[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:58

Absoluut de eerste Shanouk!!! Mooie foto is dat en ze liggen in het echt dus ook zo in de boom.

Wij hebben een rustige sint gevierd. Had vrijdag de bul uitrijking van mn vriend en hebben toen heerlijk gegeten in A'dam. Gisteren hebben wij samen uitgebreid gekookt.
Heb nog een geurtje, letter en boek gekregen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 23:35

Klinkt goed PB :) .

Heb weer fijn een home-made Spa gecreëerd vanavond 8-) , altijd lekker even een avondje beautyen ;) .

Morgenochtend weer werken, ik hoop dat mijn moeder morgenochtend Wo nog even de benen kan laten strekken, dan hoop ik dat ik er in de middag even op kan :) .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 01:53

mo_van_dijk: Hij staat nu bij iemand zins een maandje, en die beleerd hem voor me :). Sofie heb ik zelf gedaan, maar aangezien ik erg druk ben met studie en mijn rug ook niet optimaal is heb ik het deze keer laten doen :). Hij rijd er al op. Dus even kijken deze week. Misschien kan ik er ook al even op.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:25

:wave:

Snoekiej; ik vind de eerste ook erg cute :))
Lotte; hoezo kunnen de paarden niet los dan? Of geen paddock oid of door het slechte weer. Wel fijn dat Wo zo goed in orde is.
PB; was redelijk tevreden met jonkie las ik, jammer van Hetje!

Gister ben ik in Heeten geweest met alleen Zaps, maar hij was helemaal overdonderd. Teveel in een te kleine hal. Nadat hij op de achterste paal sprong van insprong dubbel werd ie bang. Na een stop heb ik hindernis 1 aangereden. Tis geen stopper ofzo maar gewoon zuinig op zichzelf. Hij moet even weer ene paar keer mee en wat ritme krijgen :j

Onze Sinterklaar was supergeslaagd, eerst kwamen er 2 pieten voor de kleinsten. 's avonds hebben we een vragenronde gehad waar je geld mee kon verdienen en dit kon je uitgeven tijdens een veilingronde van de surprises. De mannen maakten wat voor de mannen en de vrouwen voor de vrouwen. Weer eens wat anders maar supergeslaagd :))

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:46

Goeiemorgen!
@Malloesje: Klinkt als een geslaagd sinterklaasfeest! Wel jammer dat Zaps zo overdonderd was en bang werdt in het parcours.
@PB: Mooi debuut van Amati! Wel balen van Hetje.
@Snoekiej: Die eerste vind ik wel errug mooi!
@Mandy: Fijn dat de merrie het allemaal zo goed oppakt. En dat sturen dat komt ook wel vanzelf.

Ik ben helemaal alleen deze week op stage, kamergenoot is voor een week naar Frankrijk, lekker naar de sneeuw. Moet ik me dus maar alleen vermaken hier :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:21

Goeiemorgen :wave:

@ benthe: ach ook wel eens fijn, lekker relax. Als je maar wat te doen hebt. Anders duren de dagen zo lang.

@ kim: verstandig om hem dan zadelmak te laten maken. In jouw geval had ik dat dan ook laten doen :j

@ lotte: moet je bij jou op stal de paarden zelf buiten zetten?

Ik ben weer op het werk. Vnvd nog ff weer op Avi en dan hopen dat ik me morgen alleen kan redden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:15

Mogguh :wave:

Weer druk aan het werk :)

@Malloesje & Rowo: We hebben wel paddocks, maar die zijn best wel klein ( en staan volledig onder water :\ ), ze kunnen dus niet even lekker een sprintje trekken ofso :? . Vorig jaar hadden we een binnenlongeerbak en twee binnenpaddocks en daar konden ze altijd even lekker los een klein stukje gek doen.. We moeten nu longeren in de 20 x 40 bak en dit vind Wo helemaal geweldig.. maar ze hebben dus de omheining weggehaald :\ .. en naast de 20 x 40 ligt de 20 x 60 bak... dus als het paard los gaat, kan die zo overspringen naar de 20 x 60.. Wat Wo dan dus ook doet :o . Op die kleine stal mogen ze ook los in de rijbak en daar konden ze dus even 40 meter knallen ;) , de paddock is daar dan ook 50 meter lang en 30 meters breed, ook erg fijn. Wo moet nu aan het lijntje knallen en dit is gewoon heel vervelend, zowel voor mij als voor haar.. Dat 'losgooien' in de paddocks slaat dus helemaal nergens op := .. En we moeten dit inderdaad zelf doen :j . Ik wil dat Wo er echt meer als 1x uit komt, dus het is altijd schipperen met mijn moeder en met mensen van stal :) en soms ga ik zelf twee keer naar stal. Ik baal echt dat ze niet op een stal staat waar ze gewoon lekker naar buiten kan...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:19

:wave: goeiemorgen. Zal even met een opdrachtje aan de gang en dan vanmiddag voor 2 uurtjes naar school :+. Daarna meteeen door naar clubles :P.

