voor Noor Gr_roos, VWF is voor alle leeftijden. Jeune VWF daarintegen is alleen voor jongeren en is een onderdeel van VWF. Als in Bokt en het subforum SGW
Ja, maar dat is meer een taak voor school. Er is namelijk nog wel wat nazorg nodig!! Ik verwacht dat hij maandag weer aan komt keutelen en dan mag ie direct door naar onze manager. Ik ben er maandag niet (jammer).
CoriienRN
Geplaatst: 09-12-10 17:01
TeeGee schreef:
Wil wel graag een keer mee
Gezellig!!
CB nou ja dan lees je niet mee maar dat is mijn ervaring met mensen op bokt!
Jack was lekker druk vandaag binnen in de bak en buiten morgen toch maar richting strand even uit razen?
Brr.. het wordt koud. Sow mijn ski broek maar weer aan met les geven. Net heerlijk gereden. Paar sprongetjes meegepakt, ging fijn.
Ook nog flink geshopt vandaag . Jasje van vief gekocht. Champagne kleurige pad gekocht en springshabrakje is onderweg. Ook nog een rijbroek, shirtje en fleece vest gekocht. Maar dat is nog niet alles . Kan van het weekend een champagne kleurig wedstrijdshirt ophalen, evenals een plastron en handschoenen.
Ben dus helemaal in het nieuw!!!! En misschien zelfs dit weekend al
Noor: misschien over heen gelezen, maar hoezo zou die stagaire gespot kunnen zijn bij de Welkoop? Werk je daar?
BV een skibroek is idd geen overbodige luxe! Leuk dat je een nieuwe set heb ik ook alleen ben ik vergeten foto's te maken ach dat doe ik volgende week wel doe ik net als of ik een wedstrijd heb
rijbroek van eurostar. lichtbruin. ritsjes op de achterzakken en elastiek aan de onderkant, ipv klittenband. Was nieuw binnengekomen bij de ruitersportzaak De pad Anky en dat springshabrakje is van Eskadron. Gewoon zo'n simpele met van die vierkantjes..
Oke ik heb alles compleet alleen heb ik kwa broek de kleur van anky alles bij elkaar vind andere kleuren crame niet mooi zijn te geel.. Ik zoek er dus nog een crame broek bij voor het crossen met een leren zitvlak..
Wat een lol, zo'n faketopic Vief, Den Bosch is een vreselijk leuke stad. Wij gaan er af en toe voor een paar dagen heen. Fijn dat Meno weer geholpen is!
De waterleiding is weer gemaakt! Nou maar hopen dat het vorlopig niet gaat vriezen.
Mistid, Dat topic had ik ook al twee keer geplaatst.... Echt te sneu voor woorden Arme Meno... Wel fijn dat ie lief was Heleen, Fijn dat de waterleiding is gemaakt! BV, Je broek is een beetje lang Wel een mooi kleurtje trouwens! De stagair van Noor werkt bij de Welkoop en Noor moest voer halen
Meteen overgewerkt vandaag Sta morgen op een beurs en wilde perse iets afhebben. Ik had het ook mee naar huis kunnen nemen, maar maak het dan liever af op 't werk! Morgen 9.30 stand opbouwen. 18.30 weer opbouwen en daarna nog met allemaal mensen die ik niet ken, uit eten. Ik ben alleen visitekaartjes vergeten
Sannnn
Geplaatst: 09-12-10 21:00
Jullie gaan ook hard! Hoe gaat het met je pols Sussie? Al weer stuk beter? Snoekiej heb je het al over die leeftijd grens gehad? Hoe lang duurt je studie nog Vief? Den Bosch is hele leuke stad hoor ik van velen. Grappig dat ze bij jullie opnamen voor GTST aan het maken zijn Noor. Vervelend van je stagair.. Die afgehakte pielmans is toen nog op tv geweest Mootje! Zag er apart uit om het maar even netjes te zeggen. Zo, das goed geshopt BV! Leuke rijbroek, vind champagne/ crème kleur altijd mooi. Arme Meno, fijn dat hij nu los is. Fijn dat de waterleiding gemaakt is Heleen!
Zo, ben ook weer terug van springles. Halverwege de les heb ik hem helaas moeten staken.. Mijn net nieuwe laarzen zaten heerlijk, eindelijk. Maar dan moet de rits het niet begeven. Heb het nu echt gehad met die piep dingen. Eerst zijn ze helemaal verkeerd aangemaakt, dus dat moet opnieuw. Dan heb ik ze eindelijk weer terug. Heb ik er een keer of 6 dressuur mee gereden. Spring ik er voor het eerst mee.. Knapt die rits. Wordt zaterdag dus niet in m’n nieuwe setje springen.
Jammer, ik had wel mee willen doen. Maar het is op mijn verjaardag én ik rijd die dag kringkampioenschappen. Volgende keer beter! @ Sannnn: balen van je rits, daar kan ik je ook nog wel een sterk verhaal over vertellen (en Snoek en Corien ook ) @ Mootje: foei! @ BV: Klopt wat Mootje schreef, stagiair heeft bijbaantje bij Welkoop! Je hebt lekker inkopen gedaan! @ Mirthe: fijn dat Meno weer geholpen is!
Verder niet bijgelezen sorry, kop staat er niet echt naar. Waren vanmiddag eerst even bij mijn grote broer op verjaardag, daarna even eten en de paarden gedaan. Heb Jer eindelijk weer een beetje kunnen longeren, vond de bodem nog niet top dus alleen wat gedraafd. Hij was gelukkig rustig Zijn oog zag er ook een stuk beter uit. Geen viezigheid meer, nog wel een beetje rood (dus nog steeds ziieeeeeeeeeeeelig!).
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-10 22:03
De zoon van die franse kok van Masterchef is knap Mooi dat Jer zijn oog er al beter uit ziet!