Ja kan gemaakt worden.. tis alleen me bumper gzd!!
Maar dan ga ik echt flink sparen voor een ander
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig niet stijf, zoals de vorige keren. Nu is ze ook in haar hals geprikt in plaats van in haar borst, dus dat zal ook wel schelen.

Wel een hele goede training zo te horen!

. Paar leuke foto's gemaakt,... 
gefeliciteerd!

Verder morgen mijn oude huis helemaal leeg halen en dan is het als het goed is klaar!
..
.. Ik merk dat er een hele last van m'n schouders is
.
... ik vermoed dat JS niet helemaal wist in wat voor soort topic ze zat.. JS is niet meer teruggekomen geloof ik.
. Wo moet eind september weer.
Komt er dan iemand in jullie huis om voor de paarden te zorgen?
. Wel heb je rond en 'rond'. Mijn Tinker zal dus nooit een strak afgetraind buikje krijgen, maar zolang ze niet te zwaar wordt is het prima
. Wolin komt veel beter tot haar recht als ze slank is, ze heeft namelijk een mooie ribbenkast en een flinke kont. Maarja.. zoals elke vrouw, kampt ook zij met wat probleemgebieden
..
.
.
.. Een kleine bodybuilder
. Boekelo 2009.
. Fijn dat je gezellig met Roos op water hebt getraind.
.
.Het is ook eigenlijk wel ironisch dat ik wordt aangezien als een persoon die afgetrainde paarden mager vind, ik hou zelf absoluut niet van vette paarden, zodra ik zag dat Bam vadsig was geworden heb ik hem gelijk op dieet gezet en laten afslanken, ik weet dat hij gezond zoals hij nu is, dat werd ook nog even bevestigd door stalgenoten die hem mager vinden
(vaak zelf in het bezit van een wel erg "volslank" paard
)
. Bam was ook helemaal in zijn element, groot terrein met veel publiek, harde muziek, wapperende vlaggen en feesttenten betekenen voor Bam oortjes erop en even lekker knallen
.
_Noor schreef:@WL: bovenstaand paard vind ik dus echt super eruit zien. Gezond, sterk... of bedoelde je die andere foto (die Evie plaatste)?
..
, als het paard een dikke kont heeft van het vet noemen ze dat bespierd, terwijl de vetbulten bij de aanzet van de staart zo groot zijn als twee vuisten.. Het beeld van een gezond paard wordt steeds schaarser. Vroeger liepen de paarden veel meer buiten!! Daarnaast worden veel paarden bar slecht gevoerd
..
. Die hoorde niet eens dat ik Wolin bij haar bijnaam noemde
'Poffertje'..
. Ik ben daar helemaal niet mee bekend
.. lekker eten?
.
.