Whahaha Mootje, wat een briljant (en irritant) kind . Corien: Jackson nog niet voldoende hersteld voor een crosslesje? Lielle: veel plezier in Engeland (voor werk?).
Edit: volgend jaar heeft SGW WW een website hoor!
jipje_niekje
Geplaatst: 30-07-10 09:26
Goeiemorgen! @Lielle: Veel plezier in Engeland! Ga je naar het EK? @Corien: Fijn dat het jonge paard het zo fijn oppakte? Jack nog niet fit genoeg voor wat kleine huppeltjes? @Noor: Wat leuk dat je volgend jaar de website oor WW gaat maken! @Mootje: Hopelijk passen je beschermers! En een leuk filmpje inderdaad! @Marjan: Veel succes met je drukke weekend alvast! @PB: Ook ik heb geen verstand van kunst op de manier waarop jij het bekijkt Ik kom ook niet verder dan mijn persoonlijke voorkeur mooi/niet mooi @Caro: Druk schema heb jij momenteel geloof ik... Maar nog wel steeds naar je zin bij je baan? @Evie: Fijn dat Bam zo lekker ging in de dressuurles!
Ik heb vandaag even heerlijk uitgeslapen, was lichtelijk gesloopt gisteren toen ik terug kwam van het werk Vanmiddag mag ik weer, dus vond dat ik wel even mocht uitrusten.
bianca1980
Geplaatst: 30-07-10 10:36
Lielle @ veel plezier !!! MOOTJE @ wat een uitgekookt kind, je ziet maar gewoon negeren en weglopen is dus best wel een goede remedie...hahahahaha
Ik ben bezig een midweek naar disneyland te boeken, ergens november een midweek, dat wil ik al heeeeeeel lang heel graag. Oktober ga ik met de bus 10 dagen naar Loret ( ik dus al busdriver... en dan gelijk een paar daagjes vakantie.. )
kimdepim
Geplaatst: 30-07-10 10:48
@ JN: Keertje uitslapen is ook wel lekker . Werkze vanmiddag.
@ Bianca: Wat leuk dat je als busdriver naar Loret gaat ! Disneyland wil ik ook erg graag heen. Ben er als klein kind een keer geweest. Weet dat ik toen super vond, maar kan me er niet heel veel van herinneren .
@ Mootje: hopelijk passen de beschermers.
@ Lielle: Veel plezier in Engeland. Denk dat het voor werk is? Werkze dan .
Sannnn
Geplaatst: 30-07-10 12:00
Sussie: Fijne vakantie!! Hopelijk heb je niet al te veel last van het verkeer. PB: Ik kan je ook niet echt helpen met je topic. Vind het leuk om dingen te bezoeken etc., maar verstand heb ik er niet van. Ben wat dat betreft ook een cultuurbarbaar. Lielle: Veel plezier in Engeland! Mootje: Dat filmpje, geniaal! Haha.. Je zou maar zo’n kind hebben Passen de beschermers? Bianca: Leuk Disneyland! Ben er vorig jaar geweest toen ik in Parijs zat, dagje Disneyland geboekt. Vond het echt super leuk!
Weet iemand hier misschien hoe groot de wachtlijst voor het B is in WW? Anders mail ik even. Had me afgemeld ivm Vero's blessure. Maar het ziet er nu naar uit, tenminste wat de da zegt en ook naar hoe d'r been er nu uitziet, dat ik na het weekend weer kan springen. Zit nu dan dus ook te twijfelen of ik toch niet zal gaan, omdat ik hoor dat WW zo'n fijne (begin)cross is. Maar als de wachtlijst heel groot is heeft het twijfelen ook geen nut.
Ik zit nu nog op mijn werk. Vanavond weet ik of ze passen Sann, WW is een leuke cross om mee te beginnen. Je moet alleen kronkelpaadjes wel leuk vinden! I.i.g. beter dan Maarsbergen waar ik mijn debuut heb gehad Bianca, Eurodisney is leuk Ik ben er twee keer geweest! Hoe bevalt je bank, trouwens?
Knappe prestatie van Edtith Chardon! Om nog even op de vadsige paarden terug te komen, ik weet niet of jullie gisteren dat verslagje van het ek young riders op de voorpagina hebben gelezen? Ik was namelijk verrast door hoe slank die paarden zijn, natuurlijk weet ik dat ze slank moeten zijn maar op de foto's van de keuring had ik ze toch iets voller verwacht, ik ben benieuwd of jullie je paarden ook zo afgetraind hebben (of dat als doel voor ogen hebben):
Mijn paard is een hazewindhondmodel. Dat kan je wel zien bij mijn dressuurfoto van zondag die ik hier gepost heb. Ribben kan je voelen maar niet zien. Ik weet van Billy dat zij ze nog iets slanker heeft
Het zou ik graag zo hebben, maar dat is ook een compleet ander type dan die van Bobbie. Niettemin moet Het nog wel iets afslanken Trakkie komt daar al veel meer bij in de buurt en Amati ook, maar ik vind niet dat een 5jarige al zo volledig afgetraind moet zijn.
