Hier gaat mijn cc ook door. Het gaat wel regenen van 't weekend maar 0.8 tot 1.2 mm/uur is niet schrikbarend! KL concoursjasje en rainylegs aan en gaan met die banaan
Hier is de bak ook een zwembad. Maar Bobo mocht vanmorgen mee naar dressuurles. Dus die had het droog . Hij liep wel goed . Word steeds beter allemaal en hij leert snel. In de galop kon ik hem niet helemaal lekker ontspannen krijgen. Maar ach daar is hij nog jong voor .
Ik zal me zo even klaar maken want ik ga met de meiden waar ik ook naar Thailand was te BBQ-en. Mag hopen dat ze iets met een dak erboven hebben . Regen is nog niet het ergste, maar het is ook gewoon verrekte koud!
bvw
Geplaatst: 27-08-10 15:02
mijn vader heeft de openhaard al aan en gaat snert koken...
Dat vind ik altijd zo gezellig. Wij hadden vroeger ook een openhaard. En dan lekker 's avonds met z'n allen erbij zitten met een glaasje glühwijn, heerlijk.
Ja, per email Ik vind alleen zo gek dat je ook bij digitaal 3 euro nog wat verzendkosten moet betalen Ik heb net BR transportbeschermers gekocht via Bokt. Kan je deze gewoon in de wasmachine gooien?
ja dat is inderdaad een beetje gek! Dat waren idd de transportbeschermers die ik heb gezien! Ze zijn erg mooi
viefdepief
Geplaatst: 27-08-10 17:23
Bianca: Die auto stond echt niet geparkeerd hoor... Kim: Fijn dat je met Bobo naar dressuurles kon en lekker hebt gereden. Hoop ook voor je dat je een beetje beschut en droog zit Lotte: Wat vervelend voor Wolin zeg Hopelijk valt het mee!
Ik heb lekker gewerkt en daarna door gegaan naar Wolles. Even gereden en toen nog een paard van een stalgenoot gereden. Behalve dat hij groot is (nog wel 10 cm groter dan Woll) is echt alles anders eraan. Heel gevoelig en werkwillig. Moest wel lachen en stond opeens stil om zijn hoofd aan zijn been af te geven waarop ik hem aantikte met mijn been (echt niet onbenullig hard, Woll had er wss nog niet eens haar hoofd voor opgetild ) maar dat arme paard schrok zich rot en hebben eerst heel wat rondjes gegaloppeerd voordat ik hem weer rustig had haha. Rijdt hem sowieso nog 2 weken en misschien dat ik hem voor langer erbij blijf rijden. Hangt er nog even vanaf. Wel echt een stoer dier ! Daarna nog even langs de Welkoop voor Muesli en toen nog langs de Divoza voor rijschoenen voor Joost. Heb wat gevonden, nu maar hopen dat het wat is en het zondag lekker weer is, want dan gaan we samen met een vriendin het bos in
Ik ben een beetje aan met mijn hamsters. Dierenwinkels hier hoeven ze niet en heb er 1tje kunnen weggeven, maar zit er nu nog met 3. Ze zijn inmiddels zo groot dat ze gaan vechten. Dus heb 1 tijdelijk in een emmer en de andere heb ik in dezelfde kooi die ik in twee delen heb verdeeld. Helaas niet goed genoeg, want vannacht om 3 uur schrok ik wakker omdat de ene hamster de ander probeerde te vermoorden Zielige hamster bij gebrek aan iets anders maar even los gelaten in mijn kamer, was niet helemaal in staat om een kooi of iets voor hem te vinden om 3.00 uur 's nachts ( en ze mogen wel vaker eventjes los lopen) maar ik heb hem dus al de hele dag niet meer gezien
Sannnn
Geplaatst: 27-08-10 18:43
Die kunnen gewoon in de wasmachine Mootje. Doen wij hier ook altijd. Lekker een open haard. Lijkt me zo fijn die te hebben! Zo gezellig. Haha, straks ga je per ongeluk op die hamster zitten ofzo.
