Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oefen springen
laat ik niet gaan viefdepief schreef:Wat een avontuur Hilde
Gelukkig is het goed afgelopen. Gefeliciteerd met je wp en prijs! Ga je al snel Z1 starten?
Ik heb bijna 2 uur buiten gereden met Woll.. Koud, kouder, koudst. Maar je moet watIn het begin was ze niet zo lief
Maar later vond ze het wel erg leuk en wist ze zich te gedragen. Mams was nog een stuk mee op de fiets. Zag het niet zitten om terwijl ze zo vervelend aan het doen was alleen met der over het spoor en door het dorp te gaan. En achter mijn moeder op de fiets loopt ze zo aan
, zodra m`n moeder mee is op de fiets.. Gedraagt ze zich voorbeeldig
.
...
Steiger, bok, steiger.. steigeren en omspringen in de lijnen. Was best een zootje, voelde me aardig voor l*l staan
. Ik moest haar echt overtuigen dat ze aan het werk moest, uiteindelijk geloofde ze me en liep ze braaf in de rondte
. Vanmiddag misschien even naar buiten met de diva
.
. Heb me apepakkie al wel vast aangetrokken haha
.
. En morgen moet ik half 7 weer op school zijn. Super klote. Er rijden dan ook nog geen bussen. Dus ouders moeten me vanavond ophalen en morgen ochtend brengen. Super irritant, maar het is niet anders. Morgen middag en avond paarden wel weer trainen
. Papa zou ze vandaag even longeren.
. Ik ben de winter ook echt zat! Sinds half oktober (toen ik naar Duitsland ging) heb ik voor mijn gevoel niet meer echt fatsoenlijk gereden. Mijn motivatie is dan ook wel sterk gekelderd, ik ben echt geeeen recreatie ruiter... 

Balen dat je voor niks zo vroeg op school was 

Hoop dat je snel weer wat fitter bent
Wat voor bijbaantje heb je op het oog?
Dat waren best wel veel knuffeltjes 
Na het eten maar eens naar de sportschool
... Wanneer wij willen is regen-en orkaanseizoen
... Dus gaan er ook geen vluchten heen... erg handig,
.