[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:38

au vief! Gelukkig gaat het nu weer

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:38

Auw Vief! Balen! Weet je zeker dat je arm niet een breuk(je) heeft?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:39

Wat onwijs balen Vief! Geluk bij een ongeluk dat Woll der ijzers af heeft. Gauw vergeten dus die dag

Ik ben al wel een klein beetje aan het stuiteren van spanning en enthausiasme voor de cross les van morgen. Heb mega zin maar vind het ook wel een beetje eng.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:39

Wat ontzettend jammer Vief en sterkte met je arm.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:40

Komt wel goed Marijke! Zeus sleept je er wel doorheen en Geert is er ook bij. Waar ga je heen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:42

Kan alles nog bewegen dus denk dat het wel meevalt. Zit een buts en spieren zijn gewoon pijnlijk en hard daar, maar ben heel fanatiek met smeren en het is gelukkig niet bont en blauw geworden. Schrok er vooral ook erg van.. Was idd blij dat ze geen ijzers heeft nu.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:45

Renswoude moeten we zijn.

Kan me voorstellen Vief dat je schrok.
Ik had van de week Zeus vast en gaf hem effe wat hooi, wilde ff naar zijn achterbeen kijken want ik kon niet goed zien of er modder of bloed op zat. Dus zonder te twijfelen pakte ik zijn achterbeen, ging zo onderhem door want was aan de binnenkant vh been en toen dacht ie denk ik dat ik een vlieg oid was en sloeg hij dus met het achterbeen aan mijn kant behoorlijk uit. Gelukkig stond ik zo dicht bij dat ik alleen weg geduwd werd maar schrok wel want met zoiets doms kan het toch hard mis gaan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:54

Als het misgaat zijn het helaas vaak met de domme dingen... Zo mist mijn broertje een teen door iets doms! Maar ik elk geval veel plezier morgen MM!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:56

Jeetje vief dat is wel schrikken. Gelukkig had ze geen ijzers meer onder idd!

Zat net hier tv te kijken zie ik ineen wat bewegen voor het raam. schrok me rot dacht dat er iemand langs liep. Waren het 3 jonge reeen die aan het spelen waren! Erg mooi om te zien. :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:20

Margriet, gefeliciteerd met je wp!
Noor en Jantine hebben lekker getraind.
BVW: gefeliciteerd en leuk dat je merrie waarschijnlijk drachtig is! Van welke hengst ook alweer?
Jantine, leuke filmpjes!
Balen Anthea :(:)
Corine heeft lekker gereden. Chinees is ieuuuwwww!
Lau :(:) k u t knie! Gaat het alweer wat beter?
Margriet, filmpje ziet er goed uit. Balen van de verliespunten, net een strafpuntje te veel.
Mo: heb het regelement even bekeken en er staat bij meer dan 16 strafpunten, 16 strafpunten is dus de max. Begon ook te twijfelen. Gezellig dat je er vandaag even was!
Auw Vief! :(:)
Heel veel plezier morgen Marijke!

Wendel is hengstig! *\o/* Gister sloeg ze Scene nog weg, letterlijk met haar poot in de draad, dombo. Vandaag vond ze hem toch wel errrrg leuk. Dinsdag maar even Bessemeind bellen om te scannen.

Ook ik heb vandaag gesprongen in Ouderkerk. Eerste parcours ging slecht, Caap was stout en slecht te controleren. Heb hem wel even op zijn nummer kunnen zetten. Tweede parcours ging een stuk beter en met iets minder discussie, had alleen een balk op 1 omdat hij gewoon zijn benen niet optilde. }:0
Verder wel tevreden, de 3 sprong ging beide parcoursen uit het boekje ondanks dat ik die nog nooit had geoefend en het lastig gebouwde gebroken lijntje stijl - dubbel ging ook goed.
Het was echt een wereld van verschil met touwneusriem en gewoon dubbelgebroken bitje. Hij breekt niet af maar heeft meer dan genoeg respect voor de neusriem. :) Nu nog wat vinden voor in de cross haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:34

Ik heb net echt een vreemde film gekeken op tv, holes :=
Op Bokt heb je idd een hoop onzinnig gedoe. Sommige mensen hebben altijd 10.000 'volgelingen' achter zich aan en er mag niets over gezegd worden, zou een onbekende bokker hetzelfde zeggen/doen, dan wordt ie de grond in geboord. Ik vind dat schijnheilige gedoe ook zo'n onzin. Als je het ergens niet mee eens bent, zeg het dan gewoon. Zolang je het maar normaal brengt is er niets aan de hand. Alleen meestal is dat bij de mensen die wel commentaar geven vaak het probleem. Die brengen het gewoon niet normaal.

