Ik ga zo douchen en dan naar de nieuwjaarsreceptie van Jan. Heb geen zin want ik moet allen, maar ik ga toch maar even mijn neus laten zien. Maar eerst even bijlezen...
Hier staat Youp van het Hek vanavond aan, heb ik eigenlijk niet zo'n zin in dus ik ga een poging doen tot een klein beetje leren denk ik. Anders moet ik morgen echt alles nog leren voor maandag
(hoorde net van Hilde dat het nogal uitloopt op haar wedstrijd en dat ze nu pas om 10 uur moet)
Mijn lieve Emiel (okee hij is niet meer van mij) was vandaag ook naar die selectie wedstrijd en was 1e in de M1 Ze hebben nu 8 wp (ze moesten meteen in de M1 beginnen) en ze heeft hem nog helemaal niet zo lang. Elke proef een wp gehad (soms 2). Vind het echt heel leuk dat het zo goed gaat .
Niet zo goed Beide keren uitgebeld. Hij deed heel dom Ik kwam de baan in en was binnen een suconde ook weer buiten de baan ong. Hij draaide heel de tijd rondjes en ging omhoog. uiteindelijk een beetje gas kunnen geven en kwam tot 3. Het 2e parcours meteen toen ik de rind in kwam hem een tikje gegeven. Nou toen wou die wel was ik aleen de teugels kwijt. En hij vond het toch wel heel eng. Draaide zich toen ineens weer om we hebben het opgenomen, ziet er echt dom uit hoe bang hij is en dat voor zo;n groot paard. Maar 2e parcours tot de enalaatste hindernis gekomen . Maandag ofzo maar even op oefenparcoursje. Hij moet nu even doorgepakt worden .