[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:18

Ik heb het net met afgrijzen zitten lezen. Margo, ik heb je gePBd, maar laat reageren maar zitten als je dat te veel vindt.

Het allerergste voor mezelf vind ik nog wel dat ik er vrijwel langs gereden, het is gebeurd waar ik altijd de snelweg opga en die afrit hadden ze dus afgesloten. Als ik had geweten dat het om jullie ging, was ik zeker gestopt om al is het nog zo klein even wat steun te bieden.

Lielle

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:33

ik heb de meeste reacties verwijderd (jullie begrijpen wel welke ik bedoel), alleen die van Margo zelf en de daaropvolgende van Vieva wel laten staan.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:39

Lielle, hoe was je wedstrijd gegaan?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:42

Ik ben na dit bericht niet helemaal meer in de stemming eigenlijk voor een enthousiast crossverslag, maar ik had bagger gedressuurd, foutloos gesprongen, foutloos gecrosst (1e keer M ), met 40 seconden overschrijding op een enorm slechte bodem en was uiteindelijk 11e van de 28

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:43

alle begrip daarvoor lielle. Maar super dat je zo door je cross heen bent gekomen!! En 11e is toch mega goed!

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:49

Lieve Margo, heb net zitten lezen wat er is gebeurd.. Heel veel sterkte ermee!!! Wat je zelf ook al zij, doorgaan doorknokken (maar niet opkroppen).. Voor de komende tijd heel veel sterkte, en beterschap voor jou maar ook je paard!!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:57

Lieve Margo zie dit júíst als een teken om er nóg harder voor te gaan.
Het is je blijkbaar gegunt van boven!
Paso heeft in de laatste minuten van zijn leven nog het leven van een ander paard gered!
Hij was gewoon écht bijzonder. Mag ie maar rust hebben nu...

Heel heel veel sterkte, ook voor Huub, ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is je beste vriend zo te verliezen!

Zorg goed voor jezelf!

Liefs Anne

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:00

Wat leven we ook in een k*twereld af en toe!

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:15

Ik wil alleen maar even zeggen veel sterkte..Denk dat alles nu verder wel is gezegd en overbodig is nu..

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:40

het is zo moeilijk allemaal.
Vooral het verwerken want hoe verwerk je nu zoiets? iedereen heeft er wel een mening over.
ik wil toch graag rijden, met tino en als we er beiden aan toe zijn starten in vp.
Ik heb het er met nienke overgehad en ze wil me hiermee helpen.
Tino en ik voelen elkaar heel goed aan en weet wanneer tino zich goed voelt: in de cross.
ik wil echt niet rijden om te winnen, maar rijden om te verwerken.
ik weet niet of het ons zal lukken en of we het aankunnen, maar als ik denk dat dat wel zo is wil ik het toch proberen,
ik denk dat we zo snel mogelijk de vrachtwagen in moeten want anders durven we dit nooit meer.
we moeten weer goede herrineringen opdoen.

Opkroppen zal ik ook zeker niet doen, want ik neem alle rust die ik nodig heb.

Ik ga voorlopig niet meer op wedstrijden (op de crossen na)of trainingen ik ga lkrr thuis aan de slag.

We komen hier sterker uit, huub en ik, ik ben ervan overtuigd dat het goed komt!

Paarden vervoeren en zelf rijden in een vrachtwagen zit er voorlopig niet in, maar stoppen met rijden : nooit!!!!!!!!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:44

margo toch denk ik dat het heel erg verstandig is als je zsm zelf weer achter het stuur kruipt van een vrachtwagen!!

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:48

jhamisschien wel maar dat zit er voorlopig niet in.
Mijn vrachtwagen is total loss en geld voor een nieuwe is er niet.
Ik weet ook niet of ik ooit nog een paard durf te vervoeren.
Het voelt toch een klein beetje als moord, hoe stom het ook klinkt.
Zon hulpeloos dier moet maar zien wat er met hem gebeurd.
Dit gevoel blijft me achtervolgen ik kan het niet helpen ook al weet ik dat het niet mijn schuld is

Merr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:51

L0ve schreef:
jhamisschien wel maar dat zit er voorlopig niet in.
Mijn vrachtwagen is total loss en geld voor een nieuwe is er niet.
Ik weet ook niet of ik ooit nog een paard durf te vervoeren.
Het voelt toch een klein beetje als moord, hoe stom het ook klinkt.
Zon hulpeloos dier moet maar zien wat er met hem gebeurd.
Dit gevoel blijft me achtervolgen ik kan het niet helpen ook al weet ik dat het niet mijn schuld is

Maar je moet heel goed beseffen, dat jij er niks aan kon doen! Jij hebt dit niet gewild! Het kan iedereen gebeuren, maar dat het dan jou moest overkomen, de wereld is hard..

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:52

overleg eens met huub en ga met zijn vrachtwagen rijden! Of gewoon bij een rijschool. Er hoeft niet meteen een paard in, en je hoeft niet alleen, maar ga rijden!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:59

Oh jee, wat een verhaal zeg Ik zit hier met tranen in m'n ogen...

Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen en ik weet zeker dat jullie hier sterker dan ooit uit zullen komen

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:05

Margo, ik ben werkelijk sprakeloos. Ik zat net de startlijst van VP te bekijken en mijn man uit te leggen wie iedereen is en dus kwam jij ook ter sprake. Pas daarna zag ik het hele verhaal van hemelvaart.
Dit geloof je gewoon niet.

Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen (en Huub ook natuurlijk) en ik hoop van harte dat je de moed vindt om met Tino naar VP te komen.

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:13

Tjeetje Margo, wat een ellende. Heel veel sterkte ermee. Hoorde het net pas toen we uit Tongeren terug kwamen. Geen woorden voor..... Ook veel sterkte van papa Gerrit. We kregen beide een brok in de keel. Donderdag zo fijn gereden op de training en dan dit. Succes met het verwerken van alle ellende de afgelopen tijd. Huub ook veel sterkte

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:15

Jeetje wat een verhaal zeg van Margot en Huub. Gelukkig kun je het zelf nog navertellen, maar het beeld zal altijd op je netvlies blijven.
Ik wens jullie iig heel veel sterkte toe om het allemaal te verwerken.

BT vandaag twee superparcoursen gereden, Renske en Gomir fijne Z parcoursen gelopen. Lielle super gecrosst. Ook weer redenen om blij en trots te zijn ook al valt het bij een nare gebeurtenis in het niet. Blijdschap en verdriet liggen dan toch maar weer heel dicht bijelkaar.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:24

Huub en Margo, ik heb het verhaal net gelezen. En kreeg er tranen en kippenvel tegelijk van.
Het is vreselijk wat jullie is overkomen!
Heel veel sterkte toegewenst.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:30

Fijn om weer wat van je te horen Margo, en dat het lichamelijk in ieder geval weer een beetje gaat met je. Wat een verschrikkelijke week heb je achter de rug, echt niet te bevatten. Huub heeft het echt zeer mooi op weten te schrijven, ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben om dit weer een beetje te boven te komen. Sterkte meissie in de komende tijd!

ammi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:53

Ook van mijn kant heel veel sterkte voor margo en huub, ook ik
moest het verhaal van Huub met tranen in mijn ogen lezen..
Ik hoop dat jullie beide wel weer het plezier in het paardrijden vinden,
ongeloofelijk dat je leven in een paar luttele seconden
zo op zn kop kan staan.

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 00:25

vreselijk verhaal margo! hoor het nu ook pas omdat ik net weer ben uit tongeren. natuurlijk heel veel sterkte toegewenst... ook aan huub natuurlijk. probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten, hoe moeilijk het ook is. maar neem ook zeker de tijd om deze vreselijke gebeurtenis goed te verwerken....

even toch snel mn resultaat: redelijk gedressuurd en een balke met springen. Cross foutloos en als een van de weinige binnen de tijd. uiteindelijk 4e geworden! (lielle wist haar uitslag nogniet dat is 11e) Vond het een mooie cross, het was alleen jammer van het (letterlijke: baggerweer...)

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 07:19

L0ve schreef:
het is zo moeilijk allemaal.
Vooral het verwerken want hoe verwerk je nu zoiets? iedereen heeft er wel een mening over.
ik wil toch graag rijden, met tino en als we er beiden aan toe zijn starten in vp.
Ik heb het er met nienke overgehad en ze wil me hiermee helpen.
Tino en ik voelen elkaar heel goed aan en weet wanneer tino zich goed voelt: in de cross.
ik wil echt niet rijden om te winnen, maar rijden om te verwerken.
ik weet niet of het ons zal lukken en of we het aankunnen, maar als ik denk dat dat wel zo is wil ik het toch proberen,
ik denk dat we zo snel mogelijk de vrachtwagen in moeten want anders durven we dit nooit meer.
we moeten weer goede herrineringen opdoen.

Opkroppen zal ik ook zeker niet doen, want ik neem alle rust die ik nodig heb.

Ik ga voorlopig niet meer op wedstrijden (op de crossen na)of trainingen ik ga lkrr thuis aan de slag.

We komen hier sterker uit, huub en ik, ik ben ervan overtuigd dat het goed komt!

Paarden vervoeren en zelf rijden in een vrachtwagen zit er voorlopig niet in, maar stoppen met rijden : nooit!!!!!!!!!

er is er maar 1 die kan voelen/weten hoe jij het beste verder kan en dat ben je zelf! Dus wat dat betreft, lekker je eigen gevoel volgen!!

Al ben ik het ook wel met Carpediem eens dat je eigenlijk niet te lang moet wachten met vrachtwagen rijden, maar ik realiseer me dat dat voor mij makkelijk gezegd is!

Als je zaterdag in VP bent en je vindt afleiding leuk; scum, bento en ik zijn er ook! Maar als je liever op jezelf bent snap ik dat natuurlijk ook!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 07:20

goed gedaan lielle en jiska!
En BT en renskek ook!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 08:51

Goeiemorgen!

Goed gereden Lielle en Jiska