Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Word steeds beter allemaal en hij leert snel. In de galop kon ik hem niet helemaal lekker ontspannen krijgen. Maar ach daar is hij nog jong voor
.
.

Ik vind alleen zo gek dat je ook bij digitaal 3 euro nog wat verzendkosten moet betalen 

Hopelijk valt het mee!
) maar dat arme paard schrok zich rot en hebben eerst heel wat rondjes gegaloppeerd voordat ik hem weer rustig had haha. Rijdt hem sowieso nog 2 weken en misschien dat ik hem voor langer erbij blijf rijden. Hangt er nog even vanaf. Wel echt een stoer dier
! Daarna nog even langs de Welkoop voor Muesli en toen nog langs de Divoza voor rijschoenen voor Joost. Heb wat gevonden, nu maar hopen dat het wat is en het zondag lekker weer is, want dan gaan we samen met een vriendin het bos in 
Zielige hamster bij gebrek aan iets anders maar even los gelaten in mijn kamer, was niet helemaal in staat om een kooi of iets voor hem te vinden om 3.00 uur 's nachts ( en ze mogen wel vaker eventjes los lopen) maar ik heb hem dus al de hele dag niet meer gezien

Had hem al te goedkoop de deur uit gedaan, en toen was ik het ook nog eens kwijt. Balen van Wolin
Vervelend van je hammies. Kun je ze niet als mascotte aan de AH geven
?
maar ja om nou je snorkel en zwemvliezen mee te nemen op CC.... Ik ga nu een dagje naar Utrecht met de trein.
vind het heel apart! Ben bang dat zij ergens opgesloten zit.
. Balen van je hamsters
hoop dat het metcam aan slaat!
dus!
!
.
.
, het weer maakt de baaldagen alleen nog maar erger
.
.
.
.
) en ontelbaar veel essays schrijven enzovoorts, ik ga me er gewoon volledig voor inzetten, want ik vind het wel erg leuk om te doen en wil graag dat diploma halen
!
.
...
Ik doe het secretariaat.

Wel balen dat je er nu nog zoveel extra voor moet doen.