[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crosskip

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:04

Inderdaad Gvdt, ieder heeft (gelukkig) zijn eigen voorkeur Knipoog .

Moet zeggen dat jouw ervaring met Rob mij absoluut niet bekend voorkomt! (en ik ken hem toch al wel een tijdje... ) Jammer, zeker omdat het niet direct op instructie gebied is, maar op het gebied van mindere opmerking aan jouw adres. En zoals ik Rob ken, past dat niet echt bij hem. Bloos

Maar er zijn gelukkig meerdere instructeurs, het is soms moeilijk om juist die persoon te vinden waarbij je denkt.... Yes dat is um! Clown

Bij de rijvereniging moet er ook weer een nieuwe springinstructie komen voor de winter. Ben heel benieuwd wie... Met de huidige instructrice kon ik echt wel goed overweg.... Maar goed.. afwachten maar weer..... Tong uitsteken

Edit: @floor, heb idd ook die foto's gezien van P&P en de verklaring van Coby. Lijkt me een beetje een wazige verklaring, ze legt niet uit waarom P&P zo gelongeerd wordt..... Zal wel weer een erg lang staartje krijgen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:17

crosskip: op die site waar de foto's van P&P opstaan staat inmiddels ook alweer een reactie op de reactie van Coby. Daar wordt door de fotograaf vermeldt dat het hele verhaal van Coby niet waar is..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:01

Misschien heeft hij het niet zo op Noord Hollanders Knipoog Kon ik wel uit zijn kennismakingszin opmaken.
Ik kan evengoed wel fijn trainen en een "goed" gevoel aan mijn les overhouden, ook als de instructeur niet altijd even tactisch/grappig is. Heb ik tijdens de cursus West wel geleerd. Ik ben eigenlijk altijd heel tevreden over mijn paard en probeer dat nooit te laten vergallen door een aantal (niet) leuke opmerkingen.

Ik heb een paar weken geleden ook heel fijn bij Alice getraind. Haar manier van lesgeven sprak mij ook erg aan. Hoorde wel weer dezelfde dingen die ik fout doe, dus dat geeft mij ook wel een goed gevoel. Nog een aantal zeer nuttige tips gekregen voor in de cross zelf.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:22

Misschien ook eens een lesje nemen bij iemand anders dan, dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal Haha! Haha!

Heb tnt alleen les gehad van Rom en Michiel en wat ik merk is dat ik toch ook wel echt lat nodig heb. Liever dat er zo tegen het einde van de les nog even een lastige sprong wordt gevraagd dan dat het allemaal kalm aan is.

Rom laat je misschien iets meer doen dan Michiel. Bij beiden is het zo dat als je iets niet durft of wilt dan is het ook goed, of als je idd van te voren aangeeft dat je iets rustiger aan wilt doen is het ook prima.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:16

Ik ben net weer terug van een superfijn rondje in Hooge Mierde Ja .
Ik zou ook graag eens naar Alice gaan, het is voor ons alleen zo een end weg........

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:44

Alice heeft ook een mooi terrein om te trainen.

De training bij Rob vandaag was super. Eerst heeft Bitwise met Kaatje gereden. De heuveltjes waarop hij vorige keer een blauw oog overhield gingen nu een stuk beter.
Online heeft aardig wat greppels moeten doen. Volgens mij vond hij dat zelf wat minder leuk, maar hij moet er toch echt aan nu.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:14

Klinkt goed Scum! Heb je zelf ook meegereden??

Kan iemand me even aan het werk schoppen? Ik heb niet echt zin om wat te gaan doen... :S

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:17

SCHOP Whoosh! ! Hmmm, ik heb zo een vemoeden dat ik misschop van deze afstand Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:23

Ben ook bang van niet Altos! zweepie toch niet lang genoeg!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:43

Ik denk dat hij me toch geraakt heeft, ik ben al braaf begonnen Haha!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:30

miss_jumpy schreef:
nog iemand die een puzzelrit in wassenaar wil komen rijden...??

Wanneer??

Ben weer terug van weekendje weg met vriendje. Heb heerlijk van het strand en de duinen genoten. Erg lekker weer gehad!!!
Helemaal uitgerust beginnen we morgen allebei aan een nieuw coschap.
Vrijdag had ik van dermatologie mijn eindbeoordeling. De theorie toets was niet heel goed gegaan, dus ik dacht dat ik met slechts een voldoende naar huis zo gaan.
Aan het eind van een hele drukke poli, waarin ze me steeds allerlei vragen stelde om mijn kennis te toetsen, kwam het formulier naar boven.
Bij het eerste kopje ''anamnese'' kruiste ze ''uitstekend'' aan. Das het hoogste...
De rest allemaal goed met het excuus dat ze nooit als totaal beoordeling uitstekend mogen geven.
Heb dus een goed en ben er uitermate tevreden mee!!!

