Sjuuus wat gaan jullie hard zeg... zo weer 11 pagina's verder. Geen zin om na te lezen, heb net nl iets vervelends meegemaakt
Ging weer ff galoptraining doen buiten in het bos. Ik reed op een zandpad met aan 2 kanten een sloot, een grote diepe en een kleintje. Bij de grote stond een kraan de sloot uit te graven. Paard vond dat eng en wou er niet langs.. GElukkig zag de man in de kraan het en zette de kraan af. Nou ik dus proberen er langs te gaan, normaal loert ie wel en sprint ie er dn langs.. Nu niet. Hij sprong ineens op zij over het sloootje DOOR de prikkeldraad. Hij bleef rennen met mij erop. GElukkig kreeg ik hem stop... De prikkeldraad viel op de grond. Het leek eerst heel erg. Snedes en veel bloed. Ik ben naar huis gegaan. De mensen die het zagen gebeuren konden alleen maar zeggen dat ik de boer van het weiland moest bellen en dat de draad kapot was, naar het paard vroegen ze niet. Thuis gekomen heb k het gewassen en acederm op gedaan. Het lijkt oppervlakkig, maar er ze heeft veel sneden. Ik ben me echt rot geschrokken... Stond echt te shaken op mn benen. Gelukkig was ze ook niet kreupel. Het lijkt allemaal mee te vallen, godzijdank. Maar je weet het nooit met paarden en prikkeldraad.
Wuppie stapte net zo het water in, beetje bang nog, maar helemaal alleen!! Lief he! Daarna vond ie het hartstikke leuk en heb ik ook nog een paar keer de afsprong met boompjes gedaan het water in. Verder ben ik het hele bos doorgecrosst en nog lekker van alles gesprongen. is wel goed voor hem zo alleen, want tijdens de training springt ie nog veel beter dan op wedstrijd, omdat ie dan niet zo alleen is
Heb ook het witte landhek moeten doen, want dat zat dicht en ik kon er niet omheen
Heb het idd eerst afgespoten en toen ff zachtjes gewassen met betadine... Ze lijkt er geen last van te hebben gelukkig. Denk dat ik harder geschrokken ben dan haar!
Marieke: was je naar Ysselsteyn geweest? Dat landhek was volgens mij best flink!!! Knap hoor, voor zo'n jong paardje! En met dat water komt het helemaal goed
ik ga even aan veterinaire milieukunde werken... een opdracht over afvalstromen in een dierenartsen praktijk... best interessant..maar eraan beginnen pffff