Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 'Gelukkig' komt daar in maart een andere bodem in, al had ik liever de binnenpaddocks en longeerring gehouden, want daar mochten ze gewoon los en konden ze hun ei kwijt.. ze mogen nu niet meer los in de binnenbak...
Zomers weidegang, mogelijkheid tot 24/7 (Wolin gaat van 8.00 tot 21.00 en als het mooi weer is, blijft ze 's nachts buiten) tegen betaling zetten ze van ma tm vrijdag je paard op het land, zelf binnenhalen. Weekenden zelf doen en zondags zelf voeren tussen de middag.. Daarbij komt... Wolin krijgt ook nog eens haar eigen voer van Marstall.. omdat ik niet wil dat ze veel biks krijgt, want daar krijg ik een vet paard van
.
.. Nu volgen 'kus' en 'Zit'
.. 
.. Onze Tinker hebben we het maar gauw weer afgeleerd, anders waren je knieschijven niet veilig
.
. Wat een prijzen zeg
. Ik betaal als ik ze niet thuis had staan. 50 euro lege box. 10 euro mestafdracht. Baal hooi stro 30 euro per pak en er wordt gevoerd. Er is geen weidegang wel 3 binnenbakken, 2 buitenbakken en bos aan de overkant. Paddocks komen nog maar kan wel losgooien.
. Maar dan vanuit mijn werk
.
. Chique vertoning hoor!!
Heb in Duitsland gewoond en soms een wedstrijdje mee gepikt in Mofrika
verschuur schreef:Misschien is het wel goedkoper om in Duitsland lid te worden. Dat schijnt ook te kunnen. Ze hebben daar ook mooie concoursen.
Iemand ervaring mee? Gaat om springwedstrijden en SGW..
als je in duitsland lid word met je examens doen om hogere klasse te rijden ik weet niet welk nivo je rijd .
en de e en de a B en L nivo .
is vaak op stijl en de cross heeft mestal 10 hindernissen het is heel anders als in nederland