Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!

!
hahaha!! Maar streetdance was niet zoiets voor mij.. jazzballet ging wel! Maar klassiek ging altijd erg goed ook spitzen
.. maar toen ik ook springwedstrijden ging rijden en dus daar ook voor moest gaan lessen.. en dan ook nog school lukte het niet meer om ook nog op ballet te blijven! En ging telkens met tegenzin.. dus toen maar gestopt! Terwijl ik eerst vaak riep: 'ik blijf altijd op ballet!!' Haha dan zie je maar hoe dat kan veranderen
en moet zeggen dat ik het ook eigenlijk niet echt mis
..
Spitzen lijkt me moeilijk :|
hahaha!!
Ik was laatst een lesj mee bij streetdance, pfoei ziet er toch wel 'snel' uit
hahaha!!
!!
!

. Lieve foto die eerste! Is geen sport voor mij geloof ik, haha. Stijldansen doe ik wel..alhoewel..hebben al 4 weken winterstop en daarvoor 3 weken niet meegedaan ivm knie. Vrijdag beginnen we weer en knie is niks beter maar doe wel mee..kom anders echt te ver achterop.
. Sien heeft vrij, maar heeft gister al gelopen. Buurmeisje heeft vanmorgen in de plens gereden. Hond ook al uitgelaten in de plens dus wel weer genoeg regen gezien. Zal zo eens onder een schone waterstraal want na een halve dag poepscheppen worden ze hier thuis niet meer blij van me
..onbegrijpelijk haha.

Hilde_ schreef:Kzal zo Quis ff rijden.
Voor het eerst met mn nieuwe laarzen
Auw.

Hebben jullie inmiddels al een pony op het oog?
. Vond het toch best wel leuk, maar ik ben nu eenmaal niet gebouwd als balletdanseres...
De ene korte zijde van de bak ligt aan de weg. Kwam er net een motor met zijspan langs toen hij daar liep. Wat denk je... niets! Hij keek wel een beetje omdat de omgeving vreemd is maar hij heeft zich keurig gedragen. Nou nog kijken of dat onder het zadel zo blijft!
liep het 1e parcours nul, barrage nul (geen van beide gelopen
) en uiteindleijk nog een 8e prijs