mandy heeft ook eindelijk FB! Ik heb het en daar is alles mee gezegt
Snoekiej
Geplaatst: 28-09-11 09:58
Goeiemorgen, Wat een mooi weer is het zeg! Ik ga gauw naar college in Amsterdam, daarna bij mijn moeder thuis ff House kijken, en weer op naar werk. Vorstin's bijrijder doet Vorstin vandaag, dus Vorstin heeft het goed
Jammer dat Vos al weg gaat Karen, maar hij is ook zo leuk! Sterkte met de spulletjes opruimen Noor Jij ook al een paard verkocht dus Kris! Ik miste je al Sim. Nog crossen binnenkort? Wat fijn dat Scoob er weer uit mag San!
ik sluit even aan bij de bijleesactie van marijke!!
wel nog even een kleine herinnering aan de 3-0 NEDERLAAG van AJAX. sterkte noor, margreet enzo.... ik ga rowo ff zoeken op facebook en ik zag dat danielle van stal ging/gaat veranderen...
verder om half 5 al opgestaan vanmorgen en alleen om half 8 ff kopje thee gedronken en 2 bammetjes gegeten..., wel ontzettend veel gedaan (ook wezen werken nog). dadelijk eens eten, opzich wel honger!!
wel nog even een kleine herinnering aan de 3-0 NEDERLAAG van AJAX. sterkte noor, margreet enzo....
daNiielle_
Geplaatst: 28-09-11 12:08
Sann wat leuk voor Scoob. Komt goed uit met dit mooie weer, kan scoob gelijk lekker buiten spelen haha. Goeie tip texelse, heb hem aan mijn zus doorgegeven. Zo'n erge kamer heb je nog nooit gezien........ Jeroen half 5 al wakker Zou mij nou nooit lukken!!
Ben net naar de nieuwe stalling toe gefietst, super aardige mensen daar! Zaterdag hoor ik of het definitief doorgaat. Het is daar ook ideaal geregeld: Paarden worden gevoerd, gemest en binnen/buiten gezet. Er is ook een mooie binnenbaan. Belangrijkste: Slechts 200 meter van mijn huis af!! Toch wat anders dan half uur fietsen.
Verder ogen op laten meten: Links doet helemaal niks en zie ik echt wazig, rechts was prima. Best beschamend als je dan lettertjes met 1 oog op moet lezen en alleen maar zit 'eeeueuh...geen idee.....' Dus ik krijg 1 lens voor mijn linker oog, beetje apart. Ben blij dat ik een verklaring heb voor mijn hoofdpijn.
Bij thuiskomst lag het oornetje voor mijn crossoutfit in de bus, hij is super mooi geworden! Nou nog de trailer uitpakken/schoonmaken en wachten tot moeders met de nieuwe komt.
klipt wel ideaal danielle en heerlijk dichtbij! Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe oornetje spam je nog een foto? Ik heb trouwens ook alleen een lens in mijn linker oog
daNiielle_
Geplaatst: 28-09-11 12:26
Ja ga zo rijden dus dan hoop ik dat mijn paard meewerkt als foto model..
Haha grappig! Had je ook zoveel last van hoofdpijn??
Texelse, door je tips is mijn zus nu aan het opruimen, je bent mijn held haha.
bvw
Geplaatst: 28-09-11 12:28
nee ik viel altijd in slaap, ben trouwens wel begonnen met een afwijking aan beide ogen en met twee lenzen. Maar ben nu alleen nog maar een lens voor mijn linker oog nodig
Klinkt super Daan van de stalling. Krijg je dan maar 1 lens als je maar 1 afwijkend oog hebt??? Heb ik nog nooit gehoord, wel ideaal en lenzen zijn zowiezo veeeel fijner als zo'n irri bril. Ik ben vanmorgen begonnen met opruimen in de bijkeuken, jaja het wordt wat. Gelukkig helpt Geert wel mee want het was lichtelijk een bende
texelse
Geplaatst: 28-09-11 12:47
daNiielle_ schreef:
Texelse, door je tips is mijn zus nu aan het opruimen, je bent mijn held haha.
Ik ga nog even 1 ladenkastje op Sem's kamertje inruimen en dan gaat deze mevrouw met een boek buiten in een comfortabele stoel zitten met de voetjes omhoog, zonnebril op de neus en zon op d'r bolletje. Jeroen heeft gewoon praatjes zolang het goed gaat, en als het niet goed gaat dan heeft hij het opeens heel erg druk; de wraak zal zoet zijn.
bvw
Geplaatst: 28-09-11 13:13
hier zeggen we altijd "praatjes vullen geen gaatjes"
Margreet veel plezier in het zonnetje Danielle fijn dat de oorzaak van de hoofdpijn zo simpel te vinden was. Ook fijn dat je een nieuwe stalling hebt gevonden. Super dat scoob weer zijn bench uit mag
Ik heb al een uurtje in de tuin gewerkt maar er nu toch echt genoeg van