We hebben een redelijke biervoorraad in huis, waaronder ook Chouffe. Ik denk dat de Cherry maar tijdelijk is ivm de feestdagen. Wij zijn in de brasserie geweest en nadien even de shop in, meer niet. Ik vond de Cherry niet zo denderend... omdat de brasserie best druk was werden we met Nog een kleine groep in hun vergaderzaal gezet. Vriendelijkheid was bwoah. Idd al beter ontvangen op andere plekken.Jammer van Mechelen maar er zijn nog jaren die volgen
Rijdt je vriend zelf niet die week?

bekijk het positief, Aruba is alweer soepel genoeg om u eraf te krijgen
Dierenarts is terug gekomen voor Luxor omdat hij weer vocht (en warmte) op alle benen had. Ontstekingsremmers via spuit gegeven (wat de hel was, Luxor moest de praam op).
Maar bah seg, en mijn ouders hun eerste reactie was dat het kwam doordat ik gisteren meer dan een uur was gaan wandelen, maar dat moest op da voorschrift, minimaal een uur bewegen elke dag. Jupla, direct een schuldgevoel.
Ze is ook nog jong he uw dochtertje om nu al zo zot te zijn gelijk ons :p dat zal wel komen en vooral niks foreceren
hopelijk snel alles onder controle!
*
.
Dikke streep door heel wat van onze wilde plannen... maar we proberen ons zo goed mogelijk aan te passen
al vindt pony dat allemaal wel ok. Die scharrelt rustig rond.