Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, verkeerde manege! Wel goed gedaan dan!
, goed voor je ego toch?

die auto van ons is nooooooit stuk, en de nieuwe auto staat klaar, deze word ingeruild, begint ie nu ineens te mutsen 

die vloog bijna tegen de auto. ghehe.
alleen raakte ze een beetje aan de kook in de proef, mams las nog verkeerd voor, dus dat bracht ook wat spanning mee.
Dus wel tevreden 

Gefeliciteerd met je prijs
Maar wel gefeliciteerd
!
Heb volgens mij nog nooit parcours vanaf de kant verkend (nouja op het NK half
in die grote springpiste moet je heeeeeeel hard lopen wil je daar het parcours in 3 minuten kennen
)
Ma ben nie meer gegaan, voelde me eigen zo beroerd nog. Dus vraag ik even morgen op school.
!
mistid schreef:@Florence, wanneer heb je Gerald gekregen?
Hij lijkt echt zoooo veel op Pedro van een meisje uit mijn club, die een een poos terug verkocht is naar België
zissely schreef:Rosalie123 schreef:Van mij mag je meekletsen hoor, welkom! Leuke pony heb je
dank je!
@ florence: jij hebt een super knapperd van een pony!Jij hoort zeker ook altijd dat ponys van andere mensen er heel erg op lijken?

In het begin was ze niet zo lief
Maar later vond ze het wel erg leuk en wist ze zich te gedragen. Mams was nog een stuk mee op de fiets. Zag het niet zitten om terwijl ze zo vervelend aan het doen was alleen met der over het spoor en door het dorp te gaan. En achter mijn moeder op de fiets loopt ze zo aan
Ze liep vandaag voor het eerst echt fijn op wedstrijd, en er zijn nog een hoop dingen die een stuk beter kunnen.. 

Verder ook maar een stukje over de weg af en toe. Ze heeft gelukkig harde hoeven.
.