_Sim_ schreef:Uh... Heel gezellig hoor... maar uhm... jij bent toch heel goed enzo? Of neem je een groen paard mee? Voor Vies en mij is het weer de eerste crosstraining van dit jaar en zoals je weet zijn wij (ik vooral) een beetje boel klunzig. Niet dat jullie straks dankzij mij alleen maar de struikelboompjes kunnen springen.Annetje, ik zit ook bij jou in de groep morgen. Mijn fans en groom nemen ook video- en fotocamera mee.

Wel leuk dat Lielle en jij er morgen ook bij zijn. Dan ken ik er in elk geval al een paar! Ik heb er wel echt zin in. Mijn camera zit nu ook in de oplader en mijn chauffeur kan filmpjes maken als je van te voren even zegt tegen hem op welk paard je zit.
Springzweep heb ik weer gevonden, die lag een beetje dubbel gevouwen onderin de kast. Crossbeschermers liggen al klaar, net als de BP en de stevige chaps. Paardje gaat morgen heel vroeg nog naar buiten met het nieuwe paardje, dus hopelijk heeft hij de ergste energie er een beetje uit zodat we geen gekke bok- en pieppartijen krijgen. Hij was vandaag met rijden in elk geval heel erg braaf.
Sussie houd je een blijvend litteken, of valt het mee wat er vanaf is? Wel vervelend dat je er nog zo'n last van hebt zeg.
Gaaf Sann dat je Whatever meteen mee naar buiten genomen hebt! Had je er al thuis mee gereden?