Ik keek net op buienradar en er is een kleine pittige bui en die hangt precies boven het noorden. Hopelijk wordt het vanmiddag wel weer droog want ik wil nog wel even rijden
dan kan ik wel opbieden, heb een half jaar lang geleefd met 12 uur geen stroom, 12 uur wel stroom. Wisselde om de drie dagen zodat je dus niet altijd 's nachts zonder stroom zat.
met een bijnaleegstaand stuwmeer waar alle electriciteit voor het hele land werd opgewekt. Dan gaan ze met periodieke blackouts werken, om de centrale niet te overbelasten.
Ik kon mij het verhaal van Lielle ook al niet in Nederland voorstellen. Ik ben nu net klaar met werken, vanavond hebben we een feestje, hopelijk is dan droog want het wordt gevierd in de tuin.
TG: mooie riem zeg! Amber: Wat een gedoe met je club en instructeur! Vief: naar dat je nog steeds zo'n last ervan hebt.. Nathalie: veel plezier met het feestje en hoop ook voor je dat het droog blijft!
Ik was gister wel droog over gekomen hoor, vandaag trouwens ook . Gisteravond naar de bios geweest, naar Indiana Jones. Was echt een leuke film! Vandaag niet zo'n bijzonder dagje, ga vanavond wel iets doen met Voodoo. Nu even lekker niksen tot het eten.
Amber, dat is inderdaad onwijs lastig! Zou ook niet weten wat je hier aan kan doen Haha, fijn dat ik niet de enige ben met zo'n pismerrie Vorstin heeft er soms heel veel last van, dan kan ik haar een trap verkopen omdat ze niet reageert op mijn been, maar dan vind ze dat alleen maar lekker. Soms gaat ze zelfs kreunen!
Goeienavond! @Martine: Volgens mij is die wolkbreuk nu hier ik hoop dat het over een uur wel droog is want ik heb buiten dressuurles @Lielle: Dat lijkt me niks, 12 uur wel stroom, 12 uur geen stroom. Gelukkig hebben wij er vandaag geen last van gehad.
Mijn rijles met de aanhanger ging eigenlijk wel goed. Examen aanvraag heeft hij al op de bus gedaan vorige week, mag waarschijnlijk wel pas begin september afrijden in verband met de vakanties. Maar ja.