Mijn concours gaat door morgen. Ben alleen met dressuur ineens 3 kwartier later neer gezet. Moet nu kwart over 9 en half 10. Terwijl op startlijsten staat dat de springring voor de 1e groep B om 11 uur sluit. Maar er doen er nog geen 40 mee, dus neem aan dat hij eerder sluit. Het begint al om half 9. Dus weet niet of ik springen dan red.. Naja, we zien wel. Eerst morgen maar eens kijken hoe het terrein erbij ligt of ik wel wil springen. Vertrouwen is net goed terug , dat wil ik graag zo houden! Wordt wel lachen morgen, had gedacht dat het afgelast zou worden. Dus ben net lekker het bos in geweest en gisteren heeft ze rust gehad en woensdag heb ik gesprongen. Heb morgen m’n M1 debuut..
Sim
Geplaatst: 27-08-10 18:46
Dat komt echt wel goed hoor Sannn! Ze is iig lekker los geworden van het springen en ontspannen door de bosrit en vrije dag. Morgen doet ze weer extra d'r best voor je met de dressuur.
Snoekiej
Geplaatst: 27-08-10 18:51
Ik heb een beetje baaldagen denk ik Gisteren dat gedoe met die asociale vrouw met aanhanger-rijles, vandaag een ongeluk gehad met een andere fietser. Ik wilde hem inhalen, gooit hij ineens zijn stuur vol naar links. Die kwamen in elkaar, gingen los en ik schoot keihard weg. Viel behoorlijk hard. Gelukkig heb ik alleen wat schaafwonden en mijn fiets is nog heel. Vorstin heb ik net gestapt, die was heuuuuul druk! Ze bleef keihard uitslaan naar achteren, en dan weer op haar achterbenen. Ben blij dat ze zich even uitgeleefd heeft. Bokken en steigeren aan de hand maakt me niet zoveel uit, en los mag ze nog niet.
Balen dat je bak nog blank staat Sussie Vervelend met dat pakketje Lotte. Ik heb het ook eens gehad, alleen dan met een K&K bit Had hem al te goedkoop de deur uit gedaan, en toen was ik het ook nog eens kwijt. Balen van Wolin Haha TG, hopelijk mag je nieuwe winterjas nog ff in de kast Succes met je crosstraining morgen Marjan Leuk dat Bobo zo snel leert Kim Wat leuk dat je er nog eentje bij rijd Vief! Dat verhaal met been geven ken ik wel Vervelend van je hammies. Kun je ze niet als mascotte aan de AH geven ? Succes alvast met je M1 debuut morgen Sann
caro29
Geplaatst: 27-08-10 20:16
Hier zijn alle wedstrijden afgelast dus geen debuten dit weekend. Wel balen want ik was er geestelijk klaar voor maar ja om nou je snorkel en zwemvliezen mee te nemen op CC.... Ik ga nu een dagje naar Utrecht met de trein. Hoop dat nu alles valt zodat we met de crossen het droog houden. Net de merrie met lange teugel maar even laten aanrommelen. Zondag maar even het bos in. Mijn kat is helaas nog steeds niet terug vind het heel apart! Ben bang dat zij ergens opgesloten zit.
@ vief klinkt als leuk paard . Balen van je hamsters @ snoekeij dat is niks voor mij zo'n drukke aan de hand. Ze voelt zich blijkbaar wel goed. @ sannn succes met je debuut. Ik zou morgen M2 gaan starten en M springen.
Ik ga Holland's got talent kijken. Zitten nu 2 jongens in die met de voorrondes een heel mooi spaans nummer zongen
WolinLotte
Geplaatst: 27-08-10 20:40
Dierenarts is vanmiddag geweest.. Op rechts loopt ze behoorlijk kreupel.. In haar koot klopte het ook flink, wat duidt op een ontsteking.. Wolin is behoorlijk gevoelig voor hoeflederhuidontsteking. Ze reageerde met de visiteertang ook. Bij het uitverdoven werd ze niet volledig rad.. Dit kan zijn dat óf de verdoving niet volledig is, óf dat er boven de koot wat zit waardoor ze aan het kreupelen is, wat ook goed mogelijk is, bijvoorbeeld haar kogel, waar ze met het buigen ietsje op reageerde. Het zouden ook twee verschillende dingen kunnen zijn. Maar voor nu vermoed de dierenarts hoeflederhuidontsteking... 5 dagen Metacam geven, woensdag even contact opnemen met de dierenarts.. Als het onvoldoende verbeterd is, dan worden er foto's gemaakt.
