Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. Ik had dagdienst, maar had me ernstig verslapen, gewoon door TWEE wekkers heen.. werd dus om 8 uur wakker gebeld, schrok me kapot en je hebt gelijk een rotbegin van je dag.. Maarja..
, terwijl ik die halve dienst wel kon gebruiken.. Toch maar door gewerkt tot 16 uur en die halve dienst ergens na de kerst in gevuld
...
)... Ik sta op deze stal eigenlijk alleen omdat de zomers voor de paarden zo fijn zijn, op het moment baal ik enorm dat Wo niet meer op die kleine stal staat
, waar ze lekker veel buiten kan lopen, veel rust is en ik mijn eigen voer kan regelen..... Ik hoop voor Wo dat het maar weer gauw lente is
.. De winters op de kleine stal en dan zomers naar deze stal, wellicht ook een optie
.
, maar Wo had ik eergister gelongeerd en liep gister op links niet goed... en Wo is niet de enige die op het moment niet goed loopt bij ons op stal, echt bizar!! 

, was ook meer cynisch bedoelt.

) op de hondenschool om dan een klasje omhoog te mogen.Tot straks
.
.
. Lig nu lekker op de bank en ik kom er ook niet meer af
.
Dus ik ben gisteren maar ff de stad in geweest, en heb 3 mooie posters gescoord voor (in totaal) 10 euro! Gisteren heb ik Vorstin in de buitenbak gereden. Ze was lekker fris, en liep errug fijn! Vandaag had ik les, maar was ze wat minder. Misschien gisteren wat te hard gewerkt. Zaterdag ga ik misschien lekker ff met haar naar het strand

Fijn dat je alsnog geslaagd bent.
Dus die moet ik volgende week doen.
Ik zal maar eens naar beneden hollen om te zien wat er is haha
Wij hebben ook een molen thuis en vind het eigenlijk ook wel ideaal. Meestal lopen ze er 20 minuten per dag in bij ons.
Is een mailing van 3000 stuks, ben dus niet helemaal zo blij hiermee. Maar ff flink doorbijten. Vanavond ook nog gewerkt, was gelukkig wel gezellig en nu lig ik lekker in mijn bedje

... Heb net even een flink potje staan janken, alles wat opgekropt zat..
..
Wat een dip
.
Misschien toch even een paar dagen ziek melden. Wel hard misschien maar dan voor jezelf iig beter. Even lekker uitrusten en helemaal niksen.. Soms sta je teveel stil bij een ander dat je eigen er bij in schiet, dan geef je teveel en soms moet je ook even nemen...
Lotte. Heel herkenbaar. Doe even een paar dagen rustig aan, spendeer lekker veel tijd bij Wolin en probeer het op een rijtje te zetten wat je wil. Het komt weer goed, echt waar
Hij moet nooooit leren en zit de hele dag te gamen. En over dat je zo moe bent, heb je er ooit al aan gedacht om een vitamine preparaatje te nemen ? Ik heb een tijdje geleden exact herzelfde gehad als jij (moe, lusteloos en ik voelde mij wat drepressievig
) en toen heeft de HA mij Dynatonic voorgeschreven. Echt een super middel, en dit zijn gewoon vitaminen ( niets sterks of zo). Ik had de hele dag energie, en was ook veel minder moe ( er zit veel ijzer in geloof ik) Zou je misschien kunnen helpen 

Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Misschien is het idd niet onverstandig om ff 'ziek te zijn'?

Gister al ff wezen kijken en de M en Z/ZZ stond iig niet hoog.
Kan me voorstellen dat het allemaal wat teveel is op het moment. Wat dat betreft ga ik met de rest mee en zou ik me een paar dagen 'ziek' melden om zelf wat bij te komen en alles is even te overdenken.
Ga met de andere meiden mee! Je moet denk ik gewoon even je zinnen op totaal andere dingen zetten!