Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlight17 schreef:Wat is het dit jaar nog rustig met de cross filmpjes of ligt het aan mij ?
Als crossliefhebber met een paard in opbouw na blessure moet ik het nog even van jullie filmpjes hebben hoor.
Silenna schreef:Tof filmpje Melisje! Knap hoor, paar lastige lijntjes in een drukke bak zo te zienIk vind het ook leuk om zulke filmpjes te zien, dus hou jullie voor mij niet in
Christel1 schreef:Zaterdag doen wij ook mee met de eventing derby in midden Beemster (BB laag), best wel spannend want dit wordt mijn eerste wedstrijd. Behalve een rugnummerhouder, crossbeschermers en bodyprotector heb je toch niks anders nodig dan bij een springwedstrijd? Ik ben bang dat ik iets ga vergeten
Melisje_92 schreef:Christel1 schreef:Zaterdag doen wij ook mee met de eventing derby in midden Beemster (BB laag), best wel spannend want dit wordt mijn eerste wedstrijd. Behalve een rugnummerhouder, crossbeschermers en bodyprotector heb je toch niks anders nodig dan bij een springwedstrijd? Ik ben bang dat ik iets ga vergeten
Klopt! Vergeet vooral niet te genieten! En als je het parcours niet meer weet gewoon zeggen, dan helpen ze je
Noisy schreef:Hallo allemaal
Ik lees al een klein tijdje mee vanwege mijn interesse in eventing.
Ik ben sinds een tijdje omgeschakeld van western naar Engels met mijn eigen gefokte quartje en ik wil ook heel graag en begin maken aan het crossen straks. Binnenkort hebben we ons B-debuut in de dressuur en we hebben inmiddels een piepklein begin gemaakt aan het springen dus ik hoop dat de eerste crossles over een maand of 2 een keer gepland kan worden![]()
Dit zijn wij![]()
[ [url=m/SQGDGJ.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben me alvast aan het oriënteren op spullen die je nodig hebt bij het crossen en heb een paar vragen daarover. Hopelijk kunnen jullie mij daarbij helpen?
Voor zo'n les moet je in ieder geval een bodyprotector hebben toch? Verder ben ik ook aan het rondkijken voor beenbescherming maar wat zijn nou goede beschermers, wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een springzadel, een Passier Comet, is dat prima om mee te crossen of heb je echt een speciaal crosszadel nodig?
Verder heb ik nu een gewone singel maar ik ben aan het kijken voor een singel met buikflap omdat Rudi binnenkort vierkant op ijzers komt te staan.