Nog niks definitiefs dus.. Kijken wat de Metacam doet..
WL: Wat ontzettend balen zeg! Vief: fijn dat je lekker gereden op het paard van je stalgenoot. Balen dat je je hamster nog niet kwijt bent. Sann: succes met je debuut.
Wij hebben net even een ronde gewandeld met de paarden. De hele familie met de gehele veestapel op pad. Ze waren wel braaf. Als je niet kunt rijden in de bak moet je wat anders verzinnen om ze in beweging te houden.
Jeetje WL balen voor woll!! hoop dat het metcam aan slaat! VIef jeetje wat een water! hamsetereeeen Sann succes met je debuut! Snoek fijn zo'n baal dag!! dus! Pb en lielle succes in Beverlo!
Zo heb me toch een les gehad!! echt top!! gewoon niet te gek maar wit van het zweet Heb flink wat huis werk waar ik even op ga borduren
Eef_Bam
Geplaatst: 28-08-10 01:33
Goedenacht ! Kim: Fijn dat bobo het zo goed doet, en galop is ook niet makkelijk voor die jonkies! Marjan: Succes morgen, ik ga ook trainen en heb geen rainlegs . Bvw: Wel gezellig Vief: Zo zijn we hier een keer een hamster kwijt geraakt, elke keer als we iets wat erg lang op een plek staat verplaatsen zijn we bang om een lijk te vinden . Sann: Succes met je debuut! Snoekiej: Jeetje,sommige mensen , het weer maakt de baaldagen alleen nog maar erger . Caro: Jammer dat je debuut niet doorgaat, als je het van de zonnige kant bekijkt heb je wel langer de tijd om extra te trainen voor je debuut . WL: Kl.ote zeg . Corien: Fijn dat je weer lekekr hebt kunnen rijden! (hoe is het met je keel?) Mootje: Succes morgen, ik denk dat Corion wel over de 580 kg heen gaat, zo'n stier als iedereeen me de laatste tijd wil doen geloven is Bam toch ook weer niet .
Tja het is ook niet echt de schuld van mijn school, ze hebben de "zuster-school'' waar wij naar toe zijn gestuurd vertrouwd aangezien de docent gecertificeerd was, dit heeft trouwens ook niks te maken met mijn dubbelprofiel, IB is een soort extra vak waarin je een taal volledig leert beheersen en een internationaal diploma kan halen waarmee je bijvoorbeeld op een buitenlandse universiteit kan aantonen dat je de taal vloeiend beheerst, om bijvoorbeeld een studie in Engeland ofzo te volgen. Ik moet wel nog "ff" 6 boeken lezen (naast de 3 voor nederlands en 4 voor engels die ik nog moet ) en ontelbaar veel essays schrijven enzovoorts, ik ga me er gewoon volledig voor inzetten, want ik vind het wel erg leuk om te doen en wil graag dat diploma halen !
Ik ga ook stoppen met 1 van mijn baantjes, omdat ik het toch wel erg druk heb met 2 baantjes, 2 profielen (waarbij ik op mijn eindlijst eigenlijk een 8 moet staan aangezien ik diergeneeskunde, een lotingstudie, wil gaan doen), IB en een paard waar ik fanatiek mee wil trainen en wedstrijden wil rijden .
Kortom, er zitten niet genoeg uren in een dag ...
Snoekiej
Geplaatst: 28-08-10 08:23
Goeiemorgen! Ik ga naar stal, gauw Vorstin rijden, en dan naar onze Veulenkeuring Ik doe het secretariaat.
Veel plezier in Utrecht Caro Wat balen Lotte. Hopelijk slaat de Metacam snel aan Lekker dat je ff hebt gewandeld Sussie Fijn dat je zo'n lekkere les hebt gehad Corien Dat IB hadden wij bij ons op school ook idd Evie Wel balen dat je er nu nog zoveel extra voor moet doen.