Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb je foto's?
hij was zijknat van het zweet
CoriienRN schreef:Bianca gaaf hoorheb je foto's?
...maar dat wilde ik niet overhaasten met een bitje, dus toen maar eerst een penny halster...vanaf morgen oefen ik met een hoofdstel met hem met longeren.

jammer dat je zijn voorpluk niet gevlochten hebt
gelukkig

De finale is erg leuk en vaak ook erg druk. Paarden zijn vaak erg geimponeerd. Hier een foto van Zappa vorig jaar, slechte kwaliteit maar heb je een idee...

Waarom heb ik nou altijd dat als ik vind dat het gesprek niet zo fijn ging dat ze me wel nemen .. en als ik het een lekker gesprek vind moeten ze me niet
voor me nieuwe zadel
maar ja die pas niet helemaal lekker..
! en waar gaat de reis naar toe?
Haha blijkbaar vinden ze het goed genoeg
. Hij vondt het leuk haha. Kan nog wel zien dat die wat kracht mist, maargoed hij is jong, dus dat gaat zeker goed komen.
)
Ik heb er echt van genoten!
heb donderdag heerlijk gelest
heb zelfs een dikke stel van 110-120 gesprongen
paard had nog veel ruimte over 
vind het altijd wel wat meer aanspreekbaar
maar goed gewoon doen wat jij wil en mooi vind
komt wel goed met jullie.
... maar ik vind hem bij Bull absoluut niet kinderachtig of penny staan!

met z'n Pennyhalster, staat hem goed
.
, zou het springen wel rustig aan opbouwen.. Vind deze hindernis al op een aardige hoogte staan voor een 3-jarige, zeker als hij nog niet zo sterk is.
) en met Wolin, want die ging nog even aan de kletter in combi met bronco-gedrag, begon ze heerlijk te lopen!! Kreeg wederom complimenten over haar lopen en haar looks
. Ze begint enorm te veranderen van model en bespiering
. Vraag vandeweek iemand even om foto's te maken, kan jullie mijn mooie peerd niet onthouden
.
!! 

.