Filmpje ziet er goed uit Margriet
Balen dat je zo verbrand bent Mootje :(:) Ik ben nog steeds erg aan het vervellen van Renswoude
Jeetje Vief, wat balen! Ongeluk zit echt in zo'n klein hoekje! Hopelijk wordt je arm snel weer normaal
Alvast veel plezier morgen MM, gaat vast goed!
Jammer van je eerste parcours Eef, maar fijn van je tweede! Super ook dat Caap op die touwneusriem fijn loopt!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:43

Ziet er goed uit Noor en Tientjeh! Vind Jer echt zo ruig altijd met zijn kuif. :D
Goed balen zeg Laura.Doe je wel voorzichtig met je knie.. Klinkt idd als je meniscus. Schiet hij ook vast je knie zeg maar? Wel voorzichtig mee zijn, zou toch even dokter opzoeken. Cross seizoen is nog lang…
Dat is echt goed balen Margriet. :(
Ga eens kijken op SGW Foto’s. ;) Na de kleine lettertjes van Sim heb ik zonder daar gekeken te hebben al wel een vermoeden…
Zou ook gewoon naar Maarsbergen gaan Margriet, springen is daar ook stuk lager als het L.
Ik kan ook redelijk recht voor zijn raap zijn, maar het is maar net de manier waarop je het verwoord.
Vief au zeg. Sterkte ermee, hopelijk heb je er morgen al stuk minder last van!
Jammer van je 1e parcours Eef, wel fijn dat je 2e wel lekker ging. :)

Hier heerlijk uit eten geweest bij de Japanner. Mijn buikje is goed rond, alleen stond ik in de rij voor de wc te wachten daar en stond er klein meisje achter mij. Die gaf me een flinke klap in mijn rug.. Op de wervels die bij mij aangedaan zijn zeg maar. Nu heb ik dus naast last van die val ook weer uitval in mijn been. Vloog ook even een goed gevloek uit, kreeg ik die moeder nog over me heen ook dat ik dat soort woorden niet mocht zeggen waar klein kind bij was. Waarop mijn tante uitviel dat ze d’r kind maar moest opvoeden, die was constant al vervelend door het restaurant aan het rennen, gillen etc. Baal er goed van, snap ook niet waarom ik ineens een mep kreeg. Was ook echt gericht, mijn hoofd stond er zeker niet aan ofzo. rot kind
Wel super leuk van het restaurant, ze hadden gezegd dat ik jarig was. Kreeg ik sterretjes in mijn toetje. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:45

Grrr, had je dat kind geen klap terug kunnen verkopen Sannn :(
Lijkt me wel eng hoor, uitval in je been enzo. Wel cool van de sterretjes :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:49

Die neiging had ik wel, stond me echt potje te vloeken. Is bij ons in de buurt niet heel gepast, vooral niet op 1e pinksterdag. :+
Uitval in mijn been heb ik wel vaker, komt door scooterongeluk.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:52

Ohja, dat kan bij jullie eigenlijk niet natuurlijk :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:52

had je je been dan per ongeluk niet even kunnen laten uitschieten richting kind... }:0

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:53

Haha, stuiptrekkingen. :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:55

Dat is nou precies de reden waarom ik een hekel heb aan kinderen. _-:(

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 06:45

Een zeer vroege goedemorgen, zit al in de kleren, honden hebben al eten gehad en zijn er ook al uitgeweest in de regen :(

Sannnn schreef:
Ziet er goed uit Noor en Tientjeh! Vind Jer echt zo ruig altijd met zijn kuif. :D
Ik ben eigenlijk NU weg naar het pinksterconcours in Maasdijk dus als ik vanavond terug ben is de bui weer gezakt: Sannnn ik doe Jer z'n kuif altijd achter z'n oren..... _/-\o_

En wat ontzettend vervelend voor je Sannnn dat je rug een optater heeft gekregen, aan zulke kinderen krijgt iedereen een hekel. Ik hoop echt voor je dat het heel snel weer afzakt.
Ook Vief verdient een knuffel voor een zere arm, arnica zalf smeren en Arnica druppels innemen.

