haha
mireilledons schreef:_Noor schreef:Ik denk dat wij er ook maar een weekendje van maken (even kijken hoe alles loopt uiteraard), dat culinair Texel trekt mij wel!! MEETING!!??
Superleuk! Goed idee. En wat ik zo heb meegelezen in het HK forum zijn er wat culinaire lekkerbekken te vinden onder de crossers![]()
_Sim_ schreef:Ik ga toch weer naar EL, ondanks dat Markelo veel en veel dichterbij is. Ik vind EL een fijnere cross, met goede galoppeerstukken, zeker zo aan het begin van het seizoen.
* edit * Marijke, waarom kom je niet gezellig meekletsen dan?
muts_marijke schreef:Moet ik me dan voorstellen en daar zomaar in binnen vallen? Ik dacht altijd dat zulke topic's besloten was...