Jury heeft zusje zelf wel de hemel ingeprezen over haar rijden (dressuurprikkertje is het), en heeft gezegd dat we het ergens anders moeten zoeken dan bij het rijden zelf, dus toch maar weer tandarts, osteopaat en dat soort erbij. Het ging ook echt wel netjes, maar Kino loopt te headbangen en is zo druk en beweeglijk en dan kan je ook gewoon geen hoge punten geven.
Annetje
Geplaatst: 21-04-12 17:23
Sm heeft een pony die heeeeel erg graag zwemt! Politiek gepraat las ik ook. Joepie! Opnieuw stemmen. Marijke is op dreef
Ik ben toe aan een douche. Net een half uur lang in Vies' koker/piemel zitten roeren om hem schoon te maken en ein-de-lijk die gigantische bonen eruit te kunnen vissen.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 21-04-12 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 21-04-12 17:23
Marijke voelt zich thuis en komt eindelijk los. Zonde van de dressuur Mirthe! Je zusje zal daar wel van balen.
Kwamen net moeder en zusje nog tegen. Noor rijdt ergens in het bod en ik wacht om mee terug te fietste. Maar ja, waar is ze?
AntheaV
Geplaatst: 21-04-12 17:26
Ik ben ook weer terug uit W'bork (eigenlijk al een tijdje) en ben erg tevreden over draakje! Dressuur was prut en dat is nog zwak uitgedrukt. Springen foutloos en cross een stop op 1, het is toch wel heel eng om in je eentje te moeten vertrekken. Na een paar hindernissen vond ze het niet meer eng en heb ik echt heerlijk gereden
Mirthe: Wat jammer van je zusje haar dressuur Noor: Komt vast goed morgen!
zo het gaat lekker hier. Marijke zijn je hormonen zo erg op dit moment?
zo net dressuur gekeken op de laptop. en met filmpjes van de crosstraining aan de gang geweest. Nu diertjes maar even gaan voeren. Spullen bij elkaar pakken voor morgen. Weet nog niet hoelaat we gaan.
Nee hoor Mendy, vind zelf dat ik er totaal geen last van heb, maar kan me dood lachen om dat soort reacties
Leliaardje
Geplaatst: 21-04-12 18:04
Zusje Mirthe heeft goed gecrosst en geheadbangt. Anthea heeft ook lekker gecrosst.
Ik bedoelde dus een andere opmerking van Marijke . Over die hindernis voor het water die anders dan vorig jaar stond........... Nou ja, maakt niet uit. Ik begrijp dat het morgen 1 groot achter elkaar aan ren festijn wordt in WB .
Easter en Mark hebben vandaag hun eerste L-cross gereden. Ze waren foutloos maar ietwat te langzaam. Maakt niet uit: super gedaan.
Ik heb nog even blokje om met Giga gedaan. Vond haar wel erg sloom, maar dat veranderden toen we richting huis gingen. Wat een monster. Het wordt steeds erger . Osteopaath heeft ook nog paar spiertjes los gemaakt. Ze zou nu echt weer fit moeten zijn.
MM lekker bezig haha! Krijg je altijd zulke hormonen als je zwanger bent?
annetje, ja idd lekker zwemmen iedereen moet er om lachen maar pony was mooi schoon, mooie witte benen en manen lekker klusje heb je dus gehad maarja moet maar.
straks feestje, mag dat meisje niet eens zo heel graag maar heb qua cadeaus nog nooit zo m'n best gedaan
Annetje
Geplaatst: 21-04-12 18:12
muts_marijke schreef:
Gadverredamme Annetje, ik zou echt mn armen scrubben. Jak maar het moet wel gebeuren. (al laat ik het doen want Zeus geeft handjes )
Ja vies he Ik vind het ook echt smerig, maar Vies heeft er gewoon last van als zijn ding zo smerig is. Als hij weer van die dikke smegma bonen erin heeft zitten, dan schacht hij niet meer helemaal in. Vies is gelukkig heel braaf en zolang ik met lauw water bezig ben doet hij helemaal niets. Ideaal!
Mistid jammer dat de pony zo onrustig is met zijn hoofd. Heb je daar thuis dan geen last van?