Voor de rest allemaal een hele fijne dag en kom heelhuids weer thuis. +:)+ :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 08:14

Morgen :wave:

Sannn: Wat een kind zeg... Kan me voorstellen dat je uitviel. Hopelijk gaat het gauw beter met je rug en de uitval in je been :(:)
Margreet: Wat ben jij vroeg! Jammer van de regen. Ben inderdaad arnica aan het smeren en ipv druppels heb ik een flesje met heel geconcentreerd spul waar ik 1x per dag aan mag ruiken. Kende ik niet maar kwam een stalgenoot mee die daar voor leert..
Evelien: Fijn dat Wendel hengstig is! En mooi dat je nu een geschikte neusriem hebt gevonden :)
Marijke: Veel plezier vandaag!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 08:43

Goedemorgen!
Jaja, moeders een dagje naar het concours in Maasdijk (volgend jaar wil ik écht mee doen) om buurman aan te moedigen en ik het rijk alleen, met de hondjes dan. Straks eerst een rondje hardlopen, dan kneiterhard studeren en vanavond eetclub met de meiden :D Vriendje is gister helemaal los gegaan op een kermisborrel dus zal straks eens horen of hij zijn bed gevonden heeft ;)

Vief, veel sterkte met je arm :(:)
Sannn, met recht een k.utkind dus. Jij ook sterkte ermee :(:)
Roos, vanacht nog wat inspiratie opgedaan? ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:12

Morgen!
Veel plezier op Maasdijk Margreet.
Hoe gaat het nu met je arm Vief?
Studeerse Noor! Vriendje heeft het iig gezellig gehad gister!

Ga ook weer aan de studie en zo eerst de honden uitlaten. Had even uitgeslapen tot 8 uur. Toen werd ik wakker gemaakt door het gehinnik. Ze worden hier ook zo verwaarloosd. ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:46

Goedemorgen!
Eef super van je 2e pc! En Wendel hengstig! :D
Sannn jeetje dat is dan ook lekker. Rotkind.
Margreet veel plezier op concours!
Noor leerze! Hopelijk heeft je vriendje zijn bed gewoon gevonden!
Sannn ook leerze!

Ik ga mij klaarmaken en dan gaan we naar Heerenveen op de fiets. Is dan Skoatermerke. Dat betekent veel drank iig! :+ Heb trouwens de hele nacht gedroomd over springen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:53

Goedemorgen,

Wat een activiteiten al zo vroeg vanmorgen..
@ Vief hopelijk valt het mee vandaag met je arm.
@ MM veel plezier vandaag
@ eef mooi dat ze hengstig is. Ik heb ook een keer een touwneusriem geprobeerd maar dat zat voor geen meter. Veel te groot voor mijn ruin zijn neus en die heeft een best hoofd :o . Die accepteert slecht bitten dus had gehoopt dat het een optie zou zijn.
@ Sannn hopelijk gaat het vandaag wat beter met je rug. Ik heb ook een enorme hekel aan dat soort kinderen

Ik ga naar de stal even mijn paarden lastig vallen :D
Allemaal veel plezier vandaag

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:40

Iedereen weet inmiddels wel wat mijn mening is over kinderen. :D Die mening is weer even gesterkt door Sannnn's verhaal.
Goed dat Wendel hengstig is! En super dat de 3 sprong zo goed ging zonder geoefend te hebben.
Hoe is het met je arm, Vief?
Verder ben ik net pas wakker, :o dus eerst even wakker worden met een cappucinootje.