Dan vanmiddag met vriend, mijn zus +man naar onze ouders in leusden. Eten doen we op zijn amerikaans, iedereen neemt wat mee. Ik heb een hele grote braziliaanse runderhaas

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:Ik vond dat ook best wel een interessant artikel BT. Vooral om dat het bij mijn volbloed ook vrij precies komt. Wil soms wel eens in zn achterknie blijven hangen. Al ie goed is beslagen van achter dan is ie super, maar als de teen achter te lang wordt, dan voel ik dat ook in het rijden. Net alsof hij dat minder goed zn achterbeen naar voren kan rollen en haakt ie dus soms.
Ik had een hele goeie smid, die was ook heel goed met dit probleem bezig en Kaprys ging dus ook steeds beter lopen. Maar hij is naar Canada verhuisd...
Dus moest weer op zoek naar een nieuwe. Deze is ook best goed, maar moet ook het paard goed leren kennen, en daar gaat wel even tijd overheen. BTW, wie heb je hier nu als hoefsmid?
pietpiraat schreef:hee vief, ik heb gehoord dat in Heeten alles was ingestort waar heb jij die selecties gereden?