Ga nu nog even bijlezen...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:50

Lekker nickeltje! Dat is een mooi begin Ja En dat voor iemand die niet met patiënten wil gaan werken Tong uitstekenWat ga je nu doen?
KNO is echt superleuk! Had ik niet verwacht Bloos Als dermato hierna ook zo leuk wordt dan krijg ik er straks nog weer zin in Clown

Cheeka heb ik vandaag weer opgehaald uit Friesland, die ziet er nogal verwilderd uit dus die moet ik deze week maar even opknappen. Kan verder toch niet zoveel met dat licht stuk Scheve mond

En ik ben van Nowie afgevallen vanmorgen Bloos Ging aangalloperen en toen werd ze nogal blij. En bokken uitzitten met een hoofd bij de grond heb ik al een tijd niet gedaan. Lag er in één keer voor Clown Niet bezeerd gelukkig en Nowie vond het wel gek, maar daar kon ik zo weer opklimmen. Ben ook gewoon lekker verder gereden en geen uitspattingen meer gehad, ook niet met aangalloperen.
Ik weet nu iig dat ik de eerste keer aanspringen(na 2,5 maand Clown ) beter niet kan doen als ze lekker met neusje bij de knieën loopt *LOL*

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:01

KNO heb ik helemaal niet helaas. Heb moeten kiezen/loten en heb nu 4 weken Oogheelkunde, waar ik eigenlijk ook wel erg veel zin in heb. Zit best veel uren op OK...
En ja, praten met patiënten gaat me makkelijker af dan ik had verwacht... Veel makkelijker...
Heb anamnese moeten doen in het duits, eentje was arabisch en sprak 5 woorden nederlands en 5 frans en nog een in het engels. Die ging me van e buitenlandse anamneses het makkelijkst af... Als zijn veel termen wel lastig in het engels, laat staan dat ik op het woord jeuk in het frans of duits kon komen...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:07

Ik kom in het Duits en frans helemaal niet zo ver Clown Engels gaat wel prima, dat went ook wel heel vlug.

Oog vond ik ook nog best aardig, alleen ik had ivm vakantie van de helft van de oogartsen(klein perifeer ziekenhuis) nogal veel poli en weinig ok. En dan duren de dagen wel lang. Want zat bijna de hele dag in halfdonkere kamertjes Nagelbijten / Gniffelen (en ik was toen toch al half stoned van alle pijnstilling voor die knie...Nagelbijten / Gniffelen )

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:13

Hm... ben ook wel benieuwd hoe gevarieerd onze patienten worden hoor... We zijn met meerdere co's en zitten in het LUMC zelf, ik heb de indruk dat perifeer veel gaver is...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:22

Perifeer is meestal wel leuker, daar wordt je nog geroepen als er iets leuks te zien is. Academisch heb je vaak pech als je er niet toevallig bij bent.

Ik heb alleen dermatologie aan de VU Clown Verder alles perifeer *LOL* Bevalt me ook wel prima moet ik zeggen Ja

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:25

Dat heb je heel mooi voor elkaar!
Ik heb er 4 in het LUMC...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:31

Haha! Gomir. En dan kijken die paarden je zo aan van: huh?! Hoe kom jij op de grond terecht? Blijf jij niet gewoon zitten als ik debiel doe?!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:33

Nowie vond het idd maar raar dat ik niet mee ging spelen Clown Gelukkig was ze niet zo erg geschrokken dat ik er niet meer op kon komen.

Dat is nog best ok NIckeltje, ken wel mensen die bijna alles in het VU hebben. Ik heb gewoon geluk dat bijna niemand uit mijn groep buiten amsterdam wilde en ik juist heel graag Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:34

Geen pijn gedaan van je val Gomir?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:42

Nee, viel niet rottig gelukkig. Alleen wat stijve spieren hier en daar. Heb een hele mooie koprol voorover tussen de oren doorgemaakt *LOL*

Ach, zal er vast nog wel een keer afvliegen. Dat voorkom je toch niet met dat jonge spul Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 07:14

missmuts schreef:
Wanneer is dat, MJ?

Nickeltje schreef:
Wanneer??

Dat was dus gistermiddag om 13.00 uur Tong uitsteken

Heb nu maar alleen gereden, het koppel direct voor ken ik haast niet en het koppel na me was al met drie en daarvan weet ik dat ze altijd vrij hard rijden, ook al zijn de duinen erg zwaar. Psst reed al vroeg dus dat ging ik niet meer redden. Op zich vond ik het wel best want het was erg mul en zwaar in de duinen en nu heb ik met ons 24-jarig Ronnie lekker rustig gedaan en bijna alles gestapt. Tsjone, dat beest heeft al te lang niet alleen in de trailer gestaan, ik ging slingerend over de weg weer naar huis....
Het was trouwens druk op de parkeerplaats, zelfs de strook die alleen voor trailers is stond vol met auto's, en er stond er een op 40 cm van mijn klep af... hoe zouden die mensen denken dat mijn paard de trailer in gaat, door het zijdeurtje???
Gelukkig stonden de boswachters net boetes te schrijven Extreme duivel

En.... Ik ben 4e geworden van de 11 koppels!! Het thema was Harry Potter en aangezien ik nog nooit een boek heb gelezen of een film heb gezien was dat wel erg netjes! Heb alleen even de wikipedia gelezen en af en toe handig gegokt Clown

Het waren wel echte detailvragen zeg....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 07:14

Gomir Ach gut
Gelukkig heb je je niet bezeerd!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:09

Sim, ik heb eindelijk je foto's bekeken, maar die zien er goed uit!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 08:11

Dank je MJ. Wanneer komen die van jou?? Haha!