Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, altijd lekker even een avondje beautyen
.
.
. Sofie heb ik zelf gedaan, maar aangezien ik erg druk ben met studie en mijn rug ook niet optimaal is heb ik het deze keer laten doen
. Hij rijd er al op. Dus even kijken deze week. Misschien kan ik er ook al even op.

), ze kunnen dus niet even lekker een sprintje trekken ofso
. Vorig jaar hadden we een binnenlongeerbak en twee binnenpaddocks en daar konden ze altijd even lekker los een klein stukje gek doen.. We moeten nu longeren in de 20 x 40 bak en dit vind Wo helemaal geweldig.. maar ze hebben dus de omheining weggehaald
.. en naast de 20 x 40 ligt de 20 x 60 bak... dus als het paard los gaat, kan die zo overspringen naar de 20 x 60.. Wat Wo dan dus ook doet
. Op die kleine stal mogen ze ook los in de rijbak en daar konden ze dus even 40 meter knallen
, de paddock is daar dan ook 50 meter lang en 30 meters breed, ook erg fijn. Wo moet nu aan het lijntje knallen en dit is gewoon heel vervelend, zowel voor mij als voor haar.. Dat 'losgooien' in de paddocks slaat dus helemaal nergens op
.. En we moeten dit inderdaad zelf doen
. Ik wil dat Wo er echt meer als 1x uit komt, dus het is altijd schipperen met mijn moeder en met mensen van stal
en soms ga ik zelf twee keer naar stal. Ik baal echt dat ze niet op een stal staat waar ze gewoon lekker naar buiten kan...
goeiemorgen. Zal even met een opdrachtje aan de gang en dan vanmiddag voor 2 uurtjes naar school
. Daarna meteeen door naar clubles
.
. Het is zo'n leuk dier, dus ga deze week even kijken, en foto's maken denk ik
. 

Ik wil ook wel naar Londen.
. Ze zijn hier al helemaal in de kerststemming
Kerst muziek, en flyers voor Kerstbal as donderdag aan het uitdelen
.
. Dus lekker wat opdrachten maken en verder lekker rijden enzo.

Adapter had het begeven en toen had mijn laptop dus geen stroom meer.. Vanochtend toen de Mediamarkt open ging (11.00 uur pas) gelijk een nieuwe gehaald. Nog best duur.. Maar mijn laptop doet het weer! 

! Hoop dat het sturen snel wat beter gaat 

Nu maar even lunchen, beetje laat maar moest allemaal een beetje sjeezen vanochtend en kom nu net van de uni (vergadering gehad). Zo maar even naar Woll, 't is mooi weer voor een buitenrit
, je hebt het weer druk zat zo te lezen!!
. Mijn vader heeft net onze Old Timer Land Rover verkocht van 33 jaar oud
, echt een werkpaard en een plaatje om te zien, was echt het paradepaardje van mijn ouders en we hadden best veel bekijks in die auto
. Maarja.. na 33 jaar is het wel echt een hobby auto en mijn vader is daar een beetje klaar mee in de winter
. Wellicht dat er nu wel weer een Land Rover komt, maar dan geen old timer natuurlijk
.

en mijn examens moeten nog beginnen haha.
) en zon nieuwe kostte toch zeker €30 
kan ook heel eng zijn, zo'n wit krukje.
) dus net een nieuwe besteld.

. Hoe was je dagje werken zaterdag? erg nat geregend?
..
. Van kwart vor 9 tot 12 les. Maar doordat we naar een guest lecture moeten (die pas 4 uur begint). Ben ik de hele dag op school
. Ben ik helemaal niet blij mee..