Noor: Vriendje zijn bed nog gevonden ? Sim: Goeiemorgen Margriet: Veel plezier vandaag!
Mijn arm gaat gelukkig wel weer iets beter, lief dat jullie er naar vragen Zo maar weer een flinke laag arnica erop smeren en zachtjes wat masseren want het is nog wel hard en pijnlijk.
Sim, je moet de ouders de schuld geven, niet de kinderen Margreet, ik kan haast naar je zwaaien Noor, succes met de studie!
Ik heb net bijna twee uur gezwoegd in de sportschool. Al het luie zweet is weer verdwenen!
Sim
Geplaatst: 13-06-11 11:22
Mo, daar heb je wel een beetje gelijk in, maar tegenwoordig zijn de kinderen toch zo bijdehand en op jonge leeftijd erg "wijs". Kunnen ze zich ook normaal gedragen vanuit zichzelf.
ben ik ook weer.. heb gister weer een lang dagje bij OG gemaakt. van 11 tot 11. Kur was spannend tot de laatste minuut. het ging om de harskampjes.. en die moesten natuurlijk als laatste rijden. Daarna snel de ring opgeruimd en toen naar huis. wat ishet dan druk op de parkeerplaats.
Net met bay inuitjes gesprongen. ik dacht dat gaat hij echt niet doen omdat hij al hele tijd weg sprong als ik er langs reed. Maar heel netjes erover heen. daarna nog lijntje van gemaakt met inuit 1 galopsprong steiltje.
Goed bezig Mootje! Niet meer aan het hardlopen? Mendy, lekker gesprongen dus!
Snoekiej
Geplaatst: 13-06-11 11:38
Goeiemorgen, Ik ben al op stal geweest. Vorstin weer gelongeerd met de longeerhulp. Ze liep wel fijn, zolang ze maar goed voorwaarts blijft. Anders gaat ze aardig op de voorhand lopen. Ik ga nu op weg naar Soldaat, weer paar uurtjes werken!
Jeetje wat was jij vroeg Margreet! Succes met leren Noor, en veel plezier vanavond! Jij ook succes met leren Sannn Veel plezier Margriet Goeiemorgen Sim! Lekker uitgeslapen dus! Fijn dat je arm wel iets beter gaat Vief Wauw, goed bezig geweest Mootje! Lekker gesprongen dus Itsme
Lielle, dat zal inderdaad wel weer even wennen zijn! Snoek gaat weer werken bij Soldaat. Noor, stiekem aan het bokken? Sportschool vind ik veel leuker en gezelliger en om nu twee keer in de week naar de sportschool te gaan en nog 2/3 keer hard te lopen vind ik ook weer een beetje té... Alhoewel ik mijn benen helemaal niet voel na de sportschool... Mijn rug en schouders daarentegen wel!
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 12:33
Mootje schreef:
Noor, stiekem aan het bokken?
Ik heb zulke saaaaaie examenonderwerpen gekregen....
caro29
Geplaatst: 13-06-11 12:55
@ noor sterkte met je onderwerpen. @ Mootje lekker zwaar gesport @ snoekiej werk ze
Ik ben weer terug van stal. Beide schimmels liepen fijn en Gio liep voor de verandering redelijk aan een touw. Misschien dat hij het ooit nog gaat snappen. Daarna moet hij zijn frustratie even botvieren op de skippybal. Geweldig om te zien! Hij groeit goed en meet al rond de 1.20m. ik heb besloten om toch naar Vechta te gaan eind juli en gelijk maar gevraagd of je daar ook kunt trainen. Kader van Duitsland traint er ook dus wie weet. Ik laat het wel weten als het mogelijk is.. Ik ga de tuin in...mijn schutting komt hopelijk deze week en er moet 40m heg uit dus de voorbereidingen gaan beginnen
Heb je een klusjesman weten te vinden, Caro? 40m heg is nogal wat Noor, saaie onderwerpen zijn stom! Sterkte. Gelukkig wel een leuke avond in t verschiet
caro29
Geplaatst: 13-06-11 13:11
Via die site van jou wel veel aanbiedingen gehad maar die vroegen te veel. Heb nu een kant en klare schutting gekocht. 1 man komt de palen zetten en 1 man komt de heg eruit trekken maar die moet even gekortwiekt worden tot 1m. Dat gaat mijn vader zo even doen. Ik kan tuinafval gratis dumpen bij de gemeente
Sterkte caro met je heg bewerken Noor vervelend zijn saaie onderwerpen Lielle moet weer gaan overschakelen naar het echte leven Itsme heeft lekker gesprongen met bay Mo goed dat je naar de sportschool gaat. Ik houd daar altijd na 1 week weer mee op, ik vind het zo saai. San zulke kinderen zijn vreselijk. Ik snap dat je even moest vloeken.
Ferrose heb ik vandaag aan de cavaletti-arbeid gezet (nu heb ik cavaletti ipv balkjes, balkjes draven deed ze toch haar best niet voor) en ze wordt er zo fijn van. Dat ga ik dus maar 1x per week erin proberen te houden
"Lekker" klusje Caro. Fijn dat je vakantietroepjes bijna opgeruimd zijn Lielle. Balen dat je al zo snel weer aan de bak moet. Ik stuur je trouwens nog even een mail over hoe het allemaal gegaan is met de indeling etc voor de training.
Sannnn
Geplaatst: 13-06-11 14:41
Succes alvast voor morgen Lielle, zal even goede tegenvaller zijn! Goed bezig Mootje! Ik ben opzoek naar een hardloopschema...
