Shanna: netjes! Ingrid: leuke foto's! Vief: heel veel beterschap nog Hopelijk ben je snel weer beter! PB: heel veel plezier! Miriam: balen dat je rug nog niet beter is... En je dacht nog wel dat het beter ging
NOu ik heb vanavond Wolin haar zwavel en dr PeesCompositum door de slobber gedaan, hap slik slok en ze heeft het binnen Dat gemuts met die muesli waarbij je haar half moet gaan voeren.. Merrie-muts
@Vief: Hoe gaat het nu met je amandelen? Gaat het slikken alweer beter?? @Rosalie: Lijkt me idd ook niet veel aan , moet helaas zeggen dat ik van dat soort dingen erg vervelend wordt als mijn aandacht weggeëbt is.. Iedereen slaap lekker!!
Ik heb mezelf getrakteerd op een riem Eindelijk een mooie gevonden voor mn rijbroeken. Ook nog eens in het chocobruin, past dus precies bij mn laarzen.
Goeiemorge! @Amber: Balen van je vereniging! Kan je ook niet de helft van je contributie terug krijgen aangezien we nu op de helft van het jaar zitten? En dan alsnog overstappen naar een andere vereniging. @Vief: Beterschap met je keel! @Wolin: Fijn dat ze alles met de slobber wel op eet. @Snoekiej: Nika was laatst ook zo hengstig dat ze inderdaad zelfs bij een merrie ging plassen Snap soms ook niks van haar!
Ik heb vanmiddag mijn eerste rijles met de trailer, achteruit rijden is een drama Nou ja we zien wel weer.
Goedemorgen, TG: leuke riem! Benthe, succes vanmiddag met autorijden Laura, heel veel plezier in Italie Amber, dat is wel heel erg balen van je vereniging Snoekiej, lastig he hengstige merries, ik had Undercover laatst ook hengstig, niet te gebruiken!!
Goedemorgen! Werd net gebeld dat we om half 11 verplicht college hebben (wat ik dus totaal was vergeten ) Maar nu heb ik hier geen auto staan dus dat wordt em niet.
JN: succes! Lijkt mij ook echt een ramp dat achteruit rijden Maar ik zal er binnnekort ook aan moeten geloven denk ik TG: gave riem!
Amber: Wat vervelend dat er nog steeds geen oplossing is Idd maar eens een andere vereniging gaan overwegen.. JN: Heel veel succes Lijkt me ook verdomde lastig! Anthea: Echt vervelend van het OV. TG: Mooie riem!!
Afgaande op de pijn en de spiegel helaas nog geen verbetering.. Wachten duurt lang
Hengstige merries hier nooit last van. Kaatje daar merk je echt helemaal niks aan. Ook niet naar Oro toe. Maar Ienie, als die hengstig was.. dan dreef ze bijna de stal uit! Ze was dan wel veel fijner te rijden.