Rowo: Indd, dat leek mij ook het beste :). Het is zo'n leuk dier, dus ga deze week even kijken, en foto's maken denk ik :)).

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:04

Ik ben alweer terug van school :D
Vanavond ga ik waarschijnlijk naar een oefenparcours in Tolbert en vrijdag springen in Vries, voor het eerst B :)

Lotte: Wat balen dat Wolin niet gewoon naar buiten kan zeg. Wij hebben ze nog gewoon de hele dag buiten staan, daar ben ik echt blij om. Ze hebben het ook echt nodig, ze gaan iedere dag nog flink rennen in het land :P

Snoek: Ik vind ze alledrie gaaf, maar als ik er 1 moest kiezen zou ik denk ik de 2e kiezen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:46

Hoi,

@snoekiej Ik zou de 2e kiezen.
@ lotte balen dat ze niet los kan. Ik laat ze gewoon los ok al is het een zwembad.
@ rowo leuk dier Avi.
@ malloesje jammer van CC. Sinterklaas lijkt mij op die manier erg leuk. Wij doen er thuis niet aan.

Net terug van de manege. Ben met de ruin wezen springen aangezien hij vrijdag weer niet te rijden was. Niks met meneer aan de hand. Hij sprong super. Hoog in de staanders geen probleem. Geen balk eraf geschopt. Blijknbaar vindt hij het niks in de les of wil gewoon alle aandacht hebben. Nu defintief besloten dat meneer niet meer mee mag naar de les.
Ga nu lekker naar huis en daar aanrommelen..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:53

Caroline: Ze kunnen ook gewoon los ;) , dat is het probleem niet.. die van mij gaat ook los, ook al moet ik haar zwembandjes om doen :+ .. Maar ze kan nergens haar 'ei' kwijt.. Niet even lekker uit de spreekwoordelijke 'panty' gaan :P . Dat vind ik jammer, want dat gun ik Wolin van harte :j .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:57

Kim, Wel een leuk paard om te zien. Ben benieuwd naar foto's o.h.z.!!
Caroline, Is het de clubles waar hij altijd zo vervelend doet?
WL, Balen dat alle paddocks onder water staan. Wij hebben 6 paddocks, waarvan ze allemaal een erg goede bodem hebben. Ze zijn hooguit een beetje drassig.
Anthea, Succes met springen vanavond

Ik ben echt heel benieuwd wat mijn instructeur zegt vanavond! Net werd ik gebeld door het Deense Stamboek. Mijn DA mag de castratiedatum met stempel in mijn paspoort zetten. Bij het stamboek is het nu al aangepast.

Net ook bericht gehad van mijn nieuwe trailer. Als het goed is heb ik hem voor mijn wintersport (9 januari) binnen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:40

@lotte. Oh dat is jammer. Ik laat die van mij nog wel eens extra los in de manege. Doodeng. Dan gaan ze tekeer en vlak voor het raam rennen. Is er geen veilige mogelijkheid bij jou in de buurt waar het wel even kan.
Die van mij hebben ook zwemvliezen nodig maar gaan ook gewoon daar uit hun dak.
@ mo ja dat is les op de club. Niet echt clubles maar een springles met max 4 in de les.
Leuk dat je al zo snel de trailer krijgt.

Volgende week woensdag ga ik alweer naar Londen *\o/* *\o/*

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:47

Lekker Caroline ;) Ik wil ook wel naar Londen.

Ik ben alweer op school. Nog even wachten voor de les begint :P. Ze zijn hier al helemaal in de kerststemming :+ Kerst muziek, en flyers voor Kerstbal as donderdag aan het uitdelen ;).
Ik ga het deze week lekker rustig aan doen. Ben woe en vrijdag vrij :). Dus lekker wat opdrachten maken en verder lekker rijden enzo.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:57

Pfff, mijn moeder is goed bezig. We krijgen vande week waarschijnlijk een nieuwe auto vooor de trailer (land rover) en toen ik net naar Utrecht vertrok was ze aan de tel met van Hooff voor een nieuwe trailer. :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:00

Middag :wave:

Ik was gister even laptoploos :\ Adapter had het begeven en toen had mijn laptop dus geen stroom meer.. Vanochtend toen de Mediamarkt open ging (11.00 uur pas) gelijk een nieuwe gehaald. Nog best duur.. Maar mijn laptop doet het weer! :)