Net i.p.v. de studie maar het werkschema voor ons CH gemaakt. Gepuzzel en gezeur, volgend jaar doe ik het niet nog een jaar. Nu lekker broodje maken en dan aan de studie, vanavond rijden. Morgen weer les van Johan, hoop dat mijn pootje dan weer wat beter werkt.
edit: Vraagje voor de AJ bezitters onder ons. Ik heb er net nieuw patroon ingegaan en wil nu dat verbindingsstukje met het zadel er weer aan doen. Maar dat lukt niet, hij klikt niet en kan ook niet merken dat ik moet draaien. Weet iemand hoe dat moet? Die gebruiksaanwijzing heeft mijn moeder ergens neergelegd, die zit alleen in NY.
Zo ben gestopt met de heg. De trailer barst uit zijn voegen en mijn pad ligt vol. 19m gekortwiekt tot de stam. Ga even lekker douchen want heb overal conifeer en ander spul zitten.
Staat erniet een gebruiksaanwijzing op de Engelse site Sannn?
Vanmorgen al even lesgehad met Hetje-Kroketje Was wel even nodig. Meneer dacht door te kunnen gaan met feestvieren, maar helaas voor hem moest hij toch in het gareel Daarna Belisar gereden en toen gebeurde its heel bizars. Mijn singelstoot is bovenaan geknapt en niet het leer maar het stiksel waar hij bovenaan vast zit. Op een iets gevoelig paardis dat niet grappig kan ik je wel zeggen Gelukkig goed afgelopen.
Zit nu idd op die site. Staat alleen as shown on page 3. Maar dan staat er nergens page 3. Wel lekkere SOG acitiviteit, dus zoek rustig door. Hetje moest er dus even aangeloven, dressuurles? Oeh dat is niet fijn zeg, nog nooit gehoord dat dat stiksel knapt. Gelukkig is het goed afgelopen.
Ja even dressuurgeprikt. Ja is echt goed afgelopen! Paard schrok zich lam en ik ook.
muts_marijke
Geplaatst: 13-06-11 16:30
Hoi hoi
hahahaha San inderdaad een rot kind Maar wel lekker gegeten. Sterretjes op je toetje is leuk! Voeren jullie altijd vroeger? Dan hebben ze honger honger honger. Hier verhongeren ze ook altijd als ze iets later voer krijgen. Jij was ook lekker vroeg Margreet Wel een moooie droom gehad Margriet? Hopelijk springen jullie straks weer lekker in de rondte. Gelukkig voelt je arm wat beter Vief. Zal knap zeer doen Lekker lang dagje Mendy! Fijn gesprongen dus. Lielle is goed bezig, lekker gereden en alle vakantie zooi aan het opruimen. Rot klussen vind ik dat. (gelukkig doe ik het niet vaak want wij gaan amper op vakantie) Veel plezier met je heg Caro. Bah in conniferen zitten altijd heel veel spinnen... toen wij hier kwamen wonen hebben de mannen alles er van mij uit moeten trekken. Bah vieze dingen. Oooh das naar Laura, had ook anders af kunnen lopen.
Ikke is blij Heb een heerlijke les gehad, met fijne hulp vd instructeur en Zeus liep heel fijn. Kon hem simpel rijden. Voorwaarts maar ook echt heel simpel sluiten. Nog effe lekker over de renbaan geraced. En hebben beide genoten. Paar sprongen genomen waarvan ik vooraf zei dat doe ik vandaag echt niet. En hadden ook een super leuke gezellige groep. Al met al ben ik denk ik nu vreselijk opgelucht en er is echt een last van mijn schouders gevallen
Sann: wat een rotkind! Gelukkig wel lekker gegeten. Dat gedoe met de eigen wedstrijd zit ik nu ook weer middenin. Heb ik al 20u gewerkt aan de startlijst. Krijg ik van iemand van de concourscommissie nog allemaal gezeik dat ik het niet goed doe. Gestresst mens. Doe eens relaxt en doe het anders lekker zelf. Maar voor jou nog veel sterkte met het CH! Marijke: fijn dat je heerlijk gereden hebt met Zeus! Geeft weer vertrouwen! Margreet: ook lekker vroeg op vanochtend! Hier helaas ook: we moesten om 7u vertrekken naar concours. Ik moest als eerste starten in het Z om 8.30u. Margriet: balen van zoveel strafpunten. Hopelijk krijgen jullie nog de kans om lekker rond te gaan springen. Vief: auw! Sterkte met je arm! Mendy: heeft fijn gesprongen. Lielle: heeft alle vakantiezooi weer bijna aan de kant. Caro: succes met de heg! Laura: ik geloof direct dat dat voor beiden goed schrikken was. Gelukkig goed afgelopen. Mootje: is goed bezig met fitnessen! Joki: heeft Ferrose aan de cavaletti-arbeid gezet. Shanouk: heeft Vorstin aan het werk gezet aan de longeerhulp.
Ik heb vandaag met Pancho Z1 gestart op een groot concours in Bergen op Zoom. Ik moest als allereerste om 8.30u en toen kwam daar de Roparun langs. Inclusief een hoop gejuich, harde muziek, slingers en ballonnen. Dat vond Pancho niet zo grappig. Dus niet echt goed los kunnen rijden en daardoor was hij nog onvoldoende aan mijn been in de proef. Uiteindelijk 10de met 201 punten. De jury had fijn gepunt: hoge punten voor de goed dingen en 4-en voor de slechte dingen.
euh vandaag waren 5 groepen met 4 tot 6 pers. per groep. Soms zijn er veel op concours en hebben ze 3 groepen, soms is het mega druk en hebben ze dacht ik 7 groepen. Wordt goed gebruik van gemaakt zeg maar