Ik noem Hetje wel vadsig, maar als je deze foto van de zeikant ziet, valt het ook wel mee Er zit eigenlijk geen vet op, maar hij heeft giga spierontwikkeling (heb begrepen dat Het zijn spieren extreem zijn en meer lijken op die van een dikbilkoe ) en een hele diepe borst. http://94.100.115.75/949900001-94995000 ... _NCXF.jpeg
Verdenk hem er stiekem wel eens van Dier heeft een reet van heb ik jou daar
bianca1980
Geplaatst: 30-07-10 15:12
MOOTJE @ bank zit heerlijk !!!! Ben nu ook geslaagd voor 6 stoelen en gisteravond een eiken tafel dus die moet ik nog ff schoonmaken en in elkaar zetten en dan heb ik voor niet al teveel geld weer een "nieuwe" look in mijn huis..
Straks lekker aan de barbe knoei.. nog met een aantal vrienden en kennissen mijn rijbewijs vieren..
Standfoto van Corion, nog een beetje overbouwd : Foto's van vorige paard:
Beschermers passen Maar voor hadden ze geen mm kleiner moeten zijn!
caro29
Geplaatst: 30-07-10 19:56
Mijn merrie is momenteel echt te dik. Mijn vader had ongevraagd het voer wat verhoogd terwijl ze met mijn rugblessure amper wat hebben gedaan Zij is nu gehalveerd in krachtvoer. Kreeg een mail van de eigenaar van het knappe welsh hengstje waar ik een soort van 1e koop op heb als de prijs mij aanstaat. Hij staat bij hun huis en dichtbij dus morgen even kijken hoe knap hij al is. Drukke dag morgen. eerst jureren dan paarden rijden (ga voor het eerst in 7 jaar bij de oude merrie een zadel op doen denk ik en misschien stap ik er daarna wel even op) en veulen kijken. Zondag Ter apel en volg week 40 uur werken en een keer springles.
@ JN ik heb het best druk nu. Boodschappen doen en huishouden staan op een erg laag pitje. Ik heb het erg naar mijn zin op mijn werk. @ Mootje Knappe Corion @ pb mijn ruin is juist erg botterig maar volgens de fysio super in bespiering. Bij hem blijf je de ribben zien en de heupbotten
Noor en benthe nee vind hem nog niet helemaal lekker.. dus even kijken het weekend hoe hij loopt Was wel fijn om even een ander paard mee te hebben
Jackson word nu ook weer vadsig en moet ook weer even op dieet
Sim
Geplaatst: 30-07-10 21:02
Gaat het een beetje met je Corien? Je was zo verdrietig/had een rotdag van de week...
Snoekiej
Geplaatst: 30-07-10 21:07
Goedenavond! Ik ben echt helemaal gaar. Vanochtend gewerkt op stal en daarna naar het strand geweest. Het was echt een heerlijk temperatuurtje! Lekker gelezen en met de hond in het water gespeeld. Ben nu wel verbrand helaas
Over kunst, ik heb allerlei kunstvakken gehad op school. Daardoor was Rome echt geweldig, begrijpen wat je ziet ipv gewoon een kerk kijken. Verder heb ik niet heel veel met kunst. En over Disneyland, I it! Ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest. Ik ben alleen nu zo vaak geweest dat ik het hele park uit mijn hoofd ken, dus ik (probeer) weer een paar jaar te wachten.
@ Evie, ik vind dat zelf iets te afgetraind. Zo zag Vorstin er een tijdje geleden ook uit, maar die ben ik toen echt gaan bijvoeren. Nu is ze weer voller, maar nog niet dik.
Een maandje terug
Normaal (ok, hier mag iets af, maar ik kon geen beter voorbeeld vinden )
Veel plezier Lielle! Alvast succes morgen Marjan! Leuk dat je mocht crossen op een leenpaard Corien Lekker dat je even hebt uitgeslapen Benthe Gaaf dat je morgen misschien weer op je merrie stapt Caro!
Je debuut in Maarsbergen Mootje? Das gewaagd! Haha, ik ben er aantal jaar geleden geweest om te kijken. Heb toen dit jaar gelijk gezegd, naar Maarsbergen ga ik nog niet. Bospaadjes ben ik wel redelijk gewend hier.. Al weet ik natuurlijk niet hoe het daar is. Mooi dat de beschermers passen!
Dat van het park kennen heb ik met Walibi, heb daar 3.5 jaar gewerkt. Vind dat park nu echt niets meer aan.
Wat heb jij een gaaf borsttuig Snoekiej!
Vero is ook aan de dikke kant sinds ze stil heeft gestaan. Ze moet weer even aan het werk. Net gereden, gaat goede kant op. Al hangt ze zo op m'n hand. Dus maar goed bezig met overgangen etc. Zou vanavond misschien nog naar zomerfeest. Maar beetje last van m'n rug, dus sla avondje over.