deze is helaas niet goed belicht (en met hem vele, echt zo jammer want Tal staat goed op de foto steeds)
en van mn grote liefdes en met zijn grote liefde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het was eerlijk gezegd nog niet to me doorgedrongen dat jij degene was die dit mee heeft moeten maken!! maar ik vind het knap van je dat je een vechter bent! dat je er toch maar weer staat. heel veel sterkte voor jou en huub de komende tijd! en denk maar goed om Tino, mijn pony heeft een trauma opgelopen na het vrachtwagen ongeluk, ik hoop voor je dat Tino het goed oppakt en dat jullie het samen op jullie manier kunnen verwerken!

L0ve schreef:donderdag heeft robert puck hem opgehaald in Eindhoven.en hij liep er zo op (de vrachtwagen) dat getuigd maar weer ns van zijn grote hart!!!
hij is nog niet thuis nu, maar huub brengt hem met de vrachtwagen.

)
Wat een verhaal. Ik zit hier nu echt met kippenvel en een brok in mijn keel. Ik had eerlijk gezegd ook nog niet door dat jij het was. Heel veel sterkte! Voor jou maar natuurlijk ook voor Huub! En wat heeft hij het mooi verwoord!
Erg leuke fotos