Kim: Leuk dat je even gaat kijken bij Beetje? Hoe noem je hem eigenlijk? En fijn dat je een rustig weekje hebt :)
Mandy: Leuke foto's :)! Hoop dat het sturen snel wat beter gaat :D
Verder was Lotte druk met Wolin genoeg beweging geven, had Shanouk een boete, gaat Caroline bijna naar Londen, had Lotte nog prachtige vakantiefoto's, Bas is helemaal verhuisd.. en de rest ben ik een beetje kwijt :o

Ik heb ook nog 2 super leuke mutsen gekocht was toch in de stad, want mijn huisgenoot had na uitvoerige bestudering van de weerkaarten ontdekt dat we een witte kerst gaan krijgen (:) :D Nu maar even lunchen, beetje laat maar moest allemaal een beetje sjeezen vanochtend en kom nu net van de uni (vergadering gehad). Zo maar even naar Woll, 't is mooi weer voor een buitenrit :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:45

Hihi Rijze Vief :P , je hebt het weer druk zat zo te lezen!!
Ik hoop echt op een witte kerst, zou ik wel heel leuk vinden!!

@PB: Toe maar zeg ;) . Mijn vader heeft net onze Old Timer Land Rover verkocht van 33 jaar oud :P , echt een werkpaard en een plaatje om te zien, was echt het paradepaardje van mijn ouders en we hadden best veel bekijks in die auto :) . Maarja.. na 33 jaar is het wel echt een hobby auto en mijn vader is daar een beetje klaar mee in de winter ;) . Wellicht dat er nu wel weer een Land Rover komt, maar dan geen old timer natuurlijk :P .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 21:23

Vanavond mijn eerste les gehad. Het ging eigenlijk boven verwachting totdat mijn instructeur een wit krukje pakte om op te gaan zitten. Ik kreeg direct een rodeo die ik echt niet kon uitzitten. Ik ben op mijn rug gevallen. Mijn schouder is een beetje beurs. Daarna weer gedraafd en gegallopeerd en was hij (en ik) weer fijn ontspannen!

Morgen mag hij lekker uitrazen zonder mj erop...

Woensdag een poging nummer 2 met les :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:25

Kan gebeuren Mo ;) . Op naar de volgende keer!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:36

Dat zal volgende keer al veel beter gaan, Mo! Leuk dat je op het einde toch even ontspannen kon rijden ;)

Ik heb net voor de regen begon Unesco nog eventjes los gegooid, ik had zoo weinig tijd vandaag. Pff.. school :D en mijn examens moeten nog beginnen haha.

@vief: jaa, zo'n adapters zijn idd super duur! De mijne was ook eens kapot ( ik denk dat het was omdat ik er op was gaan staan :o ) en zon nieuwe kostte toch zeker €30

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:38

Leuke foto's rowo, leuk paard!
Ik zou de 2e doen, Shanouk
Leuk Caroline!
Mo: Oeps :+ kan ook heel eng zijn, zo'n wit krukje.

Mijn mobiel was overleden vrijdag (in een plas gevallen toen ik naar school fietste, toen ik hem ging ophalen was ie niet meer te redden :7 ) dus net een nieuwe besteld.

Vanmiddag Lasko gereden, hij liep wel lekker. As weekend weer dressuur en springwedstrijd :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 00:45

Die van mij was zelfs 50 euro :$

Mo: Vervelend van je val :(:) Gelukkig daarna nog even lekker kunnen rijden :)

Net met de jongens naar de pubquiz geweest. Was super gezellig :D
Nu maar gauw slapen. Morgenavond namelijk gala :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 07:36

Goeiemorgen :O

Fijn dat het gezellig was Vief ;). Hoe was je dagje werken zaterdag? erg nat geregend? :(:) ..

Jetske: Mooi dat Lasko goed ging :D

Ik zal zo mijn spullen bij elkaar pakken en naar LWD. Heb een beetje een klote dagja :\. Van kwart vor 9 tot 12 les. Maar doordat we naar een guest lecture moeten (die pas 4 uur begint). Ben ik de hele dag op school :\. Ben ik helemaal niet blij mee..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 09:03

Morgen :wave:

Viel gelukkig mee zaterdag we hadden namelijk een dakje boven ons hoofd ;)
Moesten wel helemaal naar Duiven, dus dat was best een eind vanaf Enschede :z

Vervelend dat je zo lang op school zit vandaag :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 09:20

Vief, Veel plezier met je gala vandaag!
Kim, Balen dat je tussendoor 4 uur moet wachten.. Kan je niet de stad in tussendoor (of iets anders leuks doen)?

Gisteren had ik voornamelijk last van mijn schouder, maar nu lijkt het wel alsof ik iets heb verrekt in mijn bovenbeen! Ach, vanavond tijgerbalsem smeren en morgen er weer met goede moed op :D